Без алтернатор съм пробвал - ефект нулев.Ламбдата не мога да видя на какви смеси работи нямам опция в MES.Все пак ще я видя , до колкото знам трябва да работи от 0.1V до 0.9V за бедна и богата смес съответно.За смяна на компа да ще пробвам,но доста трудно се намира тая пущина трябва от EBay да поръчам,въпроса е,че ще има обучаване на ключове за новия имобилайзер.То аз вече всичко и пробвах на тази кола и все тая - не иска и не иска...Едва ли ще е от детонационен датчик,той едва ли има нещо общо с това че колата бърка искра.Все пак благодаря Колега M5kov,ако имам нужда ще ти пиша за проба.Ето и клипчета с работата на двигателя. http://vbox7.com/play:8ebd5acd0f , http://vbox7.com/play:8bc377855a . На 2-рия клип се вижда когато обърне на газ нещата се пооправят малко но колата не може да се форсира хубаво и няма мощност...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свръхестествен проблем с Пунто 1.2 16V
Collapse
X
-
Как по дяволите успя да натъпчеш кабели от 8V там и защо?!Твоите са такива, даже може да имам някъде>Нищо не каза за свещите?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
С тези кабели навъртях 2000км , нямаше проблем.Свещите ми излязоха горе долу 45-6лв за комплект с отстъпката от 20% която ползвам.Но когато се появи проблема бях с други на Бош,смених ги с тези сега но положителна промяна няма...Изчерпах се от към идеи вечеFiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex
Коментар
-
Остава компа. Отвори го и виж дали няма някой гръмнал кондензатор. Някой друг колега имаше подобен проблем наскоро. Може и да се оправи компа, стига да няма големи поражения.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Детонациинния датчик е тясно свързан с аванса, аз бих пробвал да го откача и да видя как работи без него. И от лога дето си качил ми се струва че вакума в колектора е доста висок, мисля че трябва да е към 300-340mbar на тихи обороти и загрял двигател, но може и да греша. Нека кажат колегите с Пунто.
Коментар
-
wiliams написа:Компа го отварях - чисто нов.Никакви следи от гърмяли кондензатори,студени спойки или каквато и да е външна намеса.Просто нищо не остана да не съм прегледал или проверил...
Коментар
-
Компа се шашка и това едва ли е от датчик. Няма как да пердаши такива обороти на диагностиката, и малко ми се види трудно изобщо да заработи с 33* предварение. Това си е повече от една трета преди ГМТ, направо ще върне буталото обратно. Колега, Провери ли захранването на компа в какво състояние е ? Да не би да му липсва добра маса и да замасява през бубините или ... знам ли, нещо което има връзка с компа и маса. Също ще попитам, с какъв компютър правиш диагностиката и как го захранваш ? Лаптоп ли е или настолен ( в гараж примерно) ? Ако е лаптоп, на батерия ли работи, или ползваш зарядно за кола ? Провери дали има добра маса на OBD, да не се магарясва връзката по CAN линията нещо ? Първо данните от диагностиката трябва да се изясни защо са толкова нереални, после вече може да се търси проблем в датчици, горивни смеси, свещи и т.н.т. И много сериозно си мисля че проблема е в захранването на компа - то друго не остана.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега, и на мен ми се появи подобен проблем обаче аз карам(карах) брава. При бравата има подгряване на дросела - един маркуч влиза в алуминиевия корпус на дросела и излиза и отива в казанчето та имах запушване в корпуса на дросела и егати проблемите ако и при тебе е така виж дали циркулира водата. Та там има датчик дето отчита температурата на двг. и отчита че двг е само студен и става мазало. Успех!brava 16elx
Коментар
-
Масата на компа я проверявах като свалях да го видя как е.Лаптопа с който правя диагностика е Lenovo G575,диагностиката я правя на батерия,а специално съм си извел + и - към преходника на Vag Com-а.Когато го четох с Делфи , PC-то беше настолно и точно за тази цел.Пак същите показания на диагностиката.Компа на колата не е Bosh,на следващата генерация Sporting електрониката е Bosh.Моят е Magneti Marelli IAW 18FD,доста трудно се намира,а доколкото знам е и доста податлив на "шашкане" .Компресията съм я мерил - 10.2,10.3 и на 4-те цилиндъра.Дросела е идентичен с този на Bravo/Brava 1.6 16V(освен,че е по малък моя) , обаче с пластмасовите колектори,на тези с металните колектори дросела е различен,през него циркулира и водната система на колата,моят не е такъв ...Вече все повече започвам да мисля , че компа ми върти номера, въпросът е там ,че доста трудно се намира този тип компютър...Няма го и в Мегапартс,иначе ще си взема един за проба имам и човек който да ми обучи ключа,но дефицит се оказват тези компютри Идея нямам вече какво може да е , изпръсках цял флакон от хубавия обезмаслител там където може да смуче въздух и нищо.Едва ли може да е от Map сензора на газта,тя на бензин няма Map да видя и него.Общо взето остава комп да търся и да направя проба ... ПоздравиFiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex
Коментар
-
beast31 написа:wiliams написа:Едва ли може да е от Map сензора на газта,тя на бензин няма Map да видя и негоFiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4 JTD , Alfa Romeo 33 1.3VL-ex
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар