Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Данни от диагностика/ФЕС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Е ще се опитам да се закъча на правилното ЕКУ и да видя какви ще са времената тогава, аз превантивно съм сложил нов възвратен извън помпата така, че налягането не би трябвало да пада ГИ е май стаг 200
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    Коментар


      #32
      zlatarov написа:
      Е ще се опитам да се закъча на правилното ЕКУ и да видя какви ще са времената тогава, аз превантивно съм сложил нов възвратен извън помпата така, че налягането не би трябвало да пада
      Този вариант ще ти създаде ядове Пробвах го Възвратния клапан който си сложил е след тройника и не позволява на регулатора да ти свали налягането ако се качи ,при мен се получи налягане над 4 бара при което се получи непалене на колата ако се сещаш за какво ти говоря Всъщност сега при налягане над 3 бара +/- 0,2 на запален двигател регулатора освобождава,като сложиш възвратен клапан след кошницата при двигателя все едно нямаш регулатор. Проблема може да ти е и от това Като махнешвъзвратния клапан който си сложил и ако сутрин не пали веднага пробвай с подаване на контакт няколко пъти и изчакване ,ако пали веднага и върви добре всъщност ти е заминал възвратния клапан Всъщност ето ти проста схема с твойте корекции
      Прикачени файлове

      Коментар


        #33
        Възвратния клапан ти блокира работата на регилатора,махай го!
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #34
          cs_aleksandar написа:
          Възвратния клапан ти блокира работата на регилатора,махай го!
          Не трябва ли да го смени?
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #35
            M5kov написа:
            cs_aleksandar написа:
            Възвратния клапан ти блокира работата на регилатора,махай го!
            Не трябва ли да го смени?
            Този който е в кошницата забрави Трябва да махне този който е сложил допълнително.

            Коментар


              #36
              Възвратния съм го сложил непосредствено след помпата Ужас като знам с кви мъки го набутах.... сега требва да се дупя го махам Ама защо като цяло трябва да се връща наляганв от там не трябва ли да го държи 3.5бара и да не е ни повече ни помалко, да в при контакт може да е 4, но е моментен. Не знам. Бях направил тема за поставянето на възвратен клапан и никой не сподели това .... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c&start=15Аз разбирам,че налягането трябва да в посока към двиг 3бара или 3’5Т.е. този възвратен клапан не би следвало да пречи... така мисля аз карам така колата вече 2-3месеца и няма нещо проблемно. Както си палеше без възвратния, така пали и сега няма разлика.
              Fiat Marea 2.4 JTD+
              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
              Renault 19/1.7mi/ - crash

              Коментар


                #37
                Може би нямаше да има проблем ако клапана беше сложен преди регулатора, но при теб е невъзможно(при 1.6 металния регулатора е на рейката) а ти буташ налягане 4 бара на инжекторите и компа се опитва да корегира времената по налягането и малко по малко се е оплел,следователно ти правиш адаптация при налягане 4 бара ,от това няма как да имаш подобрение и нещата ще стоят по същия начин.П.пТова е моя теория и не твърдя че съм 100% прав, но аз така си го обяснявам.То от помпата може да идват 3 3.5бара но след клапана да се нагнетяват и на рейката налягането да е по голямо.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #38
                  Така предложението какво е :Плюя си на мъките и свалям възвратния клапан, след което правя нова адаптация ?Моля колегите да изкажат още мнения, защото не искам да мръзна в този студ да се цапотя и да не е проблем това дето съм го сложил да си седи там
                  Fiat Marea 2.4 JTD+
                  Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                  Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                  Renault 19/1.7mi/ - crash

                  Коментар


                    #39
                    Ами възвратния клапан който си сложил може да държи по ниско налягане ,но не и по високо,ако е по високо означава прецакан регулатор. Няма начин регулатора да държи 3бара ,а след клапана да е по високо. Провери кой ти е компа,щом си с мотор Б6 не си с 49 ф,по скоро е 4еф.и след това ресет и адаптация
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #40
                      Малко обяснения . При работещ двигател налягането е 3 бара защото дюзите отварят и част от налягането отива там при неработещ двигател може да вдигне до 4 бара защото няма работещи дюзи , при мен се получи интересно с монтиран след помпата възвратен клапан , колата си запали идеално и си работеше добре но като я загасих от топлото (двигател и околна среда)вдигна над 4 бара и след това не искаше да запали. Запали след като разкачих за момент клапана и го закачих след изтичането на бензина.

                      Коментар


                        #41
                        Сори, че като папагал питам, но се надявам да събера мения и да са най правилните, че ми е писнало от майстори.Ще проверя на какво съм се закачал дали на 49ф или 4еф.Да с B6 съм и явно рс е 4еф, а аз съм аи мислил, че е 49ф(може и да съм се закачал на 4еф и да бъркам) ама като увелича снимката от 1ва стрраница долу в ляво ми изглежда, че пише 49Ф...Да питам ако съм ресетнал рс през 49Ф, редно ли е сега да се закача и да ресетна през правилното 4еф?Ще видя как са данните, но и аз мисля, че клапана който аз съм сложил не е пречка и не е проблем да си седи там аз така мисля, но моля споделете и Вие мнение.Искам и да използвам темата да кажете с-ма каква е
                        Fiat Marea 2.4 JTD+
                        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                        Renault 19/1.7mi/ - crash

                        Коментар


                          #42
                          Първо провери дали си задал правилния комп,провери и с вагкома ,и тогава се вкарвай във филми
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #43
                            Здравейте колеги,Вчера слвд като се закачих на правилното рс-4ef/CF3 c нещата са други Моля разгледайте данните и споделете мнение.Искам и още нещо да питам: Има ли някаква тънкост на закачане за АБС. Пробвах с кабела на вс. Възможни позиции на превключвателя, но не ми дава да се закача. Успах да вляза в Айр бега, но при абс не ми дава.Дава ми само повреда в кабела или грешка в порта, но пак казвам успявам да се закача за др у-ва.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Marea 2.4 JTD+
                            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                            Renault 19/1.7mi/ - crash

                            Коментар


                              #44
                              Абс иска вагком,с елм не става
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                #45
                                С ваг ком съм ама пак не става По скоро няква идея за абс лукас или бош, макар на моя модел да излиза само лукас
                                Fiat Marea 2.4 JTD+
                                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                                Renault 19/1.7mi/ - crash

                                Коментар

                                Working...
                                X