Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чукане в двигатея на пунто мк1 1.2 75 1995

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чукане в двигатея на пунто мк1 1.2 75 1995

    Здравейте колеги,тази сутрин пунтото загасна в движение,когато запали от трети четвърти опит започна да се чува едно почукване придружено с леко скърцане от двигателя,някой можели да даде акъл дали е центровка или може нещо по сериозно???

    #2
    Re: Чукане в двигатея на пунто мк1 1.2 75 1995

    lazarov_l написа:
    Здравейте колеги,тази сутрин пунтото загасна в движение,когато запали от трети четвърти опит започна да се чува едно почукване придружено с леко скърцане от двигателя,някой можели да даде акъл дали е центровка или може нещо по сериозно???
    На студен двигател ли чука само?
    Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

    Коментар


      #3
      И на загрял и на студен двигател

      Коментар


        #4
        lazarov_l написа:
        И на загрял и на студен двигател
        Като подаваш газ ,звука променя ли се? Може би е биелен болт,зависи от чукането
        Fiat Punto MK1 1.2 60 hp, 99`

        Коментар


          #5
          чудно ми е на колко мотора си видял в последните години разбит биелен болт,че пишеш глупости и знаеш ли ,че там е най-малката хлабина в мотора-от порядъка на 4-5 хилядни от милиметъра.ако все пак го чуеш да чука,то пораженията ще са големи,като се има в предвид ,че болта лагерува само в буталото

          Коментар


            #6
            Re: Чукане в двигатея на пунто мк1 1.2 75 1995

            lazarov_l написа:
            Здравейте колеги,тази сутрин пунтото загасна в движение,когато запали от трети четвърти опит започна да се чува едно почукване придружено с леко скърцане от двигателя,някой можели да даде акъл дали е центровка или може нещо по сериозно???
            Колега, щом сам не можеш да прецениш от къде идва проблема иди в сервиз. Тук само предположения ще прочетеш. Всичко може да чука което се върти. На мен лично ми чукаше генератора.
            Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

            Коментар


              #7
              Сервиз. Разглобяване на мотора.Биелен болт не почва зведнъж да чука и мотора не гасне от хлабав болт.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                кола

                Виж маслото или компресия дали е наред или сложи му http://xado.unacs.bg/xado-price.htmlще забравиш за 50000км
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Оказа се че двигателя е за смяна

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Е чак за смяна едвали трябва ного да е зле Това маистор ли ти го каза където не евиждал фиат .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Честно казано ми ги препорачаха тези маистори момчето каза че е блокирал двигателяа и по евтино ще ми излезе нов двигател,въпроса е да си намеря що годе читав и на добра цена

                      Коментар


                        #12
                        Според мен ще ти е по-евтино тая да я засилиш за части и да си вземеш направо друга. Тя смяната на двигател също не е без пари, а на взет от улицата мотор....сещаш се, че всичко му е за смяна, все едно сега купуваш колата.

                        Коментар


                          #13
                          какви са тия некъдърни майстори дето ти дават такъв съвет-с х-й да ги сочиш.за друг мотор ще дадеш около 300лв.иначе шлайф на вала-около50,нови лагери основни и биелни около-50.ремонт на главата-около 100,нова гарнитура 15лв,болтове на главата не е задължителна смяната,хубав силикон около12лв,симерини на валовете-около 13лв и сегменти евентуално 100лв.и какво стана-за 340лв ще караш отремонтиран мотор(това разбира се ако не са износени цилиндрите,в което се съмнявам).а кажи на майстора ти ,че му пожелаваш той да кара такъв мотор,дето нито си знае километрите ,нито кога ще умре

                          Коментар


                            #14
                            Аз съм съгласен с теб ама дай идея за някой добър маистор

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              Закарай го на майстори да видят белези- ангренажен ремък Да не ти работи на 3 цилиндъра или си работи нормално по почуква някой кабел да се е извадил или вече това го видяхте .
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X