Здравейте колеги,Първо да кажа, че става въпрос за Bravo, 1.6 16v 98’ с монтирана метанова уредба.От около 2 седмици, при студен двигател и работа на бензин колата губи постепенно обороти и изгасва. По принцип преди да превключа на метан я оставям да поработи малко на бензин докато загрее, а и колата само на бензин, когато не е загряла. Както и да е. Преди 1 седмица се опитвам да я запаля и греда - не се чува включването на помпата при даване на контакт и натискане на имобилайзера и само върти, без да запали. Не знам как стана тогава, но след много усилия някакси успях да запаля на метан (може би защото беше работила преди това колата).След ровене по форуми и ръководство видях къде се намира бушона за помпата - под капака, пада се под дясната чистачка под един черен капак с 2 винта. Видях, че бушоне беше изгорял и го смених. Завъртях, чух помпата как се включва и колата запали - това беше за около 30 секунди, след което оборотите паднаха и колата изгасна отново. Проверих отново бушона, но беше здрав. Релетата, които се намират в жабката, също са здрави. Колата от тогава насам не мога да я запаля.Къде може да е проблема? Проверката дали стига ток до помпата е по-сложна, поради наличието на бутилката точно над помпата. Някой може ли да каже откъде минават кабелите за помпата (под седалката ли?), за да проверя дали стига ток до помпата?ПС: преди 2 седмици изтече доста обилно количество вода под жабката, в мястото на пасажера, но както вече казах - релетата изглеждат здрави. Беше се задръстило с листа и други боклуци отгоре под стъклото и явно за това стана това наводнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене на бензин - изгоряла бензинова помпа?
Collapse
X
-
За да приключа темата - оказа се, че кабелът беше прекъснат някъде под задната седалка, а впоследствие се появи и проблем с буксата на захранващия кабел, която влиза в помпата. Буксата беше пипната малко и кабела наставен и към момента всичко е наред Поздрави!Fiat Bravo 1.6 16V '98 103hp CNG
Коментар
-
S_BANKOV написа:айде на бас че помпата е на топка.vharizanov написа:...оказа се, че кабелът беше прекъснат някъде под задната седалка, а впоследствие се появи и проблем с буксата на захранващия кабел, която влиза в помпата. Буксата беше пипната малко и кабела наставен и към момента всичко е наред Поздрави!Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар