Колеги тъкмо мислех че съм отстранил проблема с гасненето и сега се появи нов,вчера реших да си подменя свещите,тъй като имам нужният ключ за целта реших да си ги сменя сам,взех си BERU 4-полюсни(което нямам представа какво означава и каква е разликата от тия с един полюс) сложих си новите свещи,сложих си кабелите както трябва,карах си колата през остатъка от деня без никакъв проблем,но днес сутринта на път за работа ми светна check engine лампата на таблото,което ще рече че има някакъв проблем по двигателя и колата започна да работи все едно че е на 3 цилиндъра,няма мощ да изкача баира който е за работата ми трябваше на 1-а скорост да го изкачвам,двигателят тресе,колата няма мощ,всякаш не и достига гориво,та дали е възможно да съм сгрешил с избора на свещи и изобщо с това че са с 4 полюса,проверих кабелите си правят хубав контакт,но дали трябва и тях да сменя ако са заминали,бобина ли е,бензиновата помпа ли е ?! нямам представа,ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация да помага.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
СТИЛО-недостиг на мощност,давене,тресене на двигателя!!!
Collapse
X
-
Пробва ли да вадиш кабелите един по един докато работи двигателя?Като извадиш кабела, работата на двигателя трябва да се променя осезаемо. Ако извадиш кабел и всичко си е както преди - там е проблема.След като локализираш проблемния цилиндър, най-лесно е да му сложиш старата свещ и да видиш дали в това е проблема.За какви пари взе свещите, да не са някакви ментета?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Знам ли, нещата на BERU не са най-евтини, може и менте да си уцелил или просто дефектна бройка. От къде ги взе?Кабелите просто се откачат от свеща и трябва да започне да пука искрата като ги приближиш до свеща. Така се разбира и дали въобще стига искра до свеща.Ако пък те е шубе да го правиш, отвий свещите и виж коя е мокра/черна/различна от останалите или ги снимай, но за да не отвиваш всичките свещи се прави теста с кабелите."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ваденето на кабели на запален двигател е доста опасно за бобината,вероятноста да я батисаш е голяма,отделно това еку се самоадаптира при определени условия и като извадиш кабел и мине на 3 цилиндъра двигателя омазва самоадаптацията. Предполагам че ти е заминала бобината затова свети чека.най-добре направи диагностика. Еку то не пали чека ако проблема е във високото,кабелите и свещите.Светва при заминала първична намотка на бобината.
Коментар
-
добре де и тия бубини какво? как се подменят,как да разбера точно коя е проблемната,или трябва всички да сменя,и дали наистина от там би бил проблема да мени оборотите и да губи мощност,като запаля колата си работи нормално,като пипна педала на газта и поработи известно време почва да губи мощ да тресе двигателя,а преди 30 минути някъде като проверих дали добре съм затегнал свещите дори не го направи,работи си нормално...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар