Здравейте колеги.Автомобила ми е Fiat Punto MK2 1,2 8v, 60 к.с. 2001г.От няколко дни взе да ми прави проблеми с педала на съединителя. Както си карах от Добрич за Варна, т.е. изминати почти 50 км без спиране, педала на съединителя изведнъж почна да хлътва. Хлътването е в края на хода му при натискане. При отпускане пък започва да се връща една идея по бавно от преди. Иначе скоростите се сменят без проблеми и шумове. При изгасен двигател пък натисна ли съединителя хлътва и не се връща, след което като запаля колата се връща ама си продължава пак като горното обяснение. Това го прави и при топла и при студена кола. До колкото разбрах от интернет този модел е с 2 помпи (горна и долна) и някой мнения са за смяна на горната помпа. Вие какво мислите по въпроса? Къде може да е проблема?Update: токущо пак отидох да я гледам и на изгасен двигател педала не оставаше хлътнал, но когато хлътне се чува едно чаткане (като почукване) някъде около скоростната кутия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с педала на съединителя - Punto MK2 1.2
Collapse
X
-
Имах сходен проблем, но при загрял двигател или по-точно да кажа при по-често натискане на съединителя.От начало се изразяваше само в звук(скърцаше ужасно), след това се натискаше малко на тласъци(все едно прескачаше нещо), накрая спря да се връща оказа се помпата която е на скоростите до съединителя.
Коментар
-
naskobg написа:Преди няколко години имах подобен проблем с малкото Браво. Оказа се съединител. Лагерът беше "изял" няколко от ламелите на притискателния диск.
Коментар
-
Totko написа:Не е с жило, а с помпа. И ако има въздух по някакъв начин (не е обезвъздушена) прави точно така.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
С помпа е. Ама незнам причината за повредата. В сервиза където ми го смениха ми казаха че това може и да е бил оригиналния съединител и при положение че колата е на 150 000 км (стига да са реални защото като я взех преди 3 год. беше на 105 000 км) му е дошло времето. Каза и че живота на съединителя бил около 100 000 км. Иначе марката която ми монтираха е LUK.
Коментар
-
m.parushev написа:С помпа е. Ама незнам причината за повредата. В сервиза където ми го смениха ми казаха че това може и да е бил оригиналния съединител и при положение че колата е на 150 000 км (стига да са реални защото като я взех преди 3 год. беше на 105 000 км) му е дошло времето. Каза и че живота на съединителя бил около 100 000 км. Иначе марката която ми монтираха е LUK.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар