Колега, Проблема при мен е 1. Трудно палене - на втория оборот и половина пали 2. При натискане рязко на педала колата има замисляне на ниски обороти.3. При сменяне на предавка(студен мотор) на по горна колата леко забива муцуна(само на бенз. На газ няма такива проблеми)98% съм сигурен вече, че е това, но не знам дали да търся 2-ра ръка оригинал или нов менте (ест. нов е най-добре оргинал но всички знаем, че няма как някой да го купи такъв ) Моля за някой да ми прати схема или снимка да видя къде е, има ли някаква философия на подмяна ...Мисля да заръчам един 2ра ръка от нащо момче от форума с 2ра ръка части, но също четох, че като остане на сухо и мембраната му се сдухва ? В този случай разумно ли е да се взима 2ра ръка?Еднакви ли са с тези , които са на рейката и тези които са в коша на бенз. Помпа?И последен въпрос, че станаха много този регулатор захранен ли е с ел.? Може ли да го сложа извън коша, т.е. отвън Реално този в коша ще е излишен, но само в случай, че той подава по-голямо налягане над 3.5бар.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне еднопосочен(възвратен)клапан на бенз. помпа
Collapse
X
-
Добре, не мога ли да си взема регулатор някъв друг и да го монтирам да кажем преди да влезе горивото в ДВГ.До колкото разбирам, като се прецака регулатора пуска по голямо налягане от необходимото 3.5бара. Т.е. ако сложа още един регулатор трябва да го нормализира на 3.5 бара нали така или бъркам??Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
И в двата случая можеш да сложиш друг регулатор,но трябва да махнеш стария.Доколкото виждам твоя е в резервоара и нямаш маркуч са излишното гориво и или трябва да пускаш такъв или да приспособяваш кошницата.Като знам рейката къде е не ти препоръчвам да си правиш експерименти,най много да се запалиш.По добре отвори кошницата и виж дали можеш да направиш нещо ,ако не сменяй.Отиди първо на сервиз да ти измерят налягането,тези забивания и прекисвания може да са от дюзите и лоша адаптацияFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Добре де, явно нещо не съм на ясно как действа този регулатор Гледам се продават само с вход и изход няма трети за обратно гориво ?Ако сложа нов регулатор само на горивопровода, който захранва двиг.Защо ще трябва да махна стария? Прекъсване нямам не се наблюдава липса на тяга в оборотиFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Колега, незнам защо си се вторачил в бензиновата част, без дори да си премерил налягането на помпата. Защо си мислиш, че регулатора на налягането след като се повреди, задължително ще си вдигне налягането, а не обратно? Защо си мислиш, че е толкова голям проблем, ако е по-високо налягането? По голям проблем е, ако е по-ниско налягането. В щуцера на бензиновата помпа си има възвратен клапан. За какво ти беше да слагаш друг, без дори да си проверил дали има налягане в бензинопровода? Друг е въпроса дали въобще причината за проблемите, които си изброил е в бензиновата система. Това, че имаш проблем само на бензин, не е гаранция, че причината е в бензиновата система. Обикновенно при коли с газ се ошашква бензиновия комп по ред причини и от там започва веселбата с работата на бензин. Към @Dido_Lyubenov: Колега, това което казваш: "Дюзите винаги се отварят за едно и също време, мени се само налягането преди тях, за да се коригира горивната смес." не е вярно! Дюзите се отварят за различно време, в зависимост от положението на педала на газта и още една камара фактори. Налягането е постоянно.
Коментар
-
Най общо регулатора действа така,когато налягането достигне някаква стойност преодолява силата на пружина и отваря изход за горивото,когато спадне под тая стойност пружината преодолява силата на налягането и затваря отвора което води до покачване на налягането.Това което си гледал клапан ли е или регулатор?Двете неща са различни.Ако сложиш още един регулатор най много единия да пречи на другияFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Колата пали трудно(завърта два оборота и половина и пали)и това ме дразни.Надявах се да е възвратен клапан, защото след запалване и като поработи после няма проблем пали от раз.След като следвам логиката е най вероятно този клапан. Адаптация е правена и на бенз и на газ.Ще премеря и свещите, но след като пали след като е запалила веднъж нормално не ми се струва да са кабели.Не ми се сваля помпата, за това исках да сложа др. Външен регулатор без да махам моя ясвно няма да стане Вчера ми направи впечатление, че като държа при ДВГ преди да влезе в него, бензинопровода пулсира не знам дали е нормално Но явно др седмица ще сваля помпата и ще се помъча директно да го сменям.Има ли вариант да се почиства или нещо такова?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Да наясно съм, че това трябва се направи, но ще минвземат 20лв за проверка, за да е качествен теста трябва да оставя колата да нощува в сервиза... вс това ще ми дойде 40.Не е ли по добре да купя един нов(60лв)/или втора ръка(20-25лв) и направо да го сменя ?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Ами ако не е от него?Ако е от помпата и нея ли ще смениш?Ако е от горивопровода някъде и него ли ще смениш?Ако ,ако и т.н.?Сглоби си сам устройството за измерване на налягането.Китайски манометър-5лв,тетка,скобички и си готов за около 10-15 лв,но ще си остане твое.Недей на сляпо да сменяш всичко.
Коментар
-
Dido_Lyubenov да наистина като се замисля трябва да е така както си го написал. Между другото ми е пробит ауспуха и го гледах докато работи колата и ми направи впечатление че налютява (богата смес). По принцип не беше така ама като се е скапал маркуча. Пък и не забелязах да ми е спънат вървежа.
Коментар
-
Добре ще взема един манометър ама не знам къв точно, но ще питам в магазина Ще взема и тройник, но къде се прекъсва бензинопровода? При ДВГ някъде или при помпата?При мен при помпата е по лесно, че там сложих и възвратния клапан.Ако е при двиг не знам къде ще го прекъсна, за да монтирам тройника?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар