Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ремък с по къс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на ремък с по къс

    Здравейте колеги,Тъй като не съм много запознат с конкретната ситуация,моля за съвет ако някой може да ми помогне.Карам фиат купе 1.8 16v въпросът ми е следният;искам да махна оригиналния ангренажен ремък понеже ще махам компресора на климатика и съответно ще сложа по къс ремък.Има ли някакви особености например различни белези при слагането и ще повлияе ли на оборотите на колата или нещо друго...Ще се радвам ако ми помогнете )

    #2
    През климатика минава пистовия ремък, а не ангренажния Махаш климатика и пробваш различни размери ремъци, така че да получиш почти същото опъване на ремъка както с климатика.Аз съм без обтяжната ролка и се наложи да сложа по къс с 50см ремък, но го уцелих след като смених няколко размера
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Абе не знам ама и аз бях сложил къс ремък за без климатик, който се скъса много бързо. Оригиналния къс ремък за без климатик не става колкото и да напъваш самообтяжната ролка, та взехме 3-4см по-дълъг ама изкара половин година и се скъса. И в сервиза ми казаха, че се измествало някакъв център ли какво беше... т.е. да не се правят експерименти. И аз си мислех, че като не ми бачка климатика ще поръчам късия ремък и ще стане, да ама не.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        кола

        Каква ти е идеята да махнеш климатика ремъка Той не харчи повече като не е включен само върти една шайба повече Като включиш съединителя на климатика тогава товари двигателя с малко
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          Каква ти е идеята да махнеш климатика ремъка Той не харчи повече като не е включен само върти една шайба повече Като включиш съединителя на климатика тогава товари двигателя с малко
          Така е
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Каква ти е идеята да махнеш климатика ремъка Той не харчи повече като не е включен само върти една шайба повече Като включиш съединителя на климатика тогава товари двигателя с малко
            Шайбата издава дразнещи звуци а и нещо в компресора също, не работи нищо по климата и радиатора е фитка,та затова ми беше идеята да махна всичко

            Коментар


              #7
              по-добре си купи радиатор и компресор втора употреба и си възстанови всичко.каква марка ти е компресора денсо или марели

              Коментар


                #8
                Да драсна и аз някой ред. Свали си шайбата на компресора и й смени лагерчето, друго няма какво да скърца. Ако не ти работи компресора няма проблеми шайбата да се върти самостоятелно както са писали колегите по-горе. Колкото до ангренажния ремък - ако ще играеш там задължително е да имаш пети и часовник. И не, не става по белези, не става с маркер и т.н. както ще те убедят мнозина майстори. Колата е с вариатор и просто няма зацепване ни по белези ни по маркери. Аз го правих това упражнение след като колата обиколи няколко сервиза. Сега относно зацепването на око - това 1.8 е толкова дуракоустойчиво, че и с 4 зъба да го зацепиш закъснение пак ще запали и върви. Но е тромаво и гори много.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар

                Working...
                X