Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за сегментите на Пунто 1 .

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за сегментите на Пунто 1 .

    Здравеите. От около месец имам въпросната кола и се оказа че гори масло около 1л. на 1000 км . Двигателят е 1.2 75 к.с . Четох по другите теми и се оказа че този мотор страда от сегменти . От гумичките на клапаните се съмнявам да гори толкова масло .1л за 1000 км ми се струва много за гумички . Сигурен съм че и те са заминали защото при стидено палене започва да пуши и след малко изчиства димът. Интересно ми е някои които е сменял сегменти да сподели какво точно не им е било наред. Счупен сегмент ли е основният дефект на тоя мотор или запекли сегнемти ? Сегментите бяха ли се завъртяли или ключовете им си бяха по местата ? Не ми е рентабилно да ремонтирам двигателят . Колата ще се кара максимум 20 000 км . Та идеята е ако запичат сегментите да се деиства в тази насока и да се види до каде ще се докара с разхода на масло .Благодаря

    #2
    Re: Въпрос за сегментите на Пунто 1 .

    kebappa написа:
    Здравеите. От гумичките на клапаните се съмнявам да гори толкова масло ...
    Повярвай ми, може Диагностика и последващият ремонт вероятно ще надхвърлят 200лв, което горе-долу ще са парите, които ще дадеш за масло за тия 20 000км. Ти реши дали си струва ...Ако скоро си купил колата и дълго не е карана преди това е възможно да се пооправи с течение на времето. Ще се раздвижат още сегментите и разхода е възможно да намалее. Само не наливай прекалено боклучиви масла, че аз с един коктейл Приста/Хилбер + добавка на Carlube почти прецаках мотор (разминах се само със счупен повдигач)

    Коментар


      #3
      Погледнх колата малко по обстоино днес. Аспуха е мазен . От капачката за масото си духа и даже малко и пуши , Но не дух много по силно от другата кола която е ок . От маркуча за вентилация на картера си духа малко по силно от колкото от капацхката за маслото. Как могада диагностицирам дали са сегменти . Ще ми се да съм съгурен дали имам само гумички на клапаните или сегменти . а в наи лошият случай комбинация между двете. След престои със сигурност пропусшва след палене . Реално незнам колата дали е карана или е седяла. Взех я регистрирана с застраховка, което ме навежда на мисълта че е карана. Бяха я маскирали гадовете преди продажбата . Даже и аспуха бяха избърсали . Замислям се за процедурата с добажката а запекли сегменти на хадо или пробата с газ за горене . някои пробвал ли е да закапри временно сегментите с добавка или с газ за горене. честно да си призная никак не ми се харцхат пари защото по план тази колаще се кара още максимум 18 месеца , но при този разход на масло си е цифра. така че тарся някакво по евтино решение на проблема .

      Коментар


        #4
        Най-евтиното решение е да се отървеш бързо от курника.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          muns61 написа:
          Най-евтиното решение е да се отървеш бързо от курника.
          Това че са ме прецакали не звачи че трявва да прецакам и аз някои. а и колата ми е необходима много .

          Коментар


            #6
            Вадиш една гумичка от СМУКАТЕЛЕН клапан. Ако е стара и опечена, сменяй. Ако е свежа, сменяй сегменти.Аз направо бих сменил сегменти, от гумички не гори литър на 1000.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              пичове,доста такива мотори съм направил и моя съвет е да смениш гумички и сегменти.иначе съм виждал 6л масло за 10к и колата грам не пушеше,като я отворих ,гумичките бяха на бакелит,а сегментите в номинала(може и да са били сменяни),аз естествено ги смених

              Коментар


                #8
                Колега, на този мотор частите са му по-евтини от на Лада - комплект сегменти на Goetze са 32лв, биелни лагери Глико 24лв, хубава гарнитура глава 20лв, гумички клапани 5-8лв. Та ако имаш и някой приятел да ти ги смени и се събраха 100лв с бирата и мотора е готов за здраво каране .
                FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                Коментар


                  #9
                  Ако ще си я караш наистина направи нещата както трябва, както ти е казал колегата milcho_michev, ти за да смениш сегментите тъй или иначе ще сваляш главата, при свалена глава си е срамота да не я обслужиш, че после филма трябва да го играеш още един път
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Имам вече второ Пунто 75, повярвай ми може да гори 1л/1000 и от сегменти, може и от гумички!!!!! Смени първо гумичките /по-евтин ремонт 50-70лв по нашия край/ макар че най-ефективно е при свалена глава, но пробвай и така! Не бързай със сегментите, виж замери и компресията как е!
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар


                      #11
                      Обикновенно компресионните сегменти държат и си вади добра компресия, но маслените като потънат в улея на буталата и гори масло като за световно, пък компресията 12-13 атмосфери , всичко лъсва като се свали и разглоби, иначе нямаме ренгенови очи да видим къде е проблема, ех мотора да можеше да си казва какво му е щеше да е супер, ама още не са го измислили
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        да но представи си да отвориш читав двг тия пари да не ги събираме по улицата..................
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          bmahob написа:
                          да но представи си да отвориш читав двг тия пари да не ги събираме по улицата..................
                          Читав двигател не гори по 1л масло на всеки 1000км, моя гореше по толко и като се разглоби маслените сегменти все едно ги нямаше, тотален аут.
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            То си пише в книгата 0.3л на 1000 км от там нагоре значи е за ремонт.Иначе тоя двигател има навика и да дава течове. Така че, препоръчвам на колегата да го избърше хубаво навсякъде и да провери добре дали не се омаслява някоя гарнитура.
                            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                            FIAT Punto sx 75 '94

                            Коментар


                              #15
                              slav4o_vt написа:
                              То си пише в книгата 0.3л на 1000 км от там нагоре значи е за ремонт.Иначе тоя двигател има навика и да дава течове. Така че, препоръчвам на колегата да го избърше хубаво навсякъде и да провери добре дали не се омаслява някоя гарнитура.
                              E то смяната на гумички на клапаните също е ремонт, не знам аз пиша като човек имал 2 броя такова пунто, минал и през двата ремонта!!
                              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                              Втората......пак същата!
                              (_-_)______////_______(_-_)
                              Punto75-Вече на жената!
                              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                              Коментар

                              Working...
                              X