половин година след като презапоих пиновете и преместих ECU-то при АБ нямам никакви проблеми с колата явно това си е задължително упражнение при Стило 1.6 за да се избегнат всякакви проблеми
За тая работа, аз не бих взел повече от 10 лв., предполагам за това не им се занимава на сервизите.Стегни се малко, какво толкова сложно има да го преместиш :/
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
аз лично махнах АБ пробих 4 дупки на страницата от към двигателя и го хванах с болтове като масата я взех директно от АБпо късно ще кача снимка да видиш и ако ти се занимава си го направи сам няма смисъл от майстори за това !
Сигурно, ще се наложи сам да го правя. Притеснявам се да не оплескам нещата. Видях клипче, как е поставено на Г-образна рамка, захваната от единия край за кутията на АБ. Явно има и други варианти. Ще се радвам да видя и ти как си го направил.
Благодаря. С колко болта си го захванал, че не мога да видя хубаво? Виждам и свински опашки. На мен стената на кутията на АБ не е равна (преполагам и на теб е така) и не може да легне хубаво на нея. Освен това къде си вързал заземлението. При мен има две (явно нещо са преправяли). Едното кабелче излиза от снопа кабели който е пред оригиналното място на Еку-то. А другото идва от минусовата клема на АБ. Двете съответно са закрепени посредством клемни обувки към левия и съответно десния предни болтове на Еку-то. Ако трябва ще направя снимка, да се види как е точно.
само един болт на който съм вързал масата за АБ останалото е със свински опашки но все пак това е временно докато си направя планка като тази за която говориш !
Колеги да вдигна темата, че имам подобен проблем с температурата вече половин година и не мога да намеря решение. Виждам, че са се изказали опитни колеги и искам помощ, че вече ми иде да захвърля всичко с това стило. Накратко Стило бензин с газ 1.6, 2002 г., стрелката на температурата се покачва бързо и стой доста след средата, в резултат на което перката работи на 2ра степен и така през цялото пътуване градско или по магистрала. Сменени неща от тогава насам - термостат, датчик температура, водната помпа е сменена преди 30 хил. Отворихме и компютъра, имаше неща за презапойване. Проблеми с грешки не ми е правил досега. Днес го преместихме до кутията с батерията, като си мислех, че проблема ще се реши с това. Покарахме известно време - стрелката закова средата и стоеше доста дълго така (преди 10 мин каране и пак температура) си помислих, че проблема е решен. Но по едно време пак скочи изведнъж в червеното и пак същото.Вече незнам какво да погледна, местя, чистя или да сменя. Ако се сещате за нещо друго да проверя преди да я не реша да я разкарам.
Иначе температурта висока ли е да се включва перката или не е толкова топло за тора степен.
И при мен мериха и провервваха охладителна система и казват, че механично няма проблеми. Вече си мисля и аз за гарнитура, въздушна възглавница или запушен радиатор. Но защо тогава като изместихме компа се оправи за известно време.
Иначе температурта висока ли е да се включва перката или не е толкова топло за тора степен.
И при мен мериха и провервваха охладителна система и казват, че механично няма проблеми. Вече си мисля и аз за гарнитура, въздушна възглавница или запушен радиатор. Но защо тогава като изместихме компа се оправи за известно време.
Малко развитие по темата. Проблема изчезна, толкоеа мистериозно, както се беше появил. Така, че при проявата на странен ел проблем, препоръчвам първо преместване, след това смяна на части.
Коментар