Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СТИЛО-недостиг на мощност,давене,тресене на двигателя!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    krasimir_77 написа:
    Колега,закачай на компютър(диагностика) от 20 до 40 лв зависи,и ще разбереш всичко!!
    щом кара Стило е просто задължително да си има собствен кабел (цените не са високи) това е препоръка за всички който карат Стило проблема според мен е дефектне или грешна свещ преди години на Бащата на Пасата сменяхме свещите с някви Американски (нямаше други в магазина)сменяме ги ние и колата се побърка гасне дави се няма мощност тръгваме да връщаме старите а новите врели имах чувството че са 1000* със старите проблем никакъв
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #17
      най-лошото при мен е,че като запаля колата си работи нормално,веднага след като тръгна да я карам почва да се дави,никаква мощност,тресене на двигателя,откъде мога да намеря такъв кабел искам да си взема.

      Коментар


        #18
        Залагам на бобина, преди време се побърках за такъв проблем и накрая на осцилоскоп се видя къде е проблема.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #19
          колеги отстранихме проблема,хиляди благодарности на cs_aleksandar дойде момчето в 22:00ч да ми помогне,даде ми старите му свещи и двигателя запя,дефектни свещи се оказа проблема,грешка във втори и трети цилиндър.благодарности на всички ви за мненията.

          Коментар


            #20
            Грешките бяха в бубините на 2-ри и 3-ти цилиндър обаче нямаше логика и двете бубини да изгърмят по едно и също време за това сменихме свещите.Между другото те са на 10К км (BERU) ако искаш карай с тях известно време.
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #21
              браво за бързата реакция Саше по добре колегата да си вземе новички по каталог ПС: и кабелче и кабелче
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #22
                todorshalev написа:
                браво за бързата реакция Саше по добре колегата да си вземе новички по каталог ПС: и кабелче и кабелче
                За да сме по точни 2-ве кабелчета 1- с превключвателите ( за ABS и Беците ) и 1- ЕЛМ-327 за всичко по кан (по важен). А за реакцията винаги когато мога помагам
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #23
                  dragoR написа:
                  колеги отстранихме проблема,хиляди благодарности на cs_aleksandar дойде момчето в 22:00ч да ми помогне,даде ми старите му свещи и двигателя запя,дефектни свещи се оказа проблема,грешка във втори и трети цилиндър.благодарности на всички ви за мненията.
                  Еднополюсни и по каталог, както казах!
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #24
                    dragoR написа:
                    бързах да ги изхвърля...
                    Аз старите ги оставих за зор заман да може да ме приберат при нужда.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      колеги дайте съвет кои от изброените да взема: http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=21&subcat=113

                      Коментар


                        #26
                        Аз съм с NGK вече повече от 15 000 км. не са мръднали. Наскоро им се бях угледал да ги сменям ама след като ги свалих, ми те първо че в перфектен цвят второ с разстояние 0.7 колкото го дават по каталог
                        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                        Коментар


                          #27
                          Да добавя малко прясна информация.... Сега говорих с колегата и е минал 200 метра и колата пак е набила грешка,симптомите са същите като с предишните свещи.На 100% съм сигурен че грешката е в двете бубини. Така как се прецакаха ? според мен са се натоварили с 4-полюсните свещи и са издъхнали
                          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                          .

                          Коментар


                            #28
                            Браво на Сашо! Поздравления и от мен. Много точен и отзивчив. Като в случая.Момчета, аз нямам кабели за диагностика, НО разчитам на Вас. Що тепърва да уча нови неща? Вие по ги разбирате и ще помагате, ако се налага, нали?NGK са и моите старите свещи. В багажника са за зор заман.Сега съм с некакъв Шампион и карам на газ повече от 25 х. км. И това ми напомня, че трябва да готвя смяна. Всъщност, колко се карат едни свещи нормално? И... да, сега се сещам че дори ключ нямам. Ще да е на някоя неделна среща. То се е видяло. :D Но първо да се снабдя.
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              #29
                              cs_aleksandar написа:
                              ...според мен са се натоварили с 4-полюсните свещи и са издъхнали
                              Най-вероятно, но лошото е, че сега трябва да се занимавате с бубини!п.п Ако ще ходиш до момчето, разменете въпросните бубини на другите два цилиндъра, ако въобще е възможно! Закачи я да я прочетеш и виж дали ще записва грешки на другите два цилиндъра! Но най-вероятно са си заминали.
                              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                              Коментар


                                #30
                                fuck-проблема е налице отново,само че тоя път май колегата Сашо ще излезе прав че е бубина а не от самата свещ,лошото тук е че са по 80 лв бройката и не знам сега само 2 ли да си взема и да си ги сменя или цял комплект и дали наистина от това е проблема!

                                Коментар

                                Working...
                                X