Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вкарва масло в кутията на въздушния филтър (Пунто 1.1 55кс)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вкарва масло в кутията на въздушния филтър (Пунто 1.1 55кс)

    Свалях кутията на въздушния филтър да го изтупам и да я измия профилактично. И видях, че вътре има доста масло, но не мислех, че има от къде да е влезнало и реших, че предния собственик е правил нещо странно и така маслото е попаднало там. Но след щателно обслужване на кутията, видях че маслото е влизало от някои от двата маркуча, които влизат в кутията на филтъра от лявата страна. Не знам дали еднократно го е вкарало по някаква причина или и в момента ще продължи да пълни кутията с масло? Та бих желал да реша проблема, ако мога преди да върна кутията и обслужването и да стане безмислено, като я напълни пак. Дебелият маркуч е сменян с някакъв пластмасов?! А малкия, който идва от зад е цепнат в края си, точно където влиза в кутията. Не знам и двата за какво са, но ако някой се е сблъсквал с това или има идея как да го оправя ще съм много благодарен!Ето и малко снимков материал:

    #2
    За да има масло там,причините са 2:1.Най-малкото зло-гумички на клапаните.2.Износени сегменти/цилиндри-провери компресията.За да не ти цапа филтъра,сложи дълъг маркуч,до под двигателя,а отвора на филт. кутия го запуши.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      iliyan написа:
      За да има масло там,причините са 2:1.Най-малкото зло-гумички на клапаните.2.Износени сегменти/цилиндри-провери компресията.За да не ти цапа филтъра,сложи дълъг маркуч,до под двигателя,а отвора на филт. кутия го запуши.
      Демек, да заменя този маркуч с друг по-дълъг насочен надолу, а дупката на кутията където влиза този да я запуша да не влиза въздух през нея?

      Коментар


        #4
        Точно така.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          iliyan написа:
          За да има масло там,причините са 2:1.Най-малкото зло-гумички на клапаните.2.Износени сегменти/цилиндри-провери компресията.За да не ти цапа филтъра,сложи дълъг маркуч,до под двигателя,а отвора на филт. кутия го запуши.
          3. не добра картерна винтилация
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            За какво служи всъщност този маркуч?В Практикер продават ли маркучи на метър? Или от къде мога да взема такова нещо?И горе долу какви пари биха стрували трите евентуални ремонта да видя дали има смисъл?

            Коментар


              #7
              кола

              Търси маркучи от друга кола в единия има едно като пружинка служи да не минава маслото към филтъра а иначе маркучите трябва да издържат на Т и имат специфичен профил аз на това място бях сложил нещо като стружки от телена гъба .
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: кола

                kluchar написа:
                Търси маркучи от друга кола в единия има едно като пружинка служи да не минава маслото към филтъра а иначе маркучите трябва да издържат на Т и имат специфичен профил аз на това място бях сложил нещо като стружки от телена гъба .
                Значи може да няма никакъв проблем просто да качва масло заради това, че не е с оригиналния маркуч?

                Коментар


                  #9
                  Сложи оригинален маркуч и не бързай с изводите!

                  Коментар


                    #10
                    Ъъъ То тоз отвор е зад филтъра бе , няма как да го цапа и да му пречи да смуче ... На карбораторите при лада и москвич беше пред филтъра и ги цапаше , ма тука е зад филтъра отива към дросела . Служи за подгрев и вентилация (економайзер) на картерните газове и от страни на него е забучен байпаса MPX на дросела за празния ход демек минава през стъпковото моторче.
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      ЗА съжаление явно iliyan, може би с промивка на мотора ще се оправят нещата но може и да е късно.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар

                      Working...
                      X