Интересува ме лесно ли се сваля бензиновата рейка на мареа 1,6 пластмасов колектор. Появи ми се теч при дюзата на 1 цилиндър(поне до там стигам с пръст) куплунга е мокър. И това предполагам обяснява трудното палене сутрин.Също така ако някой го е правил ще бъда благодарен ако каже какъв е реда за разглобяване(сваля ли се целия колектор) и за какво трябва да внимавам ,също така каква може да е вероятната причина -О пръстени може би или счупена дюза.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч от бензиновата рейка
Collapse
X
-
Предполагам пластмасовият колектор е подобен на металният и се дели на две части.Развиваш болтовете, които свързват двете части. Развиваш болтовете, които държат частта с дросела към двигателя и издърпваш тази част на страни. Освобождава ти се място за да развиеш рейката от часта,която е прикрепена към главата и изваждаш рейката внимателно на страни ( посока към бензиновият регулатор).Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Не съм пробвал нищо , видях го сутринта като бързах да оставя хлапето на градина и да хвана служебния транспорт Тя от доста време прави мизерии с първото палене,като до скоро беше всеки ден различно (един ден пали от раз друг път не)отделно сменях помпа преди 3 месеца. От няколко дни взе да намерисва по различно и затова вдигнах капака. Мисля си по скоро за заминали О пръстени,защото теча като че ли не е силен ,просто сутрин трябва да и дам контакт няколко пъти за да запали иначе припалва веднага но за кратко. Другия вариант е помпата ,ако е блокирал регулатора да вдига по голямо от 3 бара налягане,но това ми е съмнително.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар