Здравейте колеги,Тъй като не съм много запознат с конкретната ситуация,моля за съвет ако някой може да ми помогне.Карам фиат купе 1.8 16v въпросът ми е следният;искам да махна оригиналния ангренажен ремък понеже ще махам компресора на климатика и съответно ще сложа по къс ремък.Има ли някакви особености например различни белези при слагането и ще повлияе ли на оборотите на колата или нещо друго...Ще се радвам ако ми помогнете )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ремък с по къс
Collapse
X
-
Абе не знам ама и аз бях сложил къс ремък за без климатик, който се скъса много бързо. Оригиналния къс ремък за без климатик не става колкото и да напъваш самообтяжната ролка, та взехме 3-4см по-дълъг ама изкара половин година и се скъса. И в сервиза ми казаха, че се измествало някакъв център ли какво беше... т.е. да не се правят експерименти. И аз си мислех, че като не ми бачка климатика ще поръчам късия ремък и ще стане, да ама не.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Каква ти е идеята да махнеш климатика ремъка Той не харчи повече като не е включен само върти една шайба повече Като включиш съединителя на климатика тогава товари двигателя с малкоNissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Каква ти е идеята да махнеш климатика ремъка Той не харчи повече като не е включен само върти една шайба повече Като включиш съединителя на климатика тогава товари двигателя с малко
Коментар
-
Да драсна и аз някой ред. Свали си шайбата на компресора и й смени лагерчето, друго няма какво да скърца. Ако не ти работи компресора няма проблеми шайбата да се върти самостоятелно както са писали колегите по-горе. Колкото до ангренажния ремък - ако ще играеш там задължително е да имаш пети и часовник. И не, не става по белези, не става с маркер и т.н. както ще те убедят мнозина майстори. Колата е с вариатор и просто няма зацепване ни по белези ни по маркери. Аз го правих това упражнение след като колата обиколи няколко сервиза. Сега относно зацепването на око - това 1.8 е толкова дуракоустойчиво, че и с 4 зъба да го зацепиш закъснение пак ще запали и върви. Но е тромаво и гори много.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар