Днес бе хубаво времето и реших да ’инспектирам’ ангренажа.И се оказа, че обтяжната ролка по някаква причина не обтяга. Обтягащия й механизъм в крайно положение. Ремъка в нейната половина - частта след коляновия вал и преди ролката си беше хлабав. Освен това тази ролка "Made in France" SKF се беше предала и имаше аксиален луфт от около 1 мм.Интересното дойде като тръгнах да слагам новата обтяжна ролка - като го завъртях до белезите -старите слагани от незнайно кой, се оказа че разпр. валове не са мръднали един спрямо друг, НО коляновия вал е два зъба напред спрямо ’стария сложен белег’.Колата е Мултипла метан/бензин и съм карал и други такива - не се усеща разлика във вървежа, само понякога има леки проблеми с високи обороти на Празния Ход, които отдавах на МПХ... НО ДАЛИ Е ТАКА?Моля хора с опит да споделят имали ли са такъв подобен случай?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател 1.6/16V (182B6)-съмнение прескочил ремък - СЪВЕТИ?
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
specialista написа:Предполагам знаеш че този мотор се зацепва със инструменти и всичко друго е компромис и гимнастика със неясен край.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар