Съединителя ми явно е с износен феродов диск, отделя ми много високо и на ниските предавки преплъзва. Искам ако е възможно да отрегулирам малко с въжето да изкара 2-3 хил. км. до лятото. Като откача въжето, да го скъся ли или да го удължа и с колко, от педала откачва ли се?Инструменти и умения горе-долу имам.Темпра 1.6 бензин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се регулира въжето на съединителя...
Collapse
X
-
При 1.6 Браво/а/мареа се регулира от една пластмасова гайка/планка не знам как да го нарека, която се намира отгоре на скоростната кутия.До нея се стига сравнително лесно покрай акумулатора, върти се с ръка, ама наляво ли беше надясно ли - пробвай.Не знам при теб как е, дано е да подобно.Ама да си знаеш, че това е много временно решение"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Свободния ход на педала е добре да е между 1см и 2см. На самото жило нищо не се регулира по принцип. Посредством гайката, която колегата по-горе е показал се регулира позицията на самия педал, на самият съединител не може да се повлияе. Т.е. ако има приплъзване в него от износване, спасение няма.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Така е.Това развиване и завиване на гайката играе роля само за позицията на педала как ще седи и съответно къде ще ти зацепва съединителя при отпускане-ниско долу,високо горе,в средата.Но щом приплъзва с въртене на гайката няма да успееш да закрепиш положението както ти се иска...EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар