Наскоро си взех Мареа 1.6 1999г. с пластмасовите колектори.Когато я купувах,работеше перфектно на бензин и на газ.Закарах я и на диагностика и не показа грешки.Няколко дни след това започна да придърпва да прекъсва иии спря да работи,пали и каквото и да е на бензин.Закарах я на майстор,който замери налягането на помпата и каза,че не прави достатъчно налягане.Смяних помпата,колата тръгна и пак същия филм,даже по зле.Сутрин без подаване на газ е невъзможно да се запали,работи отвратително.Като чели мотора се дави,около колата мирише много на бензин.Когато стигне работна температура има осезаемо подобрение.Как мислите,възможно ли е проблемът да е пак в помпата (втора ръка е вземана от морга,с неясно минало) или да търся другаде проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Мареа - лоша работа на бензин
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:Щом има бензин значи не ето нея едва ли да са ти дали с по малък дебит На диагностика какво показва А на газ как еLancia Lybra Intensa 1.9 Jtd 115+
EX:Fiat Marea Weekend ELX 00'1.6/ГИ Landi renzo/
EX:Fiat Bravo GT 1.6
Коментар
-
S_BANKOV написа:Трябва ти нова помпа, какти ипроверка за спукани маркучи и хлабави скобиНай-добре е ресет на Екуто ,ако това не помогне , мерене на налягане на горивото и проверка на регулатора на гориво.Също така има вероятност да е позапушен филтъра за бензин който е в самата кошница и чистенето на който е истинско приключение. Аз бих пробвал и варианта с подаване на контакт няколко пъти преди да я запаля и ако е по добре -монтиране на възвратен клапан преди рейката (ако регулатора е блокирал след престой пада налягането).
П.П. Миризмата на бензин е показател че бензин и налягане има ,поне така мисля. По-скоро предишната помпа е била с по ниско налягане и ЕКУ се е самоадаптирало към това и след поставянето на новата помпа дави.Лично мое мнение ,като се има в предвид че карам същия кошник
Коментар
-
S_BANKOV написа:Маркучите в помпата и скобите вътреАз бях в този филм с помпата това лято
,като допълнително миналата седмица се борихме и с теч на бензин от 1инжектор
Та сега крайния резлутат е малко по-трудно палене ако завъртя веднага(като дам контакт 3 пъти пали от раз) предполагам блокирал регулатор или недостатъчно налягане на помпата -втора употреба е.Но иначе върви като самолет. На хартия дават че под 2,5 бара не може да запали. Но там не съм специалист
Коментар
-
kiriluz1 написа:S_BANKOV написа:Маркучите в помпата и скобите вътреКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ЕКУ-то се рестартира като откача акумулотора за примерно 30 мин.нали?Имам помпа от Браво със същия мотор,която обаче не мога да сваля без да свалям резервоара.Затова си купих тази от моргата.Уикенда ще я сваля и монтирам на Мареата да видим дали ще има разлика.Lancia Lybra Intensa 1.9 Jtd 115+
EX:Fiat Marea Weekend ELX 00'1.6/ГИ Landi renzo/
EX:Fiat Bravo GT 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар