Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.6 , 16V , пластмасови колектори, обороти празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    kiriluz1 написа:
    След като я ресетнеш поне в началото добре ли е? Газовия инжекцион с какви дюзи е.наколко са пробити ? Как го настройваш ,какво ти е диферинциалното налягане? Тези 3,2 бара на бензина при запален двигател ли са? ТПС си го гледал на Делфито,но с мултицет премери ли го дали не прескача? Пробва ли с откачен ТПС как работи? Долу на колектора където са ти маркучите на газовите инжектори погледна ли?(става и с пипане с ръка) там се бяха нацепили моите след 1г каране и смучеше въздух когато си поиска. Мапа какво показва като стойност и не е ли мръсен ? температурния датчик на входящия въздух колко показва на загрял двигател и като я форсираш пада ли стойността? П.П Няма да стане с файл от моите настройки ,защото аз съм с автомат и ,газова рейка ОМВЛ и т.н.
    Трудно ми е да отговоря перфектно точно на всички въпроси, диагностиката не е моя а ходя да я закачат и нямам достъп до не когато искам то ще се постарая да отговоря на всичко.Като я ресетна, всичко е едно и също и преди и след това. Газовия инжекцион не мога да кажа с точност в цифри какви са дюзите и на колко са разпробити но до колкото знам, са си точно колкото трябва за този ДВГ, освен това когато го сложиха, месеци наред всичко си работеше повече от супер. За диференциалното налягане,ако става въпрос за налягането от изпарителя, също доколкото знам е както трябва, трудно ми е да кажа стойност но ако кажете къде да гледам ще го видя и ще напиша. Налягането на бензин от 3.2 бара е и на контакт и на работещ двигател. Мерено е с манометър. ТПС-а не съм го мерил с мултицет, а и не знам как да го направя без да оголвам проводниците,а не ми се ще. Но както казах имам още един и като го сложа, е едно и също пак. С откачен ТПС не съм се сетил да запаля и да видя как ще пали и да покарам да видя как ще се държи. Маркучите съм ги прегледал един по един сам, даже ги вадих от дюзите към колекторите и им отрязах краищата за да съм сигурен, че са плътно влезли в дюзите и всичко е точно. Мапа е перфектно почистен, до колкото бях гледал показва като стойности както и температурни съвсем нормално на загрял двигател мисля че около 60гр. , а дали пада при подаване на газ не мога да кажа, не съм знаел да пробвам това.Проверени са абсолютно всички вакууми, уплътнения и каквото се сетя по въздушните колектори. Сменях датчика на коляновия вал с нов за проба, но няма разлика и си оставих стария. Като цяло оставям газта настрани и не я коментирам, защото и на бензин го има ефекта с лошите обороти. Друго искам да кажа, в момента съм с бобина от по-стария ДВГ, единствената разлика е че по Аутодата, изходящото съпротивление на оригиналната бобина на 1-4 и 3-2 цилиндър трябва да е 4500-5500 ома, а на тази е 8500-9500 ома. Интересното е ,че с оригиналната бобина от колата , на празен ход на бензин като е загряла, като стоя пред отворения капак и като подам ръчно газ еднократно, после сума време играят оборотите докато се наместят на нормалните 800, а с неоригиналната бобина, тази с по-високото съпротивление, много по-бързо и с по -малка амплитуда успява да се позиционира на стабилни обороти на празен ход. И двете бобини си работят нормално, параметрите са им в нормалните граници.Не знам вече какво се случва. А през цялото време грешки компютъра на записва.

    Коментар


      #32
      При заминала вторична намотка на бобината не се записва грешка, ако имаш възможност пробвай с друга бобина.

      Коментар


        #33
        kiriluz1 написа:
        При заминала вторична намотка на бобината не се записва грешка, ако имаш възможност пробвай с друга бобина.
        И двете бобини с които пробвам вторичните намотки са си съвсем в границите. Нямам трета за да пробвам.

        Коментар


          #34
          Това че като ги мериш с мултицет са в норма не значи че не са пробили( аз така брах ядове с втора употреба).

          Коментар

          Working...
          X