Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Стило 1.8 16v не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Стило 1.8 16v не пали

    Значи на кратко. От няколко дни колата ми не иска да пали този проблем ми го прави за трети път. Първият път като ми го направи само дадох ток от друга кола и се оправи след два три дни пак неиска да пали пробвах с даване на ток не стана намерих оголен кабел към бобината и го изолирах смених свещите защото не бяха хубави сложих 4-ри полюсни свещи и смених един бушон който беше свързан за един кабел към акомулатора и запали и така пак 2 3 дни вървя и сега пак не пали закачих я да покаже грешки има само една и не се трие "Неизправен пазен датчик" ако някой знае какъв е този датчик и как да го оправя да сподели че вече с тази кола ще се побулея

    #2
    Какъв е датчика че нещо не се чете ./фазен ли/
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      kluchar написа:
      Какъв е датчика че нещо не се чете ./фазен ли/
      Не пазен датчик точно така пише и аз се чудя цял ден се ровя и търся и немога да разбера

      Коментар


        #4
        това е фазов датчик

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          това е фазов датчик
          и какво преставлява и каква му е ролята ?

          Коментар


            #6
            кола

            Трябва да е този горена разпределителния вал Датчик разпред. вал - фазов сензор -със синя букса където еама пак трябва да пали но да не работи добреПо може да е долния/ Датчик запалване/Датчик колянов вал
            Прикачени файлове
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Кой е номера на грешката?
              Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
              Fiat Stilo '02 1.6 16V

              Коментар


                #8
                с починал фазов датчик не можеш да запалиш,ако обаче си запалил няма да угаснеш в движение

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  с починал фазов датчик не можеш да запалиш,ако обаче си запалил няма да угаснеш в движение
                  Обаче все едно ще караш ЮМЗЯ обясни кой точно кабел си изолирал, че там бубините са направо върху свещите. По добре си провери масите.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    ivel написа:
                    с починал фазов датчик не можеш да запалиш,ако обаче си запалил няма да угаснеш в движение
                    Обаче все едно ще караш ЮМЗЯ обясни кой точно кабел си изолирал, че там бубините са направо върху свещите. По добре си провери масите.
                    На бобина за по 3 кабела на 4-ти целиндар единия е жълт него изолирах има червен и сив и червения изолирах защото някой кадърен майстор го е оголил и пуснал кабел от там за ГУ . Проверих за живи данни от датчика за запалване към коляновия вал и се оказа че той не работи по точно не дава данни и сега чакам друг датчик да видим какво ще стане . Колата в движение никога не е гасняла .

                    Коментар


                      #11
                      Колата има газова уредба и тя не е газов инжекцион - прав ли съм. Ако да то нещата се променят коренно.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Колата има газова уредба и тя не е газов инжекцион - прав ли съм. Ако да то нещата се променят коренно.
                        Със газов инжекцион е Гу е на заволи .

                        Коментар


                          #13
                          Проблема с паленето е решен смених датчика на коляновия вал и вече пали ама проблемите не свършват . когато запалих и колата запали ама на 3 целиндара проверих кабелите ама са перфектни и отворих буксата която е от бобините към компютъра и беше пълно с масло и сега компютъра е работещ ама колата работи на 3 целиндъра. Може ли да се ремонтира и ако може колко струва или трябва да е нов или втора употреба.

                          Коментар


                            #14
                            Виж кой цилиндър не работи, изчисти от маслото и размени бубините на работещ с неработещ (на 2 болта са). Може бубина да е заминала, може свещ да е проблема, може кабел да е. Цялото упражнение отнема не повече от 20 мин.
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              veselin10 написа:
                              Виж кой цилиндър не работи, изчисти от маслото и размени бубините на работещ с неработещ (на 2 болта са). Може бубина да е заминала, може свещ да е проблема, може кабел да е. Цялото упражнение отнема не повече от 20 мин.
                              Не е бобина проверих и всички бобини са Ок и кабелите са проверени и са изправни ама като отворих буксата на кабелите към компютъра беше всичко в масло и с пробна лампа проверих като дам на контакт трябва да светне сам на 3-ти не светна и сега търся нов компютър защото ми казаха че хитачито не се ремонтира

                              Коментар

                              Working...
                              X