Ужас! Направо се депресирах! Проблемите са няколко. Пунтото прекъсва на бензин, не много, но от време на време придръпва и има едно колебание в работата на мотора. С газов инжекцион съм и щом премина на газ, докато не е загряла, горе-долу се кара, но загрее ли колата и край - невъзможно е да се кара на газ в града, сеца, забива муцуната тресе, докато ускорява, направо ще откъсне тампоните. Извънградско може да се кара някакси. И на бензин и на газ почна да държи високи обороти 1500, или пък да играят 1500-1800-1500-1800-1500-1800..... На тъмно се виждаше искрене от кабелите, под филтърната кутия беше дискотека. Смених свещите с хубави, смених кабелите с най-скъпите и пак има приискряване, но не колкото преди. Почистих дросела-никакъв ефект. Смених стъпковото моторче, с едно резервно от един приятел - никакъв ефект. Пак държи същите високи обороти, както със старото. Мерих компресията в цилиндрите и на втори ми показа 8 бара, останалите бяха по около 11,5. Какво да предприема от тук нататък? Къде могат да направят диагностика на Пунтото. Може ли проблема да е в бобината или в някой датчик?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Пунто 1.2 75 к.с.
Collapse
X
-
темп. датчик на инжекциона 99% :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
-
tzetzo_slavista написа:Диагностиката би ли го уловила?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
tzetzo_slavista написа:Ще пробвам с датчика на приятеля ми. Иначе май с тази разлика н компресията на втори цилиндър, ще се прави и реглаж на клапани.Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Такам, ето какво свърших по празниците... Измерих температурния датчик на инжекциона и стойноститер попадат в границите, които дава Ауто Датата. Най-вероятно не е от това. Прегледахме с един приятел бобините и се оказа, че едната е тоталка. След изваждане на лулите, никаква промяна в работата на двигателя, тоест все така тресе, а искратабеше като от запалка за 30 стотинки. Днес взех нова бобина, смених я, искрата е супер, но проблема си остана с високите обороти и прекъсването. Обаче интересното е забелязах напукване по един маркуч, който се намира зад бобините и под кората с МАП сензора. Той отива в едно лъскаво нещо зад филтърната кутия. Направих снимки. Напукването е, където маркуча прави 90 градусова чупка и не е голямо, но имам чувството, че само като си сложа пръста върху нацепеното и има лика промяна в работата на двигателя. Може и да си въобразявам де. За какво е този маркуч?Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
Омотах въпросният маркуч, където пеше нацепен с изилирбанд и определено има осезаемо подобрение в работата на двигателя на газ. Но още има чувствителна разлика между бензин и газ. Щом заработи на газ и колата почва да пърпори и загубата на мощност се чувства, макар и не чак така вече. Но все още не съм разбрал за какво е въпросният маркуч...Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
-
tzetzo_slavista написа:Омотах въпросният маркуч, където пеше нацепен с изилирбанд и определено има осезаемо подобрение в работата на двигателя на газ. Но още има чувствителна разлика между бензин и газ. Щом заработи на газ и колата почва да пърпори и загубата на мощност се чувства, макар и не чак така вече. Но все още не съм разбрал за какво е въпросният маркуч...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар