Здравейте колата има следния проблем, като я запаля студена и държи 2500 3000 оборота опитва се да ги свали и при опита се чува припукване в генерацията и така се мъчи след което ги сваля, проверих всмукателния колектор да не дърпа някъде от него въздух (гарнитури нови гарнитури на дросела всички маркучи проверени и със скобички). Загледах дросела той непрекъснато правеше дребни корекции (изчистен е) реших да му дръпна буксата, но проблема си остана. Закачих я с Fiat ECU Scan имаше грешка датчик на всмукателния колектор, изчистих я не я записа пак но проблема остана. Дръпнах му буксата на въпросния датчик и този ефект изчезна а работата на празен ход стана малко нестабилна. Въпроса ми е дали е от него със сигурност, ако има някой в София с този мотор от Обеля, Люлин или надежда, дали ще е навит да ги разменим за 5 минути да видя дали ще изчезне проблема и дали при него ще се появи.https://www.youtube.com/watch?v=3E27...ature=youtu.be
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.2 16 високи обороти на празен ход
Collapse
X
-
S_BANKOV написа:Започни от това че не и стига въздуха, примерно от блокирало стъпково моторче, мръсен филтър или масло и гняс по дросела.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Пробвах с друг мап от работеща кола не е от него, адаптирах дросела на ново, и спря да си се форсира, но още го имам проблема при палене вдига ряздо до 3к оборота и ги връща до нормални.ще пробвам с нови свещимненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
slonikon написа:Като го адаптираш, караш ли го кротко 10 километра? Щото процедурата не е само електронна. При чистенето на дросела е от значение да е чиста оста на клапата.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар