Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виене от към ремъците

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ь

    Hypnotical написа:
    Колега още в първия пост писах, че съм махал пистовия за проба и дори клипа от първия пост е без ремък, във втория клип не съм го махнал, понеже е ясно вече. Говорих с познат майстор и ме пита да не сме пренатегнали ангренажния ремък, но ремъка го въртим на 90 градуса с малко усилие. Шума е еднакъв и при студен и при загрял двигател.
    при мен го има същия ся гледах втория клип все едно е моята щом не е водна помпа какво ли може да е ,няма да я пипам тогава помпата ще карам то ще се чуе на мен не ми се занимава много газ до горе в бутилката и маган.
    FIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95

    Коментар


      #17
      Да не опира някоя ролка или ангренажа в кутията? Ангренажа, да не сте го пренатегнали?

      Коментар


        #18
        Ремъка за момента остана като първо нещо което може да се провери. Ще го по охлабя малко пък да видим ще се измени ли звука По кутиите няма следи нещо да е опирало в тях. Сега намерих клипчета за смяна на ремък за този модел точно и виждам, че сме го обтегнали малко повече. Като остане време тези дни ще го отпусна да видим какво ще стане. Хубаво е да се учиш на кола която не среща бутала с клапани Някой да не ме подхване сега, това е в кръга на шегата
        ===/////===
        Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
        Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

        Коментар


          #19
          Hypnotical написа:
          Хубаво е да се учиш на кола която не среща бутала с клапани
          Сигурен ли си? За капак и моята започна да вие И тоя месец май ще заминат едни 100 лв. ...
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #20
            M5kov написа:
            Сигурен ли си?
            Бях чел такова нещо преди време, но виждам че има и други мнения и честно казано не съм убеден na 100%
            M5kov написа:
            За капак и моята започна да вие
            Колеги да няма в компа на колата записано - 2014г. самотерминиране
            ===/////===
            Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
            Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

            Коментар


              #21
              d

              този мотор не удря клапани на доста места е писано има хора които са пробвали едва ли всички лъжат фаер моторите 8в не удрят клапани
              FIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95

              Коментар


                #22
                Ангренажния ремък ти е натегнат.

                Коментар


                  #23
                  Силно се надявам да е само от това, защото се убедих, че е натегнат, но нямам време да я подпра и да го отпусна
                  ===/////===
                  Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
                  Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

                  Коментар


                    #24
                    слушай сега този филм съм го играл с едно такова виещо като икарус пунто.оказа се ,че е от аксиалния лагер.съединитела беше мекарм,а лагера бреда.след смяна на лагера всичко приключи.да поясня,че няма значение дали е натиснат или не педала на съединитела,виенето си го имаше.факта си е факт

                    Коментар


                      #25
                      Добре колега, ако е аксиален лагер, няма ли да се чува от към скоростната кутия? По тази логика съм го изключил като вариант
                      ===/////===
                      Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
                      Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

                      Коментар


                        #26
                        чуваше се отпред

                        Коментар


                          #27
                          Мммдаа! Пренатегнат ангренажен ремък. Отпусни малко от оптяжната ролка без да сваляш нищо освен защитния капак и трябва ремъка свободно да го извърташ с палец и показалец на 90 градуса(в най-дългата му част)! Иначе няма да изкара много помпата. Лагерът и заминава и ще протече.
                          Нов внос - нови знания и умения!
                          Fiat Punto 60 (на жената с любов)
                          Volvo S40

                          Коментар


                            #28
                            Урааа! :D Наистина беше пренатегнат ремъка Охлабвахме го на два пъти докато виенето изчезна напълно За капак обаче от многократното сваляне на тампона (събират се около 4 за два месеца ), два от болтовете към главата изтърваха Е поиграхме си стабилно с един метчик и лепило за болтове и работата заспа .Благодаря на всички включили се в темата
                            ===/////===
                            Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
                            Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

                            Коментар

                            Working...
                            X