Ти си облагодетелстван, не можеш да объркаш меренето като при нас, и филтъра ти всъщност е най проста цедка, вадиш разглобяваш и почистваш с въздух.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Данни от диагностика/ФЕС
Collapse
X
-
S_BANKOV написа:Ти си облагодетелстван, не можеш да объркаш меренето като при нас, и филтъра ти всъщност е най проста цедка, вадиш разглобяваш и почистваш с въздух.
Коментар
-
Всъщност налягането в рейката трябва да 3,5бара а не 3 бара както при старите помпи. Термопластичната тръба се вади с завъртане и издръпване и после се стяга със скоба, а филтъра за който ти говориш се чисти елементарно с компресор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ZFA18500000393404 ми е рамата.182В6.00Не знам, но ми мига чека и трябва първо три пъти до 4500обор и след това до 5500 пак два три пъти и спира да мига Няма мн избор за избиране във фес. Давам на мареа 1.6 100 16v I mi излиза магнете марели. И ..... и се закачаСъщо така ми позволява да чеквам.Може и да съм с това което ти казваш, но каква е разликата? И въпреки това времената са такива, а колата върви на бензин и то прилично дано да може и още де Да трябва да замеря налягането и чак тогава ще се нагърбя да разглобявам помпата Но къде да отида за замерване и да имат манометър с накрайник за вентил ?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Дали проблема не е в съкращението ФЕС? Новите версии са под името MES - Multi Ecu Scan.Свали си нова версия и пробвай с нея."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
zlatarov написа:ZFA18500000393404 ми е рамата.182В6.00Не знам, но ми мига чека и трябва първо три пъти до 4500обор и след това до 5500 пак два три пъти и спира да мига Няма мн избор за избиране във фес. Давам на мареа 1.6 100 16v I mi излиза магнете марели. И ..... и се закачаСъщо така ми позволява да чеквам.Може и да съм с това което ти казваш, но каква е разликата? И въпреки това времената са такива, а колата върви на бензин и то прилично дано да може и още де Да трябва да замеря налягането и чак тогава ще се нагърбя да разглобявам помпата Но къде да отида за замерване и да имат манометър с накрайник за вентил ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Банов в документацията която имам пише 3 бара на запален двигател и до 4 на контакт. Относно Екуто може да си се закачил но ако не си оцелил правилното ще ти показва глупости. Щом ти мига чека си с обучение на датчик колянов вал и със сигурност не си с IAW 49F. Дръпни си MES и я чекни с него. Помпата не я пипай щото това дето пише колегата със скобите и компресора не си е работа.Ако беше така щеше заводски да си е със скоби И за да не съм голословен Между другото този вентил е същият като на климатика за пълнене с фреон така че може би с комплект манометри за климатици може да се провери налягането.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Банов в документацията която имам пише 3 бара на запален двигател и до 4 на контакт. Относно Екуто може да си се закачил но ако не си оцелил правилното ще ти показва глупости. Щом ти мига чека си с обучение на датчик колянов вал и със сигурност не си с IAW 49F. Дръпни си MES и я чекни с него. Помпата не я пипай щото това дето пише колегата със скобите и компресора не си е работа.Ако беше така щеше заводски да си е със скоби И за да не съм голословен Между другото този вентил е същият като на климатика за пълнене с фреон така че може би с комплект манометри за климатици може да се провери налягането.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Явно ще съм с 49eф. Не съм обърнав внимание. Тези дни като се закача ще проверя и ще видя с МЕС как ще са данните.Няма стига толкова съм правил адаптации, че мн ще се адаптира и не знам Карах я няколко дни само на бенз. има някво подобрение в паленето и в пъргавината, но на студ. мотор пак има леко забиване Ще видя дали да си купя А/С вентил и манометър и да си я замеря сам, че е хубаво и да я оставя да видя цяла вечер как ще е наляганетоFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Добре де... ако са реални колата не трябва да върви не е ли така?Първо че 4ти цилиндър го нема по Фес с тези временаКолата пак казвам върви и то една идеяя по добре от на газ(обучавана е преди време).Ще проверя през мес, вчера гледах в мес има едно два вида мареа едната е с 4ф, а явно аз не съм за него, а др е нещо от сорта CF3 и мисля, че това се отнася за мен.А и в еper на engine version e M8 16000 16v CF3 182B6Още един въпрос след като съм правил ресет на рс, но закачен за др модел рс(не съм сигурен) проблем ли ще е това ?Е не ама не трябва ли да държи налягане 3.5бара и при изгасен двиг. Или по точно колко трябва да е при изгасен двиг налягането там при рейката?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Не може да падне на такива времена. Над 4 бара просто не пали колата(пробвал съм го) явно високото налягане не позволява да се отворят дюзите. А с времена 0,и нещо забрави да работи. Просто се е вързал със дефиниции за друго ЕКУ и му показва глупости. Почти съм сигурен на 100%. А това с меренето на сутринта има в предвид да провери възвратния клапан в помпата дали държи и дали не му пада налягането до 0. Всъщност там където излиза бензина към двигателя е тройник назад е регулатора ,надолу е филтъра и помпата ,напред е към двигателя,та там надолу към филтъра има възвратен клапан който е набит и няма ремонт.Той ако не държи при по-голям престой налягането пада до нула и сутрин прави проблеми. Имам една разглобена кошница в къщи с такъв проблем отстранен от мене със взета друга втора употреба тази година , ако някой държи ще я снимам и ще кача снимки При изгасен двигател след като си премерил 3 бара(на запален) пускаш тест на помпата с ФЕС/МЕС и не трябва да показва повече от 4 бара нищо че по назад пише че съм ти пратил за 98 г(по скоро от 98г пише в това което съм ти пратил) двигателя рейката дюзите и помпата са същите и при 2000г. Мисля че има само минимална разлика в буталата и ти си с електрическа газ евентуално както и че си с две ламбда сонди -една преди и една след катализатора.П.П С какъв ГИ си? Вземи си един кабел за него и виж там какви времена ти показва на бензин
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар