Ако има катализатор и я подкарате с неработещ цилиндър, ще го убиете.На място, от упор!Спирачки ще си има при дърпане, също и волан.Хидравликата е само усилвател-стандартите при колите не допускат да няма твърда връзка между волана и колелата.Иначе отдавна щяха да ги правят само с по един орбитален мотор и...пей сърце- рейката изчезва, масата на кормилната система пада наполовина...Ама не става!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До сервиза на три цилиндъра или с въже?
Collapse
X
-
Колега,като толкова се притесняваш вземи я дръпни за тия 2 километра и да забравяш.Така с писане във форума няма да се премести сама.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Качвай се и я карай. За километър-два, при условие, че си махнал и тока на инжектора и бобината е върху отвора...не виждам какъв е проблема ?== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
96г имах Опел Кадет 1.3С.Ходихме тогава с мойта бившата в Петрич при баба Ванга,но имаше много народ и на нас не ни дойде редът.Както и да е.Паля смотания Кадет и се чува буффффффф.Веднага гася и отварям капак-а и какво да видя ..свещта на първи цилиндър забита в капака на двигателя,кабела скъсан откъм лулата и са мандахерца накъде ли не.Резба за свещта-абсолютно никаква .Махнах кабела от дистрибуторната капачка и запалих-криви са мотора,но работи-от там газ колкото може до Бургас.Около 580 км са,като поддържах около 90-100км/ч.Нито загря,само дето ако на 4 цилиндъра гореше около 6л извън градско,разхода се увеличи на около 7-8литра,но изобщо не ми беше до разход на гориво,а само как да се прибера,защото моя крокодил на сутринта беше на работа.Като се прибрах в Бургас един познат стругар направо на място разпроби отвора за свещта с около 2мм по-голям диаметър и нави една бронзова втулка на която завих свещта.За тези около 580км от Петрич до Бургас минах през силен дъжд,кал,прахоляк и за каквото се сетите още.Двигателчето на Кадета е открито отвсякъде,не е като днешните с кора под двигателя и уплътнен дето се вика отвсякъде.Мисълта ми беше,че така или иначе мотора пак си смуче от шсмукателния клапан,а от свещта само си духа.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Благодаря на всички за съветите и мненията. Отворих въпроса, защото имах запазен час в сервиза за 4.12.(четвъртък) и просто ми беше любопитно. Вчера сутринта, след като ми пропадна уговорката с приятел, който да ме дръпне ( и кука си бях намерил, абе това куките за дърпане много дефицитна стока! аз колата я купих без такава), махнах куплунга на инжектора (дюзата)(тука за кратко ми се мярнаха в главата черни картини на горящи двигатели!), помолих се набързо и я припалих. Признавам, лаик съм относно ДВГ, ама хора, на три цилиндъра Марейка нямаше никакви дертове - държеше обороти, със съвсем леки колебания, даже лампата на чека не светна (онази, дето мяза на дюза). Като първия човек си я паркирах пред сервиза. Днес, в 14 часа, срещу скромната сума от 30 кинта, си я получих обратно с нова втулка с резба на свеща на 2и цилиндър, без сваляне на главата. Майсторът любезно ми обясни и как е махнал малкото паднали стружки в цилиндъра. Естествено, смених и запалителната бобина (намерих я изгодно в продавалника), щото старата буквално беше разпорена от изкочилата свещ. Милата ми тя, сега като котенце мърка. :D . Считам темата за приключена. Отново благодаря на всички отзовали се - без вас нямаше да се справя! Спокойно и без аварии шофиране, другари!FIAT Marea 1.8 16V 98г.
Коментар
-
От Български Извор до София карах на 3 цилиндъра поради изгоряка бобина ( 115 км.). Никакви последствия. Трябва обаче да се завие поне свещ(колкото ида е развалена резбата) за да не излиза гориво. Нямам идея ако се откачи ижектора каво ще стане. Колата е същата.П.П. Да уточня, че я карах на метан.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар