Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свръхестествен проблем с Пунто 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    това с градусите може би е от диагностиката,Любенов,фиатите се четат по кан шина на доста по -късен етап от производството им.пробвай да откачаш една по една буксите на ламбда сондата,мап сензора и температурния датчик и пиши какво е станало

    Коментар


      #32
      А кой е този прословут датчик за температурата,този за перката на радиатора не е предполагам?После ще я направя процедурата иначе и ще пиша...
      Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex

      Коментар


        #33
        Имаше една снимка на предната страница на МАП сензора. Намира се на всмукателните колектори.В неговия корпус е и датчика за температурата на входящия въздух.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #34
          Датчика за температурата е в главата под дросела. По принцип разполагам с компютър,ключ,имобилайзер и патрон за ключа както и с дросел и много други части за модела.
          Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

          Коментар


            #35
            Започвам много сериозно да се замислям,че цялата работа идва от бъгясал комп.Като я излъжа с малко газ да наеме леко и после хит,а да се оправи ха да се оправи...това на газ де,на бензин трябва да и се моля,да я къткам та въобще да може да наеме.Как мога да и рестна компа или да и изтрия адаптивните данни с MES примерно?
            Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex

            Коментар


              #36
              Така,намерих си схема на компа на колата.Кой пин за къде е и със съответните напрежения и съпротивления на всеки отделен датчик.Ами май всичко е наред , всичко си бачка както е по схема...Остава компа да се е омазал.Друго всичко проверих вече.Изключих MAP-а - колата гасне веднага , при температурния датчик ми светна лапата с дюзата на таблото ,като го изключих- разлика няма.Нямам осцилоскоп за да проверя инжекторното време с точност,но замерих дюзите - добре са.ТПС - добре,ламбдата не знам само как е.Но утре ще я проверя и нея,ще и направя и един лог с MES , но няма да е от нея.Направих и клип с показанията на MES в реално време на аванса,на моменти стигаше 42 градуса .В комбинация с това ,че MES и Делфи дават едни и същи показания по този въпрос и че ми дават че скоростта на двигателя(демек оборотите) е 327665478993 или нещо подобно ми идва мисълта ,че целият проблем може да се корени някъде там,а именно компа да е приключил курса. Не знам вече,утре ще сменя и кабелите с такива за модела на TESLA ,ще видя ламбдата но май нещата отиват към комп.Поздрави
              Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex

              Коментар

              Working...
              X