dragoR написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СТИЛО-недостиг на мощност,давене,тресене на двигателя!!!
Collapse
X
-
Виделин Райчинов написа:п.п Ако ще ходиш до момчето, разменете въпросните бубини на другите два цилиндъра, ако въобще е възможно! Закачи я да я прочетеш и виж дали ще записва грешки на другите два цилиндъра! Но най-вероятно са си заминали.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
айде кажете ми сега какво се случва тия дето бяхте сигурни че е бобината проблема,днес взех две чисто нови бобини на марката mecra италиянски са по 45 лв парчето,понеже на magnet marreli бяха по 78.... ,смених си ги,както и чисто нови свещи NJK и пак същото давене губене на обороти тресене....дали като се изчисти грешката която е записало от сутринта ще се оправи,или трябва и другите две бобини да си взема,или пък проблемът въобще не е в бобините,ами в датчиците на самите бобини някъде по окабеляването,помагайте ми че откачих с тая кола,косата ми побеля!!!
Коментар
-
Такааа.. Случва се нещо и не мога да разбера какво Преди малко бях при колегата и изчистихме грешката и викам да направи едно кръгче,връща се и чувам колата работи странно,вика пак записа грешка чета я и излиза пак същото Ignition Coil "B’’ и Ignition Coil ’’C" номер на грешките P0352 и P0354. След второто изчистване решихме да направим ново кръгче с колата,вървеше добре и не записа грешка поне докато си тръгнах. Колегата обаче е заредил бензин от няква измислена бензиностанция и се сети че проблемите са започнали на другата сутрин след зареждането, възможно ли е от лош бензин стилото да набива грешка за бубина За мен няма логика.П.П Сега ми се обади колегата и каза че колата пак е записала грешка, но са се случили още неща които до сега ги нямаше, стрелката за температурата на водата е подскочила също и на дисплея е изписало за някакъв флуид Компютъра му е ремонтиран, възможно ли е да продължава да сдава багажа ?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Такааа.. Случва се нещо и не мога да разбера какво Преди малко бях при колегата и изчистихме грешката и викам да направи едно кръгче,връща се и чувам колата работи странно,вика пак записа грешка чета я и излиза пак същото Ignition Coil "B’’ и Ignition Coil ’’C" номер на грешките P0352 и P0354. След второто изчистване решихме да направим ново кръгче с колата,вървеше добре и не записа грешка поне докато си тръгнах. Колегата обаче е заредил бензин от няква измислена бензиностанция и се сети че проблемите са започнали на другата сутрин след зареждането, възможно ли е от лош бензин стилото да набива грешка за бубина За мен няма логика.П.П Сега ми се обади колегата и каза че колата пак е записала грешка, но са се случили още неща които до сега ги нямаше, стрелката за температурата на водата е подскочила също и на дисплея е изписало за някакъв флуид Компютъра му е ремонтиран, възможно ли е да продължава да сдава багажа ?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
такаа днес източих бензина от резервоара в един сервиз олекнах с 35 лева за операцията и сипах 5 литра от OMV Max Mottion 100 и резултата е нулев,колата си работи по същия начин....докарах си я пред блока и сега седя и се чудя какво да я правя,с чука ли да я подхващам или да продължавам да наливам пари за разни глупости и да не мога да отстраня този проблем то не бяха свещи не бяха бобини не беше бензин и като пробвах всичко сега какво?!
Коментар
-
Баси, освен тея яки свещи да са прецакали и компютъра :/Само на загрят двигател ли се получава това нещо, да не прегрява компютъра?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ми, остана ЕКУ-то да се е прецакало от свещите по някакъв начин :/Знам ли, закарай я в някой от доверените сервизи да кажат и те."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Защо се хвърляте всички на електрониката ? Ако е от калпав "бензин", най-вероятно има вода в горивната система и много други примеси и боклуци. Започва се със ревизия на горивен филтър, налягане на бензиновата помпа, ревизия на регулатора на налягането в рейката, проверка на тока към бубините, ревизия на стъпковия мотор - в който е малко вероятно да е проблема, почистване на бензиновите дюзи и чак след това вече може да се тъси проблем в електрониката. Там също се започва с ревизия на датчиците по ДВГ. Не винаги компютъра е в състояние да "разбере" че има проблем с датчик. Не винаги компютъра може да определи дали грешката от даден датчик е от повреда в датчика, или датчика дава показания извън нормите, защото реално параметрите които измерва са извън нормите поради механичен проблем. Ако не можете да диагностицирате и откриете проблема без да влгате повече от 20 -тина лв. за целта, по-добре дайте 30 -40 лв. в някой сервиз, за да си спестите 300 - 400 лв. за ненужни разходи. Не е рентабилно да се работи на принципа "проба-грешка", когато не може да пробваш с нещо за което няма да плащаш. Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Може би екуто трябва да се отвори отново и да се прегледат всички спойки,я виж данеби някое друго краче да ти е пропаднало отново са и аз се чувствам тъпо,представям си на теб какво ти е Дали не е избил онзи кондензатор за който ми каза че бил тръгнал?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Защо се хвърляте всички наелектрониката?Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар