Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Палио - не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Палио - не пали

    Здравейте , колата е Палио 1,2 65 к.с ’00 г. Днес я закачих с IAW-Scan2 и ми даде две активни грешки " ECU Disallowed to Start Engine" и "Incorrect or Unrecognized Code ". Всичко по колата е проверено и работи ( помпа, стартер , сензори , датчици , свещи , инжектори и т.н.) До бобините идва захранване но след опит за палене не подава искра към кабелите. Насоката ми е или ЕКУ или Имобилайзер . Какво е вашето мнение като се има на предвид грешките.

    #2
    Имобилайзера не ти разпознава ключа.

    Коментар


      #3
      Bane написа:
      Имобилайзера не ти разпознава ключа.
      И аз това си мислех , но ми е чудно как се е получило . Колата често е стояла с лоши акумулатори (стари , държащи ниско напрежение ) и е карана много рядко . Възможно ли е от там да се е получило тъка. И как ще се реши проблема ? Програмиране на ново всички ключове ли. Червения сервизен го няма.П.С. Колата нее моя , на мой познат е .

      Коментар


        #4
        имобилайзера е причината.провери си и всички предпазители

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          имобилайзера е причината.провери си и всички предпазители
          Проверени са , нямаше прекъснат предпазител .

          Коментар


            #6
            /Програмиране на ново всички ключове ли /Това би свършило работа Не ти трябва червен ключ а някой да го програмира в BSI това с бушоните Така става като пада акумулатора и се опитваш въпреки това да запалиш
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Я удари една товарна вилка на АБ
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Това което май пропуснах да кажа е , че като дам на контакт освен че свеви КОД , но и не изгасва дюзата . Иначе помпата си се включва и си спира нормално. Най вероятно когато имото не подаде сигнал към компа той от своя страна не загася тея сигнализации. Някой да знае колко ще струва вадене на нов KEY CODE от диларство . И евентуално после да мъча да ги програмирам на ново двата ключа с него.

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Може да не е точно от кода а да няма връзка с компа но то там трябва да почнеш да си препрограмираш ключовете май 100 ще стигнат Не ти трябва дилъри а някой с техника може някъде да е проблем кабел или друго щом помпата работи
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    Може да не е точно от кода а да няма връзка с компа но то там трябва да почнеш да си препрограмираш ключовете май 100 ще стигнат Не ти трябва дилъри а някой с техника може някъде да е проблем кабел или друго щом помпата работи
                    От имобилайзер не тръгва помпата ли ? В смисъл на контакт още

                    Коментар


                      #11
                      Да той прекъсва помпата но понякога прави проблем помпата работи а на свещите няма мникой
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        kluchar написа:
                        Да той прекъсва помпата но понякога прави проблем помпата работи а на свещите няма мникой
                        В случая е точно тъка , помпата си бачка а на бобините няма никой . Дали може да е от лоша връзка ? Макар че съм проверил всичко кабели от и към Имото и компа. Може да я направя същата процедура с контактен спрей .

                        Коментар


                          #13
                          Защо никой не пише, дали и как си е решил проблема, просто така, ако някой все пак чете, да остане с някакви изводи а не да пуска нова тема!

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            Не пише колегата сигурно си е оправил колата и си е караА иначе грешките са ECU Непозволена стартирането на двигателите Неправилно или Непризнат Codeможе и някоя букса бушон да прави проблем Като се закачи на диагностика може да се разбере повече ако позволи диагностика
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              Не пише колегата сигурно си е оправил колата и си е караА иначе грешките са ECU Непозволена стартирането на двигателите Неправилно или Непризнат Codeможе и някоя букса бушон да прави проблем Като се закачи на диагностика може да се разбере повече ако позволи диагностика
                              Аз в тази връзка имам един въпрос, искам да си сменя ЕКУ-то, намерих си от същата кола, но като го сложа се получава точно това, свети ключа и не пали и излиза грешка за имобилайзера. Това мога ли сам да направя нещо или трябва да го дам някъде да го магерят нещо.

                              Коментар

                              Working...
                              X