Здравейте колеги!Доста се рових в нашия форум, но не успях да намеря решение за моя проблем. Та... Автомобилът ми е с газова уредба и на газ нямам никакви грижи. Отказа обаче да работи на бензин, а в това студено време няма как да мина без него. Спазвах правилото да не се кара само на газ и от време на време движех и на бензин. След като запали веднага гасне, ако не държа натиснат педала на газта. Предположението " стъпково моторче" идва веднага. Да, но когато загрява на газ няма колебание в обороти и си ги намалява плавно с повишаване на температурата. Предположения за датчик на колянов вал, свещи, кабели щяха да се отразят на работата и на газ, а и са нови. Бензин изглежда стига щото се форсира ако натискам педала на газта, пък и мирише доста на " суров" бензин ако го направя.Работата на бензиновата помпа се чува нормално - завъртане после клапанчето ..... . Реших в движение да превключа от газ на бензин - забива муцуна веднага колата, губи мощност. Та ви моля за съвет, кое ще е това дето не повлиява работата на газ, а ми прави уюни на бензин?Благодаря ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загасва веднага след палене! Brava 1.4 12V
Collapse
X
-
Ммм...тъп въпрос, но да си забелязал от както прави тези номера да е изцапан повечко двигателя? Абе с две думи вземи още един човек и виж преди/след моно-то да не изхвърля бензина.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Колеги благодаря ви за бързите отговори! Това което писахте наистина са потенциални причини. Поздрави на S_BANKOV. За сега проблема "изглежда" решен с откачване на клемите на акумулатора. След многото експерименти това даде резултат (или поне така изглежда).Нямам емулатор на инжекциона и на ламбдата , кажете ако мислите, че трябват. .The solution is loud and clear!
FIAT Brava 1.4 12v 1997
Коментар
-
Само откачане на клемите на акумулатора за 20-30 минути ще помогне.Трябва да се нулира компа.Ако не се нулира и продължи проблема ,тогава търси причината в ТПС потенциометъра.Ако пък се оправи с откачане на клемите ,то тогава си монтирай емулатор на дюзата и реле на ламбдата.Другият вариант е да ти направят компютъра да се нулира при всяко гасене.Това е и най-евтиният вариант.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Само откачане на клемите на акумулатора за 20-30 минути ще помогне.Трябва да се нулира компа.Ако не се нулира и продължи проблема ,тогава търси причината в ТПС потенциометъра.Ако пък се оправи с откачане на клемите ,то тогава си монтирай емулатор на дюзата и реле на ламбдата.Другият вариант е да ти направят компютъра да се нулира при всяко гасене.Това е и най-евтиният вариант.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Емулатор за Моно на газ има ли ?Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Fiat_Punto11 написа:Емулатор за Моно на газ има ли ?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар