Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СТИЛО-недостиг на мощност,давене,тресене на двигателя!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    dragoR написа:
    fuck-проблема е налице отново,само че тоя път май колегата Сашо ще излезе прав че е бубина а не от самата свещ,лошото тук е че са по 80 лв бройката и не знам сега само 2 ли да си взема и да си ги сменя или цял комплект и дали наистина от това е проблема!
    Ама нали се сещаш, че за да изгорят двете едновременно са били виновни свещите, които си сложил колега! То е ясно вече, че си за бубини!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #32
      Виделин Райчинов написа:
      п.п Ако ще ходиш до момчето, разменете въпросните бубини на другите два цилиндъра, ако въобще е възможно! Закачи я да я прочетеш и виж дали ще записва грешки на другите два цилиндъра! Но най-вероятно са си заминали.
      Да това ми дойде на идея и на мен,ако са изгорели то при размяната пак ще излязат те но на 1-ви и 4-ти цилиндър. Само че физически не можем да се засечем с колегата днес и утре,защото аз се прибирам от работа а той отива Няма ли някой които да отиде днес до Студентски и да го закачи за 15 мин Я с телефон я с лаптоп , да се видят на 100% бобини ли са .
      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
      .

      Коментар


        #33
        айде кажете ми сега какво се случва тия дето бяхте сигурни че е бобината проблема,днес взех две чисто нови бобини на марката mecra италиянски са по 45 лв парчето,понеже на magnet marreli бяха по 78.... ,смених си ги,както и чисто нови свещи NJK и пак същото давене губене на обороти тресене....дали като се изчисти грешката която е записало от сутринта ще се оправи,или трябва и другите две бобини да си взема,или пък проблемът въобще не е в бобините,ами в датчиците на самите бобини някъде по окабеляването,помагайте ми че откачих с тая кола,косата ми побеля!!!

        Коментар


          #34
          Възможно е (дори задължително) четене, адаптация и премахване на грешките в Еку-то!Докато не се прочете и изтрият грешките, нищо не може да се направи!Предполагам взе свещи по каталог?
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #35
            Споко в авариен режим ти е колата за това не се променя работата, утре ще изчистим грешката и трябва да се оправи.
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #36
              свещите са по каталог да,дори тия които смених старите пак бяха NJK и затова взех njk,а и гледам всички ми ги препоръчвате тях.дано да сте прави колеги,като прочетем и изтрием грешката да се оправи,щото иначе не знам какво да правя вече.

              Коментар


                #37
                Такааа.. Случва се нещо и не мога да разбера какво Преди малко бях при колегата и изчистихме грешката и викам да направи едно кръгче,връща се и чувам колата работи странно,вика пак записа грешка чета я и излиза пак същото Ignition Coil "B’’ и Ignition Coil ’’C" номер на грешките P0352 и P0354. След второто изчистване решихме да направим ново кръгче с колата,вървеше добре и не записа грешка поне докато си тръгнах. Колегата обаче е заредил бензин от няква измислена бензиностанция и се сети че проблемите са започнали на другата сутрин след зареждането, възможно ли е от лош бензин стилото да набива грешка за бубина За мен няма логика.П.П Сега ми се обади колегата и каза че колата пак е записала грешка, но са се случили още неща които до сега ги нямаше, стрелката за температурата на водата е подскочила също и на дисплея е изписало за някакъв флуид Компютъра му е ремонтиран, възможно ли е да продължава да сдава багажа ?
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #38
                  cs_aleksandar написа:
                  Такааа.. Случва се нещо и не мога да разбера какво Преди малко бях при колегата и изчистихме грешката и викам да направи едно кръгче,връща се и чувам колата работи странно,вика пак записа грешка чета я и излиза пак същото Ignition Coil "B’’ и Ignition Coil ’’C" номер на грешките P0352 и P0354. След второто изчистване решихме да направим ново кръгче с колата,вървеше добре и не записа грешка поне докато си тръгнах. Колегата обаче е заредил бензин от няква измислена бензиностанция и се сети че проблемите са започнали на другата сутрин след зареждането, възможно ли е от лош бензин стилото да набива грешка за бубина За мен няма логика.П.П Сега ми се обади колегата и каза че колата пак е записала грешка, но са се случили още неща които до сега ги нямаше, стрелката за температурата на водата е подскочила също и на дисплея е изписало за някакъв флуид Компютъра му е ремонтиран, възможно ли е да продължава да сдава багажа ?
                  мдааа кофти ситуация мен ми се е случвало изтина ми изпарителя (как не е интересно) и започна да вкарва течна Газ ии проблем светна ми Лампата и беше записало грешка в Детонациоония датчик та според мен не е от кофти гориво , но нека все пак опита да зареди от другаде това със стрелката ми се случва и на мен но при мен както знаете ЕКУ-то е за ремонт
                  Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                  Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                  Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                  Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                  Коментар


                    #39
                    такаа днес източих бензина от резервоара в един сервиз олекнах с 35 лева за операцията и сипах 5 литра от OMV Max Mottion 100 и резултата е нулев,колата си работи по същия начин....докарах си я пред блока и сега седя и се чудя какво да я правя,с чука ли да я подхващам или да продължавам да наливам пари за разни глупости и да не мога да отстраня този проблем то не бяха свещи не бяха бобини не беше бензин и като пробвах всичко сега какво?!

                    Коментар


                      #40
                      Баси, освен тея яки свещи да са прецакали и компютъра :/Само на загрят двигател ли се получава това нещо, да не прегрява компютъра?
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #41
                        не сутринта на студено като я запалих пак така си работеше

                        Коментар


                          #42
                          Ми, остана ЕКУ-то да се е прецакало от свещите по някакъв начин :/Знам ли, закарай я в някой от доверените сервизи да кажат и те.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #43
                            Защо се хвърляте всички на електрониката ? Ако е от калпав "бензин", най-вероятно има вода в горивната система и много други примеси и боклуци. Започва се със ревизия на горивен филтър, налягане на бензиновата помпа, ревизия на регулатора на налягането в рейката, проверка на тока към бубините, ревизия на стъпковия мотор - в който е малко вероятно да е проблема, почистване на бензиновите дюзи и чак след това вече може да се тъси проблем в електрониката. Там също се започва с ревизия на датчиците по ДВГ. Не винаги компютъра е в състояние да "разбере" че има проблем с датчик. Не винаги компютъра може да определи дали грешката от даден датчик е от повреда в датчика, или датчика дава показания извън нормите, защото реално параметрите които измерва са извън нормите поради механичен проблем. Ако не можете да диагностицирате и откриете проблема без да влгате повече от 20 -тина лв. за целта, по-добре дайте 30 -40 лв. в някой сервиз, за да си спестите 300 - 400 лв. за ненужни разходи. Не е рентабилно да се работи на принципа "проба-грешка", когато не може да пробваш с нещо за което няма да плащаш. Успех !
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #44
                              Може би екуто трябва да се отвори отново и да се прегледат всички спойки,я виж данеби някое друго краче да ти е пропаднало отново са и аз се чувствам тъпо,представям си на теб какво ти е Дали не е избил онзи кондензатор за който ми каза че бил тръгнал?
                              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                              .

                              Коментар


                                #45
                                Dido_Lyubenov написа:
                                Защо се хвърляте всички наелектрониката?
                                Защото няколко часа преди случката компютъра е с презапоявани пинове (3 пропаднали) и така няколко часа след това компа почва да блъска грешки, вчера при едното закачване имаше 2 неразпознати ама не им записах номерата.Сега до колкото разбрах при всяко палене почва да хвърля по някоя нова грешка.
                                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                                .

                                Коментар

                                Working...
                                X