Здравейте, колеги. Имам, някакъв проблем с мареата и съответно въпросчета.Скоро правих основен ремонт, но новата глава излезе крива, прегря, стана една л...на работа. Та шлайфове, сглобихме и тръгна. Но на бензин започна да прекъсва една такава, да не може спокойно да се форсира и на метан също се усеща спад в мощността, но без прекъсване. Покарах я така няколко дни, отидох днес при майстора, закачихме я за диагностика с програма Delphi, но не успя да се свърже. И започна чуденката, какъв е проблема на колата. Всички букси са си на място, не смуче въздух, от никъде, освен от филтъра :D. Малко след като си тръгнах от майстора, колата започна да гасне, като подам газ. И по конкретно, както си седи на минимални обороти, като форсирам на метан, колата започва да се чуди все едно има предварение или закъснение и след това форсира или направо гасне. На бензин, има леко замисляне, след това започва да се форсира и да прекъсва. Махнах въздухопроводите, дросела си беше наред, клапанчето за маслените пари също, събрах отново всичко. Със водна шкурка 1000, позачистих датчика на разпределителния вал, помислих си, че е замърсен и прави мизерии, не можах да разбера, ефекта съвсем малък ли беше или е внушение, но както и да е симптомите си останаха. Извадих буксата на дебитомера за проба. И воаля, прекъсването на бензин изчезна, не съм я карал, за да кажа има ли си нормална мощност, но изчезна прекъсването при форсиране. Прехвърлих на метан, също изглеждаше добре форсирането. Но замислянето в минимални обороти си остана. На бензин почти незабележимо и не е проблем да се кара, но на метан си е проблем и си гасне колата. Това което си мисля аз (може и да греша) е, че има закъснения или предварение на запалването по някаква причина. Дали ремъка не е зацепен добре, или някой датчик се ебава. И как да проверя, дали буксата ми за диагностика работи/не е отрязана от някъде.Ще съм благодарен, ако ми дадете поне насоки.[color=red:be73cec3f7]Модерирано заглавиеСледващата тема със заглавие от сорта на
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea 1.8 гасне при форсиране на метан, замисля се на бензин
Collapse
X
-
muns61 написа:Дебитомерът е ясен, дай нататък. С каква метанова си?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги, вчера си взех нови свещи NGK. Сложих ги и като чели, колата по се засили и форсирането на бензин се нормализира. Но проблема, при подаване на газ, да се форсира мотора си остана. Леко се позамисля на бензин, но може да се кара в града, а на метан или забива на около 1200обр. или директно си гасне. Закарах я днес на майстора, по късно ми се обади и ми каза, че я е покарал и нищо не е усетил, и че утре пак ще я гледа. И не знам, проблема дали ще е някъде по датчиците, по зацепването на ремъка или метановата уредба.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Намерихме едно свободна кабелче, запоихме го към един датчик, който се намира под стъпковото моторче и за сега няма проблеми. Не знам от къде е тоя кабел, жълт със синя лини, дали е от метана или някъде другаде.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар