Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Данни от диагностика/ФЕС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ти си облагодетелстван, не можеш да объркаш меренето като при нас, и филтъра ти всъщност е най проста цедка, вадиш разглобяваш и почистваш с въздух.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Ти си облагодетелстван, не можеш да объркаш меренето като при нас, и филтъра ти всъщност е най проста цедка, вадиш разглобяваш и почистваш с въздух.
      Не го лъжи Банов Всъщност филтъра е в един капсулован резервоар в средата но който седи бензиновата помпа ,който е свързан с термопластична тръба към помпата и нагоре към горната част на кошницата. Почистването на този филтър е голямо приключение и особенно като откачиш термопластичната тръба (което е задължително за да го почистиш) след това няма уплътняване. Банов говори за смешната цедка намираща се на самата помпа отдолу ама тя не е филтър.имам силни съмнения че проблема е от помпата, ако искаш да си сигурен, на винттила на рейката се мери с манометър и на запален двигател трябва да има 3 бара. Ако това не е така тогава пипай помпата. Пък и то май проблем нямаш. Сигурен ли си че си с 49F еку защото при него няма мигане на чека след ресет и няма нужда от вдигане на оборотите 3 пъти до 4500 ,това е за колите на които се обучава датчик колянов вал. По скоро си мисля че не си се вързал с правилно еку.Погледни какво пише на твоето.И другото което ми идва наум е виртуалното" свързване" което е за да видиш за какво става дума. При него излизат такива глупости като данни. Не мисля че колата ти ще работи с тези времена на бензин ако са реални. При Мареа 2001 излиза еку IAW 4EF да не би да си с това?

      Коментар


        #18
        Всъщност налягането в рейката трябва да 3,5бара а не 3 бара както при старите помпи. Термопластичната тръба се вади с завъртане и издръпване и после се стяга със скоба, а филтъра за който ти говориш се чисти елементарно с компресор.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          ZFA18500000393404 ми е рамата.182В6.00Не знам, но ми мига чека и трябва първо три пъти до 4500обор и след това до 5500 пак два три пъти и спира да мига Няма мн избор за избиране във фес. Давам на мареа 1.6 100 16v I mi излиза магнете марели. И ..... и се закачаСъщо така ми позволява да чеквам.Може и да съм с това което ти казваш, но каква е разликата? И въпреки това времената са такива, а колата върви на бензин и то прилично дано да може и още де Да трябва да замеря налягането и чак тогава ще се нагърбя да разглобявам помпата Но къде да отида за замерване и да имат манометър с накрайник за вентил ?
          Fiat Marea 2.4 JTD+
          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
          Renault 19/1.7mi/ - crash

          Коментар


            #20
            Дали проблема не е в съкращението ФЕС? Новите версии са под името MES - Multi Ecu Scan.Свали си нова версия и пробвай с нея.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              zlatarov написа:
              ZFA18500000393404 ми е рамата.182В6.00Не знам, но ми мига чека и трябва първо три пъти до 4500обор и след това до 5500 пак два три пъти и спира да мига Няма мн избор за избиране във фес. Давам на мареа 1.6 100 16v I mi излиза магнете марели. И ..... и се закачаСъщо така ми позволява да чеквам.Може и да съм с това което ти казваш, но каква е разликата? И въпреки това времената са такива, а колата върви на бензин и то прилично дано да може и още де Да трябва да замеря налягането и чак тогава ще се нагърбя да разглобявам помпата Но къде да отида за замерване и да имат манометър с накрайник за вентил ?
              Примерно при Стефан, давал съм ти телефона му.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Да, но той към момента няма този винтил Чул съм се с него и ако утре намери ще ида, но ако ли го няма ще търся др място
                Fiat Marea 2.4 JTD+
                Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                Renault 19/1.7mi/ - crash

                Коментар


                  #23
                  Банов в документацията която имам пише 3 бара на запален двигател и до 4 на контакт. Относно Екуто може да си се закачил но ако не си оцелил правилното ще ти показва глупости. Щом ти мига чека си с обучение на датчик колянов вал и със сигурност не си с IAW 49F. Дръпни си MES и я чекни с него. Помпата не я пипай щото това дето пише колегата със скобите и компресора не си е работа.Ако беше така щеше заводски да си е със скоби И за да не съм голословен Между другото този вентил е същият като на климатика за пълнене с фреон така че може би с комплект манометри за климатици може да се провери налягането.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #24
                    Б6 трябва да е с 4еф ,а не с 49ф
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #25
                      Интересно защо по тази рама излиза в Епер, че колата ти е дизел....
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #26
                        kiriluz1 написа:
                        Банов в документацията която имам пише 3 бара на запален двигател и до 4 на контакт. Относно Екуто може да си се закачил но ако не си оцелил правилното ще ти показва глупости. Щом ти мига чека си с обучение на датчик колянов вал и със сигурност не си с IAW 49F. Дръпни си MES и я чекни с него. Помпата не я пипай щото това дето пише колегата със скобите и компресора не си е работа.Ако беше така щеше заводски да си е със скоби И за да не съм голословен Между другото този вентил е същият като на климатика за пълнене с фреон така че може би с комплект манометри за климатици може да се провери налягането.
                        Това дето си го показал малко е за 98-ма която е изобщо не неговия модел. Абе тресни и още една адаптация и утре сутринта пак и може да стане да се оправи, или поне докато работи по таблица
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Явно ще съм с 49eф. Не съм обърнав внимание. Тези дни като се закача ще проверя и ще видя с МЕС как ще са данните.Няма стига толкова съм правил адаптации, че мн ще се адаптира и не знам Карах я няколко дни само на бенз. има някво подобрение в паленето и в пъргавината, но на студ. мотор пак има леко забиване Ще видя дали да си купя А/С вентил и манометър и да си я замеря сам, че е хубаво и да я оставя да видя цяла вечер как ще е налягането
                          Fiat Marea 2.4 JTD+
                          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                          Renault 19/1.7mi/ - crash

                          Коментар


                            #28
                            е как ще видиш цяла вечер налягането, на контакт ли ще я оставиш? Времената са ти такива заради налягането на помпата.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              Добре де... ако са реални колата не трябва да върви не е ли така?Първо че 4ти цилиндър го нема по Фес с тези временаКолата пак казвам върви и то една идеяя по добре от на газ(обучавана е преди време).Ще проверя през мес, вчера гледах в мес има едно два вида мареа едната е с 4ф, а явно аз не съм за него, а др е нещо от сорта CF3 и мисля, че това се отнася за мен.А и в еper на engine version e M8 16000 16v CF3 182B6Още един въпрос след като съм правил ресет на рс, но закачен за др модел рс(не съм сигурен) проблем ли ще е това ?Е не ама не трябва ли да държи налягане 3.5бара и при изгасен двиг. Или по точно колко трябва да е при изгасен двиг налягането там при рейката?
                              Fiat Marea 2.4 JTD+
                              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
                              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
                              Renault 19/1.7mi/ - crash

                              Коментар


                                #30
                                Не може да падне на такива времена. Над 4 бара просто не пали колата(пробвал съм го) явно високото налягане не позволява да се отворят дюзите. А с времена 0,и нещо забрави да работи. Просто се е вързал със дефиниции за друго ЕКУ и му показва глупости. Почти съм сигурен на 100%. А това с меренето на сутринта има в предвид да провери възвратния клапан в помпата дали държи и дали не му пада налягането до 0. Всъщност там където излиза бензина към двигателя е тройник назад е регулатора ,надолу е филтъра и помпата ,напред е към двигателя,та там надолу към филтъра има възвратен клапан който е набит и няма ремонт.Той ако не държи при по-голям престой налягането пада до нула и сутрин прави проблеми. Имам една разглобена кошница в къщи с такъв проблем отстранен от мене със взета друга втора употреба тази година , ако някой държи ще я снимам и ще кача снимки При изгасен двигател след като си премерил 3 бара(на запален) пускаш тест на помпата с ФЕС/МЕС и не трябва да показва повече от 4 бара нищо че по назад пише че съм ти пратил за 98 г(по скоро от 98г пише в това което съм ти пратил) двигателя рейката дюзите и помпата са същите и при 2000г. Мисля че има само минимална разлика в буталата и ти си с електрическа газ евентуално както и че си с две ламбда сонди -една преди и една след катализатора.П.П С какъв ГИ си? Вземи си един кабел за него и виж там какви времена ти показва на бензин

                                Коментар

                                Working...
                                X