Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

демонтаж на стъпков мотор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    демонтаж на стъпков мотор?

    Здравейте,Някой ще сподели ли как се демонтира стъпковото моторче, че искам да го почистя и с какво?На резба ли е? Имам наличен спрей за дебитомери става ли ?Колата е мареа 1.6 2000г.
    Fiat Marea 2.4 JTD+
    Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
    Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
    Renault 19/1.7mi/ - crash

    #2
    Вади се с голямо дърпане и разклащане и още по-голяма упоритост.Вътре има "О" пръстен-да не го скъсаш или загубиш./м/у дросела и МПХ/Буталото е на витки/резба/,въртиш и го вадиш.След почистване и смазване го навиваш максимално и след това го монтираш.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      В Събота и аз го теглих като луд моето и не помръдва :/Ако го стисна с тръбния ключ дали ще го прецакам?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        Ако го стисна с тръбния ключ дали ще го прецакам?На шлици е,така че тръбния ключ няма да помогне.Когато го свалях за първи път,си помагах с широка отвертка,натискайки по буталото.Колега беше писал,че го стягал със скоба за водни съединения за да не му се изплъзва от ръката./имаше и снимка и описание на процедурата,но трябва търсене/
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Пф, аз мъчих да го въртя... Ще пробвам варианта със скобата и с една отвертка да чукам по нея към купето.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Много лесно се вади ако се сложии върху него водопроводна скоба с подходящ диаметър стегната добре, отвертка по моято може да се чука и чук. Чука се не много силно от различни страни, като най-добре ако има някой който да дърпа с ръка за помощ и цялата манипулация се прави на менгеме. Моторчето се държи от една ламарина с форма на звезда. След това буталото не се върти защото това е най-сигурния да се счупи, освн резбата то се движи по два канала които не позволяват да превърта, излиза като се закачи на колата и се даде контакт, каро се внимава за разфърчали се части или със специално захранване(тестер) за стъпкови двигатели. След сваляне задължително се сменя О пръстена или се уплатнява със силикон.П. П. Иначе можеш да го почистиш като свалиш дросела и полееш при буталото на моторчето с кореселин и почистиш с парцалче и нещо остро без да го сваляш. Тези стъпкови рядко създават проблеми.

            Коментар

            Working...
            X