Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo 1.6 16v - търси се проблемът...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пак се започна с глупостите- хора ако не сте наясно с някой мотор защо подлъгвате и другите? Първо както е казано тоя мотор НЯМА дебитомер ,има МАП сензор. Второ почти съм сигурен че щом са сменили стъпковия мотор то двигателя е с металния всмукателен колектор- т.е няма АДАПТИВИ които да изтриете с Еку скан- разкача се акумулатора и това трие адаптивите. Трето тоя дросел няма никакви пластини държащи дросела отворен- дросела при отпуснат педал е ВИНАГИ затворен , а въздух влиза само през байпаса на стъпковото моторче за да поддържа празен ход. Аз бих започнал със следното- откачане на минусовата клема на акумулатора- след 15мин я закачаш и палиш, след като поработи малко на празен ход и си свали оборотите я покарай в различни режими на натоварване и виж как се държи- това всичкото обаче само на бензин, без никакво превключване на газ.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Благодаря на всички. Утре вечер след работа ще откача клемата на акумулатора и ще пиша после какво е било състоянието. Отворен съм за още съвети и идеи. Поздрави!

      Коментар


        #18
        Развитието по темата. Днес най-накрая ми остана време да пробвам номера с откачането на "-" на акумулатора.Направих го, изчаках 20 минути поне запалих загря... покарах из квартала и за мое учудване само 1 единствен път ми свали оборотите до 300-400 както преди ..... Не забелязах и проблемът на загряла кола..... преди като палех на загряла кола директно губеше обороти и гаснеше.. докато един път не реши че ще ги задържи .... днес и на напълно загряла кола го нямаше този проблем. НО остава проблемът за малко по ниските обороти (700-750) и прекъсването. Съвети приемам всякакви. Поздрави!

        Коментар


          #19
          Здравейте отново.След последният тест драйв описан в горния пост...проблемът отново е налице на следващото каране.Забрлязах,че един от датчиците не е същият като от старото браво.(и двете коли са 98г.)Имам чувството,че е преправян кабела с буксата за да пасне.Добавям снимки на старият и новият датчик за да придобиете представа. http://prikachi.com/images.php?image...3/8002583s.jpg Възможно ли е тук да е проблема ?

          Коментар


            #20
            EuforiaSC написа:
            Здравейте отново.След последният тест драйв описан в горния пост...проблемът отново е налице на следващото каране.Забрлязах,че един от датчиците не е същият като от старото браво.(и двете коли са 98г.)Имам чувството,че е преправян кабела с буксата за да пасне.Добавям снимки на старият и новият датчик за да придобиете представа. http://prikachi.com/images.php?image...3/8002583s.jpg Възможно ли е тук да е проблема ?
            Закачи на диагностика и виж всичко дали работи. Виж мапа колко показва, ламда сондата работи ли. Виж и какви грешки има. Без диагностика само гадаем.
            Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

            Коментар


              #21
              Това там трябва да е температурния датчик, но това което са сложили нямам идея нито от какво е,нито защо са го заболи там. Ако е възможно намери си парче от инсталация, сложи верният датчик за температура и възстанови нещата както трябва да са. С това "нещо" забодено на колектора не съм сигурен че мотора си знае реалната температура на постъпващия въздух.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #22
                За сега не ми е останало време да отида да взема инсталация от старото браво, но имам други 2 въпроса.Това нещо тук е затапено, принципно къде трябва да отиде ? http://prikachi.com/images.php?images/781/8029781d.jpg Днес намерихме с един колега,че от тук смуче въздух : http://prikachi.com/images.php?images/776/8029776Z.jpg Тук нито е затапено нито има маркуче което да отива някъде...не може да е просто ей така. Възможно ли е двете неща да трябва да са свързани ?

                Коментар


                  #23
                  Някой?

                  Коментар


                    #24
                    Така браво то ти трябва да е излязло с пластмасов колектор от завода, незнам ти ли или някой друг го е сменял. Гледам на колектора има МАФ Браво с метален колектор има МАП и отделен температурен датчик. Това на първата снимка е за маручето за регулатора на горивото обаче при теб той е в помпата затова е ненужен. Нещо странно е ставало с тази кола. Напълно е възможно да си с 49Ф и той да се адаптира, после само с МЕС. Ето една снимка и открий разликите
                    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                    .

                    Коментар


                      #25
                      Да кажем,че си прав. Аз лично нищо не съм сменял,но незнам предният собственик какво е правил. По въпроса с втората снимка,където съм показал,че смуче яко въздух....какво трябва да има и до къде трябва да отива ?

                      Коментар


                        #26
                        провери дали имаш маркуче,съответно вакуум да мап сензора и до регулатора на налягането в рейката

                        Коментар


                          #27
                          Така преди малко отидох да погледна за пореден път под капака и наистина на компютъра пише 49ф...От това което разбирам е , че трябва да се върже с МЕС и с него да се адаптира ?(Боже,защо съм толкова бос на тема двигатели...)

                          Коментар


                            #28
                            EuforiaSC написа:
                            наистина на компютъра пише 49ф...
                            това потвърждава че някой е заменил пластмасовия с метален колектор. От тук на там запуши всички дупки от където смуче въздух и нова адаптация с МЕС.
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #29
                              И сега ако се намери някой от Стара Загора с въпросната програма и желание да помогне, ще бъде просто чудесно. Да видим дали ще има светлина в тунела за това Браво или не...За връзка л.с. : )

                              Коментар


                                #30
                                Kemaloff написа:
                                EuforiaSC написа:
                                Моля да ми бъде обяснено като на малоумник.... тази адаптация..... как да я "променя" ?п.с. извинявам се за невежеството си !
                                Става с Мулти ЕКУ скан, кабел и лаптоп най общо казано. Гледам си от Стара Загора.Тия неща ги имам и мога да ти помогна дотолкова, доколкото да я закачим и прочетем грешките и направим адаптацията. Ако има грешки ще ги качим тука, за да може разбиращите колеги да дадат насоки, тъй като нямам големи познания в диагностиката на автомобили.Ако решиш пиши ми на лично да ти дам тел. да се разберем къде да дойдеш.
                                Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                                Chevrolet Aveo

                                Коментар

                                Working...
                                X