Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поставяне еднопосочен(възвратен)клапан на бенз. помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Най добре тогава да отидеш в сервиз.

    Коментар


      #32
      Ако си с пласмасовите колектори на рейката има пласмасова капачка,отвиваш я и щуцера е за бърза връзка и има вътрешна резба,прилича ми на 8мм но е някаква ситна.Намираш няколко болта с различна резба за да видиш каква е резбата и отиваш при стругар да ти направи щуцер.Манометър до 5-6 бара ще свърши работа.Сипи присадка за почистване на дюзите,покарай малко само на бензин,направи нова адаптация ,пак покарай само на бензин и ако няма ефект тогава се вкарвай във филми.И моята вече не пали докато види ключа ,но аз карам само на газ и дюзите са позапушени,от няколко дена като запаля на бензин работи като трактор,карам 10-15 км исе пооправя и след това пак същото
      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

      Коментар


        #33
        Така, гледах разни неща из тубата....Аз имам вентил на рейката там където старите мотори им е регулатора.Гледах, че без да разкачат нищо закачат там манометъра с накрайник като за зареждане на климатик и така го мерят.Та въпроса ми е аз от там мога ли да го премеря? Тогава няма да ми се налага да разкачам бензинопровод И няма да ми е необходим Т-ник.
        Fiat Marea 2.4 JTD+
        Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
        Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
        Renault 19/1.7mi/ - crash

        Коментар


          #34
          Оттам се мери
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #35
            Мерси ще се опитам да го премеря и ще споделя
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар


              #36
              Lybra VVT написа:
              Колега, незнам защо си се вторачил в бензиновата част, без дори да си премерил налягането на помпата. Защо си мислиш, че регулатора на налягането след като се повреди, задължително ще си вдигне налягането, а не обратно? Защо си мислиш, че е толкова голям проблем, ако е по-високо налягането? По голям проблем е, ако е по-ниско налягането. В щуцера на бензиновата помпа си има възвратен клапан. За какво ти беше да слагаш друг, без дори да си проверил дали има налягане в бензинопровода? Друг е въпроса дали въобще причината за проблемите, които си изброил е в бензиновата система. Това, че имаш проблем само на бензин, не е гаранция, че причината е в бензиновата система. Обикновенно при коли с газ се ошашква бензиновия комп по ред причини и от там започва веселбата с работата на бензин. Към @Dido_Lyubenov: Колега, това което казваш: "Дюзите винаги се отварят за едно и също време, мени се само налягането преди тях, за да се коригира горивната смес." не е вярно! Дюзите се отварят за различно време, в зависимост от положението на педала на газта и още една камара фактори. Налягането е постоянно.
              Налягането определя количеството гориво през дюзите ! Не подвеждай хората ! И при бензинови при дизелов инжекцион, принципа е един и същ, разликата е в изпълнението поради разликата в в двата вида мотори. При мултиджет вече нещата са различни. Там има контрол на времето в което дюзата е отворена + неколкократно впръскване за един такт.п.п. Пропуснак да кажа, че съотношението гориво/въздух се коригира чрез стъпковия мотор на дроселовата клапа (това е при бензинов инжекцион).
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Налягането определя количеството гориво през дюзите ! Не подвеждай хората ! И при бензинови при дизелов инжекцион, принципа е един и същ, разликата е в изпълнението поради разликата в в двата вида мотори. При мултиджет вече нещата са различни. Там има контрол на времето в което дюзата е отворена + неколкократно впръскване за един такт.п.п. Пропуснак да кажа, че съотношението гориво/въздух се коригира чрез стъпковия мотор на дроселовата клапа (това е при бензинов инжекцион).[/quote]Колега,в много голяма грешка си,това не е К жетроник или обикновена нагнетателна помпа, че впръскването да е функция на налягането,въпреки че при жетроника напрактика дюзите са постоянно отворени и се променя налягането на впръскване,а при дизела се впръсква с постоянно налягане за определено време.И при вакуумния и при другия регулатор количеството гориво зависи от времето за което е отворена дюзата,както и при жтд и мултиджет.Ти не подвеждай хората,вземи почети малко,също и за стъпковия мотор
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #38
                  налягането си е постоянно,независимо на колко оборота си,това не ти е комън-рейл.поздрави

                  Коментар


                    #39
                    Абе дано да греша, ама ще си покаже. Единствената функция на тоя регулатор който е на рейката, е да ргулира налягането в нея според вакуума в смукателния колектор, а на този в помпата - да държи постоянно налягане на постъпващото гориво към рейката. Няма да се обаждам повече по тая тема, ще чакам резултат.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #40
                      При пластмасовия колектор налягането е постоянно и е 3 бара, няма вакумен регулатор който при металния колектор над определени обороти понижава до 2.8бара а това е решено със софтуера. Всъщност. Налягането е константа а сместа зависи от количеството влезнал въздух и времето за което е отворена дюзата.

                      Коментар


                        #41
                        точнооо

                        Коментар

                        Working...
                        X