Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.2 не пали!

    Здравейте колеги,значи историята е следната, от месец колата ми не пали от първия път, почна да става когато е по-студено, но един път ми се случи на +7 градуса да запали от 2рия път.На 30.12, сутринта като тръгвах за работа, изобщо не запали, блока до нас при "Бай Киро" отидох, човека я видя и чу, и каза, че е акумолатора, оставих му го и го зареди.На 31.12 сутринта го взех, сложих го и запали от раз, но вечерта като се качих към 7, изобщо не искаше да запали - даваха ми ток, пробвахме и да я бутнем и пак не запали.Днес отидох и взех чисто нов акумолатор Искра 55 ампера, преди малко го сложихме, като температурата беше -13 градуса, и пак не поиска да запали, което означава че не е акумолатора.Какъв може да е проблема? Свещи, кабели, бобина?
    Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

    ...E90..incoming..!!

    #2
    Проверете дали няма някаква консумация на изгасен двигател над 10mA. Някои акумулатори трябва да се заредят преди използване. Тези които се поставят от сервиз не са такива.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      Вземи другарче и слушай дали стъпковото моторче отваря дросела, като палиш, или е баялдисало (много малко вероятно). Трябва да се чува едно специфично ручене откъм него. Ако никога не си чистил оста на дросел-клапата, сега е момента. Тва са най-честите причини за палене от втория път при тоя мотор.Дето изобщо не ще да запали - не знам, не ми се е случвало. Една диагностика сигурно ще покаже какво не е наред, вкл. умрял МПХ.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        кола

        Извади една свещ и пробвай да запалиш за кратко .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          slonikon написа:
          Вземи другарче и слушай дали стъпковото моторче отваря дросела, като палиш, или е баялдисало (много малко вероятно). Трябва да се чува едно специфично ручене откъм него. Ако никога не си чистил оста на дросел-клапата, сега е момента. Тва са най-честите причини за палене от втория път при тоя мотор.Дето изобщо не ще да запали - не знам, не ми се е случвало. Една диагностика сигурно ще покаже какво не е наред, вкл. умрял МПХ.
          Имаш предвид като дам на контакт и се чува едно бзззззззззззззззз и след около 5-7секунди спира? Това ли е?Ако е така, снощи забелязах, че почти не спира, като дам на контакт се чува бззззззззз и не спира може би около 15-20секунди, и аз вече пробвах да запаля.
          kluchar написа:
          Извади една свещ и пробвай да запалиш за кратко .
          И ако успея да запаля, да ходя за свещи ли? А пък и неприятното е, че колата ми е пред работа, което е на 10км от нас..поне да бях закъсал тука пред нас
          Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

          ...E90..incoming..!!

          Коментар


            #6
            кола

            Може да си е задавил след неуспешни опити да палиш простия начин е да ги свалиш да ги почистиш да ги нагрееш и после да пробваш да запали Трябва да не свети CODE като изгасне помпата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              кола

              Може да си е задавил след неуспешни опити да палиш простия начин е да ги свалиш да ги почистиш да ги нагрееш и после да пробваш да запали Трябва да не свети CODE след като е оставиш малко на контакт
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                А не, това е бензиновата помпа. Не е гот, че не спира. МПХ е с едни басов звук. Гаснат ли ти всички лампи.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  slonikon написа:
                  А не, това е бензиновата помпа. Не е гот, че не спира. МПХ е с едни басов звук. Гаснат ли ти всички лампи.
                  По принцип остават само на акумолатора и маслото, но преди като си палеше, веднага като запаля изгасват.
                  Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                  ...E90..incoming..!!

                  Коментар


                    #10
                    признаците са на пчинала помпа

                    Коментар


                      #11
                      И аз това си помислих, но в такъв случай не би ли трябвало да не се чува изобщо? Щото реално колата пали и докато помпата подкачва. Колега, що не пробваш да извадиш маркуча с горивото от двигателя и да видиш хвърля ли бензин, като дадеш на контакт?
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #12
                        Ами не знам за помпата, понеже вчера ходихме да я видим с един авер, и като дам на контакт се чува това бззз от помпата, как качва бензин, и като пробвах да запаля, дори "хвърляше" малко бензин от ауспуха.А това да извадя маркуча, за съжаление не съм толкова запознат хаха, засега просто търся някой да ме дръпне, до нас, понеже долу до блока си има сервиз, които направо да я закачат на лаптоп за диагностика, за да си покаже.
                        Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                        ...E90..incoming..!!

                        Коментар


                          #13
                          Що не почнеш от масите на купето и мотора?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            при студено време непаленето е в повечето случаи от свещи(НЕКАЧЕСТВЕНИ,ТА ДОРИ И ДА СА НОВИ)или нямаш налягане на горивото.поздрави

                            Коментар

                            Working...
                            X