Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

СТИЛО-недостиг на мощност,давене,тресене на двигателя!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СТИЛО-недостиг на мощност,давене,тресене на двигателя!!!

    Колеги тъкмо мислех че съм отстранил проблема с гасненето и сега се появи нов,вчера реших да си подменя свещите,тъй като имам нужният ключ за целта реших да си ги сменя сам,взех си BERU 4-полюсни(което нямам представа какво означава и каква е разликата от тия с един полюс) сложих си новите свещи,сложих си кабелите както трябва,карах си колата през остатъка от деня без никакъв проблем,но днес сутринта на път за работа ми светна check engine лампата на таблото,което ще рече че има някакъв проблем по двигателя и колата започна да работи все едно че е на 3 цилиндъра,няма мощ да изкача баира който е за работата ми трябваше на 1-а скорост да го изкачвам,двигателят тресе,колата няма мощ,всякаш не и достига гориво,та дали е възможно да съм сгрешил с избора на свещи и изобщо с това че са с 4 полюса,проверих кабелите си правят хубав контакт,но дали трябва и тях да сменя ако са заминали,бобина ли е,бензиновата помпа ли е ?! нямам представа,ако някой се е сблъсквал с подобна ситуация да помага.

    #2
    Пробва ли да вадиш кабелите един по един докато работи двигателя?Като извадиш кабела, работата на двигателя трябва да се променя осезаемо. Ако извадиш кабел и всичко си е както преди - там е проблема.След като локализираш проблемния цилиндър, най-лесно е да му сложиш старата свещ и да видиш дали в това е проблема.За какви пари взе свещите, да не са някакви ментета?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      28 лв комплекта по 7 лв на бройка. на запален двигател може ли да се махат кабелите,да не стане някоя повреда,а и колата работи и се дави целият двигател се тресе...

      Коментар


        #4
        Знам ли, нещата на BERU не са най-евтини, може и менте да си уцелил или просто дефектна бройка. От къде ги взе?Кабелите просто се откачат от свеща и трябва да започне да пука искрата като ги приближиш до свеща. Така се разбира и дали въобще стига искра до свеща.Ако пък те е шубе да го правиш, отвий свещите и виж коя е мокра/черна/различна от останалите или ги снимай, но за да не отвиваш всичките свещи се прави теста с кабелите.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Ваденето на кабели на запален двигател е доста опасно за бобината,вероятноста да я батисаш е голяма,отделно това еку се самоадаптира при определени условия и като извадиш кабел и мине на 3 цилиндъра двигателя омазва самоадаптацията. Предполагам че ти е заминала бобината затова свети чека.най-добре направи диагностика. Еку то не пали чека ако проблема е във високото,кабелите и свещите.Светва при заминала първична намотка на бобината.

          Коментар


            #6
            Защо не си взе свещи по каталог?Има голяма разлика това дали свеща е еднополюсна или 4-ри полюсна!
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #7
              утре ще правя диагностика да видя какво ще покаже,но дали проблема изобщо е свързан със свещите и кабелите,може ли да е дебитомер,бензинова помпа,защото преди час време като поизтина двигателя,запалих и колата си работеше нормално,после пак почна да мени оборотите и да се дави...

              Коментар


                #8
                Едно пояснение за всички, стило 1.6 няма кабели на свещите там е директно с бубина на всяка свещ,ако си заминава нещо то е бубина, също така няма дебитомер!
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  Пфф вярно нямаха кабели... При положение, че свети чека и аз залагам на бубина.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    Сложи старите свещи за проба.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      бързах да ги изхвърля...

                      Коментар


                        #12
                        Нещо прекалено евтинджос тея свещи, аз преди 10-ина години като купувах БЕРУ бяха по 13лв парцала...
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          добре де и тия бубини какво? как се подменят,как да разбера точно коя е проблемната,или трябва всички да сменя,и дали наистина от там би бил проблема да мени оборотите и да губи мощност,като запаля колата си работи нормално,като пипна педала на газта и поработи известно време почва да губи мощ да тресе двигателя,а преди 30 минути някъде като проверих дали добре съм затегнал свещите дори не го направи,работи си нормално...

                          Коментар


                            #14
                            Като я закачиш на диагностика ще ти покаже коя е изгорялата бубина и дали въобще е това.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              Колега,закачай на компютър(диагностика) от 20 до 40 лв зависи,и ще разбереш всичко!!
                              Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                              Коментар

                              Working...
                              X