Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До сервиза на три цилиндъра или с въже?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ако има катализатор и я подкарате с неработещ цилиндър, ще го убиете.На място, от упор!Спирачки ще си има при дърпане, също и волан.Хидравликата е само усилвател-стандартите при колите не допускат да няма твърда връзка между волана и колелата.Иначе отдавна щяха да ги правят само с по един орбитален мотор и...пей сърце- рейката изчезва, масата на кормилната система пада наполовина...Ама не става!

    Коментар


      #17
      Колега,като толкова се притесняваш вземи я дръпни за тия 2 километра и да забравяш.Така с писане във форума няма да се премести сама.
      Fiat 1.4 12V
      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

      Коментар


        #18
        Остави свеща на бобината ,откачи куплунга на дюзата и си прибери колата.Моята я прибрах с пръснат колектор
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          Колгеа, кормилото и спирачките работят. Спирачката я натискаш с пета, а кормилото си представяш, че караш лада с малък волан. Само да не забравиш да пъхнеш ключа да го отключиш (волана) интересно дали ABS работи при това положение
          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
          FIAT Punto sx 75 '94

          Коментар


            #20
            Качвай се и я карай. За километър-два, при условие, че си махнал и тока на инжектора и бобината е върху отвора...не виждам какъв е проблема ?
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #21
              Salvador написа:
              Ако има катализатор и я подкарате с неработещ цилиндър, ще го убиете.На място, от упор!
              Не съм съгласен!!!
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

              Коментар


                #22
                Не си, ама...го пише във всички книги и инструкции за коли да не се кара с неработещи цилиндри, защото се поврежда катализатора. При големите мотори с по 8-12 цилиндъра слагат направо защити-няколко пъти мисфайър и компютъра спира дюзата, за да не влиза неизгорял бензин в катализатора.

                Коментар


                  #23
                  кола

                  За дюзата стига да извади само буксата и няма да има гориво
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    Тц тва дьрпането на кола сложна работа
                    фиат типо 1.4 cat.ie Бахх Маамууу
                    Фиат Стило - 1.8 16V , 133 магарета

                    Коментар


                      #25
                      сложно за незнаещите и неможещите

                      Коментар


                        #26
                        96г имах Опел Кадет 1.3С.Ходихме тогава с мойта бившата в Петрич при баба Ванга,но имаше много народ и на нас не ни дойде редът.Както и да е.Паля смотания Кадет и се чува буффффффф.Веднага гася и отварям капак-а и какво да видя ..свещта на първи цилиндър забита в капака на двигателя,кабела скъсан откъм лулата и са мандахерца накъде ли не.Резба за свещта-абсолютно никаква .Махнах кабела от дистрибуторната капачка и запалих-криви са мотора,но работи-от там газ колкото може до Бургас.Около 580 км са,като поддържах около 90-100км/ч.Нито загря,само дето ако на 4 цилиндъра гореше около 6л извън градско,разхода се увеличи на около 7-8литра,но изобщо не ми беше до разход на гориво,а само как да се прибера,защото моя крокодил на сутринта беше на работа.Като се прибрах в Бургас един познат стругар направо на място разпроби отвора за свещта с около 2мм по-голям диаметър и нави една бронзова втулка на която завих свещта.За тези около 580км от Петрич до Бургас минах през силен дъжд,кал,прахоляк и за каквото се сетите още.Двигателчето на Кадета е открито отвсякъде,не е като днешните с кора под двигателя и уплътнен дето се вика отвсякъде.Мисълта ми беше,че така или иначе мотора пак си смуче от шсмукателния клапан,а от свещта само си духа.
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #27
                          Да ама ти си нямал друг избор 580 км. Тук става въпрос за 1 км.Аз имам чувството че колегата сондира мнениедали може да си кара колат без да е прави.

                          Коментар


                            #28
                            Благодаря на всички за съветите и мненията. Отворих въпроса, защото имах запазен час в сервиза за 4.12.(четвъртък) и просто ми беше любопитно. Вчера сутринта, след като ми пропадна уговорката с приятел, който да ме дръпне ( и кука си бях намерил, абе това куките за дърпане много дефицитна стока! аз колата я купих без такава), махнах куплунга на инжектора (дюзата)(тука за кратко ми се мярнаха в главата черни картини на горящи двигатели!), помолих се набързо и я припалих. Признавам, лаик съм относно ДВГ, ама хора, на три цилиндъра Марейка нямаше никакви дертове - държеше обороти, със съвсем леки колебания, даже лампата на чека не светна (онази, дето мяза на дюза). Като първия човек си я паркирах пред сервиза. Днес, в 14 часа, срещу скромната сума от 30 кинта, си я получих обратно с нова втулка с резба на свеща на 2и цилиндър, без сваляне на главата. Майсторът любезно ми обясни и как е махнал малкото паднали стружки в цилиндъра. Естествено, смених и запалителната бобина (намерих я изгодно в продавалника), щото старата буквално беше разпорена от изкочилата свещ. Милата ми тя, сега като котенце мърка. :D . Считам темата за приключена. Отново благодаря на всички отзовали се - без вас нямаше да се справя! Спокойно и без аварии шофиране, другари!
                            FIAT Marea 1.8 16V 98г.

                            Коментар


                              #29
                              От Български Извор до София карах на 3 цилиндъра поради изгоряка бобина ( 115 км.). Никакви последствия. Трябва обаче да се завие поне свещ(колкото ида е развалена резбата) за да не излиза гориво. Нямам идея ако се откачи ижектора каво ще стане. Колата е същата.П.П. Да уточня, че я карах на метан.
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар

                              Working...
                              X