Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се регулира въжето на съединителя...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се регулира въжето на съединителя...

    Съединителя ми явно е с износен феродов диск, отделя ми много високо и на ниските предавки преплъзва. Искам ако е възможно да отрегулирам малко с въжето да изкара 2-3 хил. км. до лятото. Като откача въжето, да го скъся ли или да го удължа и с колко, от педала откачва ли се?Инструменти и умения горе-долу имам.Темпра 1.6 бензин.
    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

    #2
    При 1.6 Браво/а/мареа се регулира от една пластмасова гайка/планка не знам как да го нарека, която се намира отгоре на скоростната кутия.До нея се стига сравнително лесно покрай акумулатора, върти се с ръка, ама наляво ли беше надясно ли - пробвай.Не знам при теб как е, дано е да подобно.Ама да си знаеш, че това е много временно решение
    Прикачени файлове
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Благодаря, мисля да опитам с 3 оборота скъсяване на жилото, по принцип някакъв свободен ход, не трябва ли да се усеща като размърдам вилката?
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        Свободния ход на педала е добре да е между 1см и 2см. На самото жило нищо не се регулира по принцип. Посредством гайката, която колегата по-горе е показал се регулира позицията на самия педал, на самият съединител не може да се повлияе. Т.е. ако има приплъзване в него от износване, спасение няма.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #5
          Ясно,но точно този свободен ход е обран от износването и сега го няма и се чудех да развивам или да навивам тази гайка за да се получи.
          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            Трябва да развиваш, за да отпусне вилката.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              По принцип,педала на съединителя трябва да е на едно ниво с този на спирачката.Когато навиваш гайката,педала се вдига на горе и ще отделя по-рано.Когато развиваш-обратното.Важното е 1 и задна да влизат без "хъркане".
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #8
                Слушам и изпълнявам- значи развивам няколко оборота и пробвам! :D Тенкю!
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  И нищо няма да постигнеш...Износен съединител с жило не се оправя.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Така е.Това развиване и завиване на гайката играе роля само за позицията на педала как ще седи и съответно къде ще ти зацепва съединителя при отпускане-ниско долу,високо горе,в средата.Но щом приплъзва с въртене на гайката няма да успееш да закрепиш положението както ти се иска...
                    EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
                    Fiat Punto 1.2 16v Sporting

                    Коментар


                      #11
                      .

                      След като сам усещаш че приплъзва какво ще правиш когато падне сняг?Първото затъване и умира тотално.Добре че е много скъп,На LUK е около 100лв
                      Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                      EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                      EX.Fiar Ritmo 105TC

                      Коментар

                      Working...
                      X