Здравейте колеги,Доста търсих из форума, но точно конкретна тема няма за начина на поставяне и къде точно се слага възвратен клапан преди помпата.Питането ми е следното: на симката кой маркуч трябва да прекъсна/ или извадя и на него да поставя клапанчето?Аз предполагам,че трябва да е на мястото с лилава питанка? Правилно ли съм разбрал Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поставяне еднопосочен(възвратен)клапан на бенз. помпа
Collapse
X
-
Колега, и аз искам такъв клапан, ама да ми възвръща нафта, не бензин. :D Като покарам 500 км, да ми възвръща изразходената нафта, така за около 10-тина минути ако може, че да не се налага да зареждам повече по бензиностанции Да не би да питаш за възвратен клапан ? Ако да, сложи го там дето излиза маркуча от помата и тръгва към ДВГ. Няма нужда да е в резервоара. Поставя се след помпата - там дето си сложил питанката с цвят лилавОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Пичове,Не трябваше ли помпата да се намира някъде из под задната седалка???Или съм уцелил гредата и е под резервната гума ??? Ако е там лошо бутилка е там и няма да имам достъп Под седалката имам нещо дето влизат две букси с бая кабели и това еFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Не колега ест. че не се засягам Важното е че разбрах как му се вика и не на последно място разбрах какво да направя До сега се цапотих голем зор видех... ужас уж толкова елементарно, но място нема,тръбичката като я срязах пък не влиза в щуцера нема как да я напъна ... зор бе Обаче накрая успях всичко сглобих и за сега работи. Ще видим утре сутринта как ще запаля и ще кажаFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Благодаря за помощта Но проблема си остава сутрин пали от кажи речи два оборота Не знам къде да търся проблем къде е този регулатор ? Възможно ли е да е от него?Бях чел някъде, че има начин да се поставят кабели от руски автомобил или бъркам нещо(1.4 16в май бях, но за 1.6 16...?)?Не съм ги мерил, но не съм ги и сменял, само свещите са нови Непосредствено след като тръгна при студен мотор на бенз. И да кажем карам на 2ра с 3000обр. При превключване на 3та има едно забиване на муцуната при леко подаване на газ. Може ли да са кабели ?Правена е адаптация и прекъсванията на студен мотор ги нямаFiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
zlatarov написа:Благодаря за помощта Но проблема си остава сутрин пали от кажи речи два оборота Не знам къде да търся проблем къде е този регулатор ? Възможно ли е да е от него?Бях чел някъде, че има начин да се поставят кабели от руски автомобил или бъркам нещо(1.4 16в май бях, но за 1.6 16...?)?Не съм ги мерил, но не съм ги и сменял, само свещите са нови Непосредствено след като тръгна при студен мотор на бенз. И да кажем карам на 2ра с 3000обр. При превключване на 3та има едно забиване на муцуната при леко подаване на газ. Може ли да са кабели ?Правена е адаптация и прекъсванията на студен мотор ги нямаFiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
Е то остана само него и кабели да сменя Някой може ли да даде схема нещо инфо къде се намира.Един колега спомена, че е в коша на бенз помпа там ли е?Нов цената му е 70тина лева ? Заслужава ли си да се търси 2ра ръка ? От по старите 1.6 16в става ли, еднакви ли са ?Да спомена, че съм с новия мотор ZFA18500000393403Четох че има някъв вентил(подобен като тези за А/С) до бобината и там трябва да се закачи манометър ама как... не ми е ясно стойностите трябва да са 3-бара при запален двиг. Правилно ли съм се ориентирал? Къв накрайник ми трябва за манометъра?Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Ето този маркуч който е зелен ми е скъсан при мен. И колата държи високи обороти като я запаля студена. Смуче въздух отгоре от смук. колектор като сложа пръста си там на щуцера, падат оборотите. Това доколкото прочетох, прави вакуум и мембраната държи повече налягане при натоварен двигател. Т.е над 3 бара. Бях сложил един обикновен, но се стопил и слепнал... не става.И все пак да попитам какъв е смисъла от тоя въвзвратен клапан, помпата така или иначе има говиво стекло се до нея винаги. Би трябвало да подкача винаги, ако се изчака на контакт. Не е някоя механична помпа отпред при двигателя да въртиш докато засмуче.Паленето и при мен е така, тоя двигател си е така не е като на пунтото от един оборот. Не знам защо.
Коментар
-
Именно това ме дразни..., че не пали от четвърт и не съм съгласен, че този мотор е така.Палил съм на колега от форума... само да усети ключа и е запалила дори при -20. Най-вероятно този регулатор ми е прецакан, но искам да го проверя Ще очаквам колегите да споделят как става, защото не обичам за такива неща да ходя при майстори по добре да си купя инструмент( в случая барометър)...Fiat Marea 2.4 JTD+
Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
Renault 19/1.7mi/ - crash
Коментар
-
Този регулатор е най-елементарното нещо в целия инжекцион. Като не е натоварен ДВГ, подаваш малко газ или на празен ход изобщо не подаваш. В този случй налягането в смукатела е много ниско (то е отрицателно винаги, за това внимавайте с описанието) и изтегля мембраната на регулатора по-силно. Тка регулатора връща повече бензин към резервоара и налягането в рейла спада, това пък води до спадане на дебита през дюзите. Дюзите винаги се отварят за едно и също време, мени се само налягането преди тях, за да се коригира горивната смес. Момента на отваряне зависи от други фактори. Когато ДВГ се натовари, или подадеш газ с педала, налягането в смукателния колектор се повишава - т.е. по-малко изтегля мембраната на регулатора и съответно се връща по-малко гориво в резервоара. Така налягането в рйла се повишава и през дюзите за същото време минава повече гориво. При самото палене, първоначално в смукателния колектор налягането е равно на атмосфернотo. Регулатора на рейла остава нпълно затворен и през дюзите се подава макс. количество гориво - нещо като имитация на смукач. Веднага след запалването, налягането в колектора започва да влияе на регулатора и така се поддържа работата на ДВГ. Ако регулатора е замърсен и не затваря плътно, губиш "ефекта на смукача", съответно пали по-трудно или със закъснение. Това води и до нестабилни обороти на ДВГ, тромавост в дадени режими и понякога до липса на макс. мощност. Остава да прецениш на базата на твоите наблюдения, дали има проблем в регулатора и какво да очакваш като закачиш манометър на рейла за проверка на налягането в него.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар