Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на съединителя - Punto MK2 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с педала на съединителя - Punto MK2 1.2

    Здравейте колеги.Автомобила ми е Fiat Punto MK2 1,2 8v, 60 к.с. 2001г.От няколко дни взе да ми прави проблеми с педала на съединителя. Както си карах от Добрич за Варна, т.е. изминати почти 50 км без спиране, педала на съединителя изведнъж почна да хлътва. Хлътването е в края на хода му при натискане. При отпускане пък започва да се връща една идея по бавно от преди. Иначе скоростите се сменят без проблеми и шумове. При изгасен двигател пък натисна ли съединителя хлътва и не се връща, след което като запаля колата се връща ама си продължава пак като горното обяснение. Това го прави и при топла и при студена кола. До колкото разбрах от интернет този модел е с 2 помпи (горна и долна) и някой мнения са за смяна на горната помпа. Вие какво мислите по въпроса? Къде може да е проблема?Update: токущо пак отидох да я гледам и на изгасен двигател педала не оставаше хлътнал, но когато хлътне се чува едно чаткане (като почукване) някъде около скоростната кутия.

    #2
    Ако си с "помпи" огледай ги първо за течове а и ако нямат виж долната дали се движи при натискане на педала.
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #3
      кола

      Виж и спирачната течност
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Имах сходен проблем, но при загрял двигател или по-точно да кажа при по-често натискане на съединителя.От начало се изразяваше само в звук(скърцаше ужасно), след това се натискаше малко на тласъци(все едно прескачаше нещо), накрая спря да се връща оказа се помпата която е на скоростите до съединителя.

        Коментар


          #5
          Преди няколко години имах подобен проблем с малкото Браво. Оказа се съединител. Лагерът беше "изял" няколко от ламелите на притискателния диск.

          Коментар


            #6
            naskobg написа:
            Преди няколко години имах подобен проблем с малкото Браво. Оказа се съединител. Лагерът беше "изял" няколко от ламелите на притискателния диск.
            Това се оказа и при мен. Ето и малко снимки на старите части:http://imageshack.com/a/img673/4472/ilEq0w.jpghttp://imageshack.com/a/img631/5020/fQLzLC.jpghttp://imageshack.com/a/img661/2094/eCSoRX.jpg

            Коментар


              #7
              Мисля ,че е с жило и нещо ти заяжда жилото май ... огледай го Ако беше с помпа щеше да си се връща пак ама нямаше да отделя ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Не е с жило, а с помпа. И ако има въздух по някакъв начин (не е обезвъздушена) прави точно така.

                Коментар


                  #9
                  Totko написа:
                  Не е с жило, а с помпа. И ако има въздух по някакъв начин (не е обезвъздушена) прави точно така.
                  Ето защо няма си купя никога мк2 тогава ... Не харесвам коли с хидравличен съединител. Уж е по добре но неми харесва как отделя
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар


                    #10
                    С помпа е. Ама незнам причината за повредата. В сервиза където ми го смениха ми казаха че това може и да е бил оригиналния съединител и при положение че колата е на 150 000 км (стига да са реални защото като я взех преди 3 год. беше на 105 000 км) му е дошло времето. Каза и че живота на съединителя бил около 100 000 км. Иначе марката която ми монтираха е LUK.

                    Коментар


                      #11
                      m.parushev написа:
                      С помпа е. Ама незнам причината за повредата. В сервиза където ми го смениха ми казаха че това може и да е бил оригиналния съединител и при положение че колата е на 150 000 км (стига да са реални защото като я взех преди 3 год. беше на 105 000 км) му е дошло времето. Каза и че живота на съединителя бил около 100 000 км. Иначе марката която ми монтираха е LUK.
                      Лукас , Закс са добри найстина .... ми толкова 100 000 км или около 5 години
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        Във феродовия и лагера ако не шуми има още много хляб.
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар

                        Working...
                        X