Най добре тогава да отидеш в сервиз.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне еднопосочен(възвратен)клапан на бенз. помпа
Collapse
X
-
Ако си с пласмасовите колектори на рейката има пласмасова капачка,отвиваш я и щуцера е за бърза връзка и има вътрешна резба,прилича ми на 8мм но е някаква ситна.Намираш няколко болта с различна резба за да видиш каква е резбата и отиваш при стругар да ти направи щуцер.Манометър до 5-6 бара ще свърши работа.Сипи присадка за почистване на дюзите,покарай малко само на бензин,направи нова адаптация ,пак покарай само на бензин и ако няма ефект тогава се вкарвай във филми.И моята вече не пали докато види ключа ,но аз карам само на газ и дюзите са позапушени,от няколко дена като запаля на бензин работи като трактор,карам 10-15 км исе пооправя и след това пак същотоFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Така, гледах разни неща из тубата....Аз имам вентил на рейката там където старите мотори им е регулатора.Гледах, че без да разкачат нищо закачат там манометъра с накрайник като за зареждане на климатик и така го мерят.Та въпроса ми е аз от там мога ли да го премеря? Тогава няма да ми се налага да разкачам бензинопровод И няма да ми е необходим Т-ник.Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Lybra VVT написа:Колега, незнам защо си се вторачил в бензиновата част, без дори да си премерил налягането на помпата. Защо си мислиш, че регулатора на налягането след като се повреди, задължително ще си вдигне налягането, а не обратно? Защо си мислиш, че е толкова голям проблем, ако е по-високо налягането? По голям проблем е, ако е по-ниско налягането. В щуцера на бензиновата помпа си има възвратен клапан. За какво ти беше да слагаш друг, без дори да си проверил дали има налягане в бензинопровода? Друг е въпроса дали въобще причината за проблемите, които си изброил е в бензиновата система. Това, че имаш проблем само на бензин, не е гаранция, че причината е в бензиновата система. Обикновенно при коли с газ се ошашква бензиновия комп по ред причини и от там започва веселбата с работата на бензин. Към @Dido_Lyubenov: Колега, това което казваш: "Дюзите винаги се отварят за едно и също време, мени се само налягането преди тях, за да се коригира горивната смес." не е вярно! Дюзите се отварят за различно време, в зависимост от положението на педала на газта и още една камара фактори. Налягането е постоянно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Налягането определя количеството гориво през дюзите ! Не подвеждай хората ! И при бензинови при дизелов инжекцион, принципа е един и същ, разликата е в изпълнението поради разликата в в двата вида мотори. При мултиджет вече нещата са различни. Там има контрол на времето в което дюзата е отворена + неколкократно впръскване за един такт.п.п. Пропуснак да кажа, че съотношението гориво/въздух се коригира чрез стъпковия мотор на дроселовата клапа (това е при бензинов инжекцион).[/quote]Колега,в много голяма грешка си,това не е К жетроник или обикновена нагнетателна помпа, че впръскването да е функция на налягането,въпреки че при жетроника напрактика дюзите са постоянно отворени и се променя налягането на впръскване,а при дизела се впръсква с постоянно налягане за определено време.И при вакуумния и при другия регулатор количеството гориво зависи от времето за което е отворена дюзата,както и при жтд и мултиджет.Ти не подвеждай хората,вземи почети малко,също и за стъпковия моторFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Абе дано да греша, ама ще си покаже. Единствената функция на тоя регулатор който е на рейката, е да ргулира налягането в нея според вакуума в смукателния колектор, а на този в помпата - да държи постоянно налягане на постъпващото гориво към рейката. Няма да се обаждам повече по тая тема, ще чакам резултат.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При пластмасовия колектор налягането е постоянно и е 3 бара, няма вакумен регулатор който при металния колектор над определени обороти понижава до 2.8бара а това е решено със софтуера. Всъщност. Налягането е константа а сместа зависи от количеството влезнал въздух и времето за което е отворена дюзата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар