Е ще се опитам да се закъча на правилното ЕКУ и да видя какви ще са времената тогава, аз превантивно съм сложил нов възвратен извън помпата така, че налягането не би трябвало да пада ГИ е май стаг 200
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Данни от диагностика/ФЕС
Collapse
X
-
zlatarov написа:Е ще се опитам да се закъча на правилното ЕКУ и да видя какви ще са времената тогава, аз превантивно съм сложил нов възвратен извън помпата така, че налягането не би трябвало да пада
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Възвратния клапан ти блокира работата на регилатора,махай го!"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Възвратния съм го сложил непосредствено след помпата Ужас като знам с кви мъки го набутах.... сега требва да се дупя го махам Ама защо като цяло трябва да се връща наляганв от там не трябва ли да го държи 3.5бара и да не е ни повече ни помалко, да в при контакт може да е 4, но е моментен. Не знам. Бях направил тема за поставянето на възвратен клапан и никой не сподели това .... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...c&start=15Аз разбирам,че налягането трябва да в посока към двиг 3бара или 3’5Т.е. този възвратен клапан не би следвало да пречи... така мисля аз карам така колата вече 2-3месеца и няма нещо проблемно. Както си палеше без възвратния, така пали и сега няма разлика.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Може би нямаше да има проблем ако клапана беше сложен преди регулатора, но при теб е невъзможно(при 1.6 металния регулатора е на рейката) а ти буташ налягане 4 бара на инжекторите и компа се опитва да корегира времената по налягането и малко по малко се е оплел,следователно ти правиш адаптация при налягане 4 бара ,от това няма как да имаш подобрение и нещата ще стоят по същия начин.П.пТова е моя теория и не твърдя че съм 100% прав, но аз така си го обяснявам.То от помпата може да идват 3 3.5бара но след клапана да се нагнетяват и на рейката налягането да е по голямо.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Така предложението какво е :Плюя си на мъките и свалям възвратния клапан, след което правя нова адаптация ?Моля колегите да изкажат още мнения, защото не искам да мръзна в този студ да се цапотя и да не е проблем това дето съм го сложил да си седи тамFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Ами възвратния клапан който си сложил може да държи по ниско налягане ,но не и по високо,ако е по високо означава прецакан регулатор. Няма начин регулатора да държи 3бара ,а след клапана да е по високо. Провери кой ти е компа,щом си с мотор Б6 не си с 49 ф,по скоро е 4еф.и след това ресет и адаптацияFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Малко обяснения . При работещ двигател налягането е 3 бара защото дюзите отварят и част от налягането отива там при неработещ двигател може да вдигне до 4 бара защото няма работещи дюзи , при мен се получи интересно с монтиран след помпата възвратен клапан , колата си запали идеално и си работеше добре но като я загасих от топлото (двигател и околна среда)вдигна над 4 бара и след това не искаше да запали. Запали след като разкачих за момент клапана и го закачих след изтичането на бензина.
Коментар
-
Сори, че като папагал питам, но се надявам да събера мения и да са най правилните, че ми е писнало от майстори.Ще проверя на какво съм се закачал дали на 49ф или 4еф.Да с B6 съм и явно рс е 4еф, а аз съм аи мислил, че е 49ф(може и да съм се закачал на 4еф и да бъркам) ама като увелича снимката от 1ва стрраница долу в ляво ми изглежда, че пише 49Ф...Да питам ако съм ресетнал рс през 49Ф, редно ли е сега да се закача и да ресетна през правилното 4еф?Ще видя как са данните, но и аз мисля, че клапана който аз съм сложил не е пречка и не е проблем да си седи там аз така мисля, но моля споделете и Вие мнение.Искам и да използвам темата да кажете с-ма каква еFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Здравейте колеги,Вчера слвд като се закачих на правилното рс-4ef/CF3 c нещата са други Моля разгледайте данните и споделете мнение.Искам и още нещо да питам: Има ли някаква тънкост на закачане за АБС. Пробвах с кабела на вс. Възможни позиции на превключвателя, но не ми дава да се закача. Успах да вляза в Айр бега, но при абс не ми дава.Дава ми само повреда в кабела или грешка в порта, но пак казвам успявам да се закача за др у-ва.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар