Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто 1.2 75 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто 1.2 75 к.с.

    Ужас! Направо се депресирах! Проблемите са няколко. Пунтото прекъсва на бензин, не много, но от време на време придръпва и има едно колебание в работата на мотора. С газов инжекцион съм и щом премина на газ, докато не е загряла, горе-долу се кара, но загрее ли колата и край - невъзможно е да се кара на газ в града, сеца, забива муцуната тресе, докато ускорява, направо ще откъсне тампоните. Извънградско може да се кара някакси. И на бензин и на газ почна да държи високи обороти 1500, или пък да играят 1500-1800-1500-1800-1500-1800..... На тъмно се виждаше искрене от кабелите, под филтърната кутия беше дискотека. Смених свещите с хубави, смених кабелите с най-скъпите и пак има приискряване, но не колкото преди. Почистих дросела-никакъв ефект. Смених стъпковото моторче, с едно резервно от един приятел - никакъв ефект. Пак държи същите високи обороти, както със старото. Мерих компресията в цилиндрите и на втори ми показа 8 бара, останалите бяха по около 11,5. Какво да предприема от тук нататък? Къде могат да направят диагностика на Пунтото. Може ли проблема да е в бобината или в някой датчик?
    Fiat Punto 1.7 TD

    #2
    темп. датчик на инжекциона 99% :D
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Диагностиката би ли го уловила?
      Fiat Punto 1.7 TD

      Коментар


        #4
        откачи и ламбда сондата да видиш дали ще има подобрение !
        Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

        Коментар


          #5
          tzetzo_slavista написа:
          Диагностиката би ли го уловила?
          вземи от твоя познaт и пробвaй
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            Ще пробвам с датчика на приятеля ми. Иначе май с тази разлика н компресията на втори цилиндър, ще се прави и реглаж на клапани.
            Fiat Punto 1.7 TD

            Коментар


              #7
              tzetzo_slavista написа:
              Ще пробвам с датчика на приятеля ми. Иначе май с тази разлика н компресията на втори цилиндър, ще се прави и реглаж на клапани.
              Надали ще разминеш с реглаш на клапани, по скоро малко по-дълбоко................
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Оу Надявам се да не е много по-дълбоко, но само се надявам.
                Fiat Punto 1.7 TD

                Коментар


                  #9
                  Такам, ето какво свърших по празниците... Измерих температурния датчик на инжекциона и стойноститер попадат в границите, които дава Ауто Датата. Най-вероятно не е от това. Прегледахме с един приятел бобините и се оказа, че едната е тоталка. След изваждане на лулите, никаква промяна в работата на двигателя, тоест все така тресе, а искратабеше като от запалка за 30 стотинки. Днес взех нова бобина, смених я, искрата е супер, но проблема си остана с високите обороти и прекъсването. Обаче интересното е забелязах напукване по един маркуч, който се намира зад бобините и под кората с МАП сензора. Той отива в едно лъскаво нещо зад филтърната кутия. Направих снимки. Напукването е, където маркуча прави 90 градусова чупка и не е голямо, но имам чувството, че само като си сложа пръста върху нацепеното и има лика промяна в работата на двигателя. Може и да си въобразявам де. За какво е този маркуч?
                  Прикачени файлове
                  Fiat Punto 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    Бензинов маркуч. Но не мога да преценя дали е входа или обратния бензин. Я разбери кой е маркуча за обратния бензин и го стисни, да видим ще има ли промяна в работата на мотора. Поздрави!
                    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                    Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                    Коментар


                      #11
                      Ако е нацепен бензинов маркуч, не би ли трябвало да мирише поне на бензин от там. Стига да е наранена цялостта ме до вътрешността. А то нито мирише, нито е мазно. Значи проблема, не е от там по-скоро...
                      Fiat Punto 1.7 TD

                      Коментар


                        #12
                        Омотах въпросният маркуч, където пеше нацепен с изилирбанд и определено има осезаемо подобрение в работата на двигателя на газ. Но още има чувствителна разлика между бензин и газ. Щом заработи на газ и колата почва да пърпори и загубата на мощност се чувства, макар и не чак така вече. Но все още не съм разбрал за какво е въпросният маркуч...
                        Fiat Punto 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          tzetzo_slavista написа:
                          Омотах въпросният маркуч, където пеше нацепен с изилирбанд и определено има осезаемо подобрение в работата на двигателя на газ. Но още има чувствителна разлика между бензин и газ. Щом заработи на газ и колата почва да пърпори и загубата на мощност се чувства, макар и не чак така вече. Но все още не съм разбрал за какво е въпросният маркуч...
                          Като омутаеш бензиновия маркуч за високо налягане , пък работиш на газ не знам то едното няма нищо общо с работата на другото. Свещите гледали как са. Аз от искрящи кабели са подпалих един път вече Беру или нещо за 60-70 лева търси. Или Сондата ламбда ти прави магарии или един от 2та температурни датчиците те гъбарка нещо. Диагностика би ги хванала или с проба грешка тест ... каквото си решиш.
                          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                          Коментар


                            #14
                            Свещите ги смених с бош, кабелите също са нови- беру. Днес или утре ще направя една диагностика, да видим какво ще излезе...
                            Fiat Punto 1.7 TD

                            Коментар


                              #15
                              нацепеното маркуче е за вакуума на мембраната на регулатора на налягането.

                              Коментар

                              Working...
                              X