Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До сервиза на три цилиндъра или с въже?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    До сервиза на три цилиндъра или с въже?

    Здравейте! Предварително се извинявам, ако не съм уцелил раздела. Утре трябва да закарам колата до сервиз, Мареа 1,8 16V 113. Свеща на втори цилиндър е с развалена резба и няма как да се затегне. Ще има ли проблем, ако я подкарам на три цилиндъра, при положение, че отвора за свеща на 2 цил. ще остане отворен? Или да викам приятел и да тегля каляската с въже, като тук въпросът е: ще работят ли спирачките на спрял двигател?
    FIAT Marea 1.8 16V 98г.

    #2
    На въже няма да имаш серво и хидравлика.

    Коментар


      #3
      Спирачките работят, само по-трудно се натискат.Ако я караш, може и нищо да не й стане, но май е по-добре да те дръпнат.
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Може да засмуче боклуци колега... не си струва риска! На въженце лекичко и с крака на спирачката. Теглил съм безброй пъти, също така са ме и теглили. Държите въжето изпънато и няма да имате проблеми!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          xctr написа:
          Може да засмуче боклуци колега... не си струва риска!
          Не се бях сетил, че ще и засмуква . А ако оставя бобината на мястото й, тя така и така се е скапала, когато е издухана свеща, дали ще запуши добре отвора?
          FIAT Marea 1.8 16V 98г.

          Коментар


            #6
            Карал съм без резонаторна кутия, което си е 10см отвор след въздушния филтър. Без последици. Спокойно си я закарай до сервиза с отворена дупка за едната свещ.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              wwalker написа:
              Карал съм без резонаторна кутия, което си е 10см отвор след въздушния филтър. Без последици. Спокойно си я закарай до сервиза с отворена дупка за едната свещ.
              И да видим какво всъщност се случва, колата пали зорлям работа, щото компресия ЙОК, после от цилиндъра почва да излиза гориво, на горещ двитагел и правим барбекю. Ако свеща е на мястото и стегната няма проблем да се кара на три цилиндъра, обаче в тоя случай е направо безумие. Въже колега, и не забравяй че е хлъзгаво и по закон нямаш право да се теглите с въже през тъмната част от денонощието.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                А ако изключа куплунга на инжектора на въпросния цилиндър?
                FIAT Marea 1.8 16V 98г.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Тогава няма да мирише на неизгорял бензин е колата няма да върви добре Колко е разстоянието .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    Тогава няма да мирише на неизгорял бензин е колата няма да върви добре Колко е разстоянието .
                    Коце, започни с това каква е колата, ,
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Колко е разстоянието .
                      До сервиза е 1,5-2 км. Откачил съм куплунзите на бобината и инжектора на 2 цилиндър. Свещ няма. Бобината си е на мястото. Колата е Мареа 1,8 16V 113к.с.. Пробвах я на място - работи, по таблото не святкат никакви лампи.
                      FIAT Marea 1.8 16V 98г.

                      Коментар


                        #12
                        Направо я засили по инерция Слагай една свещ и пътувай.
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Нали колата е Мареа 1,8 16V 113 трябва да има свещ дори и да не е завита здраво
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            M5kov написа:
                            Направо я засили по инерция
                            Ама е равно, няма как :D Ако оставя свеща на цилиндъра почва да трака здраво.
                            FIAT Marea 1.8 16V 98г.

                            Коментар


                              #15
                              Колега за 1,5км. да я бяхте изтикали до сега.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X