Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене punto 1.2 60 коня 2001 година

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене punto 1.2 60 коня 2001 година

    Здравейте имам проблем с паленето на punto 1.2 бензин 60 коня 2001 година. Колата веднъж на 3-4 дни решава че нямя да запали помпата се чува че върти стартера върти нормлно след 5-6 завъртаная на стартер я оставам пробвам след половин час и пали. Така си работи нормално 3-4 дни и след това пак същото неиска да запали чкам я половин час и пали. Колата си върви нормално без да прекъсва или да губи мощност. Карах я на диагностика но не показва нищо, няма грешки. Мериха налягане на бензина и казха че е в норми свщите са на 3000 км но и тях гледаха били идеални, и казаха да я додърпам при тях когато не искла да запали. Някой от вас има ли идея от къде може да е проблема. Едно от момчетата в сервиза предположи че може да е датчика на коляновият вал но не бил сугурен. Та моля ви помагайте. P.S.Колата е само на бензин няма газова уредба.

    #2
    Re: Проблем с палене punto 1.2 60 коня 2001 година

    dzola написа:
    Здравейте имам проблем с паленето на punto 1.2 бензин 60 коня 2001 година. Колата веднъж на 3-4 дни решава че нямя да запали помпата се чува че върти стартера върти нормлно след 5-6 завъртаная на стартер я оставам пробвам след половин час и пали. Така си работи нормално 3-4 дни и след това пак същото неиска да запали чкам я половин час и пали. Колата си върви нормално без да прекъсва или да губи мощност. Карах я на диагностика но не показва нищо, няма грешки. Мериха налягане на бензина и казха че е в норми свщите са на 3000 км но и тях гледаха били идеални, и казаха да я додърпам при тях когато не искла да запали. Някой от вас има ли идея от къде може да е проблема. Едно от момчетата в сервиза предположи че може да е датчика на коляновият вал но не бил сугурен. Та моля ви помагайте. P.S.Колата е само на бензин няма газова уредба.
    Здравей! Лампата на имото гасне ли? Ако не гасне няма да запали. Можеш да почистиш пръстена намиращ се около контактния ключ и да провериш масата към купето и ск. кутия. Възможно е и от датчика на коляновия вал - ако го прави на топъл мотор, прбовай да залееш само датчика с малко вода.

    Коментар


      #3
      Лампат за имобилайзера си гасне, до сега не е искала да запали само на сдуден двигател и то след обяд при температури +10

      Коментар


        #4
        dzola написа:
        Лампат за имобилайзера си гасне, до сега не е искала да запали само на сдуден двигател и то след обяд при температури +10
        Прегледай масата и куплунзите по двигателя - датчик разпред. вал, колянов вал, двете букси на компа...Всичко което можеш да видиш ...

        Коментар


          #5
          Гледах чистих бърсах още първият когато не искаше да запали.

          Коментар

          Working...
          X