Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнание за свещи, които ми продадоха Marea 1.6 на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може и 30 да са, не помня, ама няма как да ги сменя на 30 000
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #17
      M5kov написа:
      Може и 30 да са, не помня, ама няма как да ги сменя на 30 000
      а по какво разбираш кога са за смяна? чакаш да спре някой цилиндър, или...?
      FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

      Коментар


        #18
        Да, това е единия показател а другия е когато централния електрод се скрие в порцелана а на страничния чофката стане на половина и не може вече да се огъва за регулиране.
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #19
          Момци 30 000е добре ,това по скоро е психологическа граница.Те свещите могат да изкарат 130 000км.но можеш ли да си сигурен???

          Коментар


            #20
            А защо всички сменяват свещи без кабелите?
            Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

            Коментар


              #21
              Кой така казва?
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #22
                Как така да не се сменят?! Аз скъсах две лули и сложих стари от ГОЛФ 2. Миналия месец в сервиз ми скъсали един и хоп сменили го с някакъв стар ама не знам от каква кола даже не съм го погледнал дали е с бошовска клема.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #23
                  gaz написа:
                  А защо всички сменяват свещи без кабелите?
                  Ми аз така правя
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    gaz написа:
                    А защо всички сменяват свещи без кабелите?
                    А може би трябва кабели с бобина и евентуално глава? Кабелите са част ,която се сменя като колата започне да прекъсва от пробил кабел. То по твоята логика като сменяш маслото не е лошо и картера да смениш с нов ,ей така за всеки случай.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #25
                      pi4_s_bravo написа:
                      gaz написа:
                      А защо всички сменяват свещи без кабелите?
                      А може би трябва кабели с бобина и евентуално глава? Кабелите са част ,която се сменя като колата започне да прекъсва от пробил кабел. То по твоята логика като сменяш маслото не е лошо и картера да смениш с нов ,ей така за всеки случай.
                      Явно не си запознат колега! От износени лули пробиват свещи, дори и нови. Много коФти гледа клиент, който е дал 100лв. за иридиум свещи и лед месец се връща с пробита свещ. И само за справка, свещи и кабели се подменят на определен пробег а не като пробият :D
                      Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                      Коментар


                        #26
                        gaz написа:
                        pi4_s_bravo написа:
                        gaz написа:
                        А защо всички сменяват свещи без кабелите?
                        А може би трябва кабели с бобина и евентуално глава? Кабелите са част ,която се сменя като колата започне да прекъсва от пробил кабел. То по твоята логика като сменяш маслото не е лошо и картера да смениш с нов ,ей така за всеки случай.
                        Явно не си запознат колега! От износени лули пробиват свещи, дори и нови. Много коФти гледа клиент, който е дал 100лв. за иридиум свещи и лед месец се връща с пробита свещ. И само за справка, свещи и кабели се подменят на определен пробег а не като пробият :D
                        Я ми обясни колега как се износват лулите, че нещо немога да схвана
                        FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                        Коментар


                          #27
                          marmil написа:
                          gaz написа:
                          pi4_s_bravo написа:
                          gaz написа:
                          А защо всички сменяват свещи без кабелите?
                          А може би трябва кабели с бобина и евентуално глава? Кабелите са част ,която се сменя като колата започне да прекъсва от пробил кабел. То по твоята логика като сменяш маслото не е лошо и картера да смениш с нов ,ей така за всеки случай.
                          Явно не си запознат колега! От износени лули пробиват свещи, дори и нови. Много коФти гледа клиент, който е дал 100лв. за иридиум свещи и лед месец се връща с пробита свещ. И само за справка, свещи и кабели се подменят на определен пробег а не като пробият :D
                          Я ми обясни колега как се износват лулите, че нещо немога да схвана
                          Няма нужда колега, няма да ме разбереш. Това е учи в училище и нека има повече такива като теб, хляб да има :D
                          Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                          Коментар


                            #28
                            От износени свещи да пробиват кабели съм съгласен, но обратното както ти твърдиш не можеш да ме убедиш. Наясно ли си кое как действа при свещите ,бобините и кабелите?
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #29
                              gaz написа:
                              Няма нужда колега, няма да ме разбереш. Това е учи в училище и нека има повече такива като теб, хляб да има :D
                              Колега, колега така като гледам какво си написал, май хляб от мен няма да ядеш, че и от много други колеги. Най-много една студена вода да пиеш :D .
                              FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

                              Коментар


                                #30
                                На лулите им се "износва" пластмасата - старее, напуква се и започва да се рони с времето. От там може да започне да прескача искра към маса и двигателя да не работи добре. Да "думне" свещ от това, нещо не го вЕрвам Иначе, аз съм още със свещите и кабелите, с които взех колата. Минал съм към 80 хил. км. и още има хляб в тях
                                Alfa 159 SW 2.4 Ti
                                Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                                "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                                Коментар

                                Working...
                                X