Поблема ми е че трудно пали на студено, запали ли работи перфектно закачих го на компа и ламбда сондата показва над 1 (1,02 - 1,03) на студен мотор а на загрял (1,1 - 1,19) това на празен ход кой датчик определя сместа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бедна смес на Браво 1.6 16 пластмасовия колектор
Collapse
X
-
При работа на празен ход графиката на ламбда сондата трябва да играе постоянно, нагоре-надолу, нагоре-надолу, при реални условия при натиснат педал на газта до ламарината ламбдата трябва да показва максимална стойност, а при моторна спирачка минимална стойност.В края на първия пост emzo го е обяснил какво трябва да дава ламбдата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725punto HGT
Коментар
-
?
gaz написа:Ламдата ти не регулира. Трябва да рисува от 0 до 1 волт. Ако стои постоянно на 1 волт е богата. При студен мотор трябва да показва около 0,4волта до като загрее и почне да регулира. А дали това дето си закачил на компа показва вярно?fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
didich написа:При работа на празен ход графиката на ламбда сондата трябва да играе постоянно, нагоре-надолу, нагоре-надолу, при реални условия при натиснат педал на газта до ламарината ламбдата трябва да показва максимална стойност, а при моторна спирачка минимална стойност.В края на първия пост emzo го е обяснил какво трябва да дава ламбдата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=110725fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f) се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.П. П Относно предишният пост при натисната газ и обороти над 4500 оборота ламбда сондата не работи.Или ако трябва да бъдеме точни тя работи но Еку не я гледа. Мога да го кача пдф от документацията за 1,6 16v с еку 49f.i
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
shr81 написа:cs_aleksandar написа:Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f) се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.П. П Относно предишният пост при натисната газ и обороти над 4500 оборота ламбда сондата не работи.Или ако трябва да бъдеме точни тя работи но Еку не я гледа. Мога да го кача пдф от документацията за 1,6 16v с еку 49f.ifiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Колегата пише за ламда сензор интегратор(коефициент ламбда) който го има като параметър на това еку, а не за волтажа на ламбда сондата. На загрял двигател трябва да е 0.98-1.02.Ако си имал проблем по двигателя еку(49f) се е самоадаптирало, трябва даго ресетнеш, и ако не се оправи да търсиш проблем по двигателя тогава.
Коментар
-
kiriluz1 написа:shr81 написа:cs_aleksandar написа:Оправи ли си предния проблем с прекъсването ?? Само да вметна провери си регулатора на горивото !(пфф той пък е в кошницата) Значи замери си налягането на бензина.fiat bravo 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар