Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава 1.4 не държи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Днес си играх да настройвам TPS защото ми държи малко високи обороти около 1100 на загряла кола, общо взето е мъка и не можах да ги смъкна много. Ако завъртя много TPS-a и аха колата да угасне, компютъра компенсира като чрез стъпковия мотор и пак вдига оборотите на 1000 и нещо. Горе-долу след 30мин играчка ги закрепих на около 1000. Колко са верни показанията на таблото не знам, но преди бяха под 1000. Засега тестово 5км нв вдигаше оборотите до 2000, утре сутринта на студен мотор ще видим.Някой знае ли какво напрежение се подава на пин 1 и 2 на стъпковия мотор за хода на буталцето? Доколкото гледах ръководството на пин 3 - 12V, на 4 - маса.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #32
      След смяна на TPS и стъпков мотор (втора употреба) - проблемът остана. Два дни беше добре, днес пак 3000об. на свободна. Имам трети TPS освен да мъча и него... и един стар температурен датчик. Направо кошмар.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #33
        провери маркучетата за въздух има едни дето влизат в моното да не е скъсан някой ,откачай буксите една по една на работещ двигател и следи при кое каква е разликата
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #34
          С откачен температурен датчик пак вдигна няколко пъти оборотите, с откачен стъпков мотор колата гасне... без TPS няма как да се кара.Ще се ходи сигурно на диагностика, като светне лампата на инжекциона, климатика спира да духа студено.. като изгасне пак почва да хлади.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #35
            spark написа:
            С откачен температурен датчик пак вдигна няколко пъти оборотите, с откачен стъпков мотор колата гасне... без TPS няма как да се кара.Ще се ходи сигурно на диагностика, като светне лампата на инжекциона, климатика спира да духа студено.. като изгасне пак почва да хлади.
            Бате от 9 години си в тоя форум, не разбра ли че тая лампа не е на инжекциона а е обща за проблем, което значи че се записва грешка. Бегай на диагностика .
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #36
              Знам бате, то тоя комп записва общо взето 5-6 вида грешки - TPS, стъпков мотор, темп. датчик, ламбда сонда, от детонационен датчик и от тоя за коляновия вал.Опасявам се, че има лоша връзка някъде щото много често точно като мина на неравност и светва лампата или метан уредбата нещо се е побъркала и от там и компа. Преди като ми гаснеше колата в движение, компа беше записал грешка температурен датчик, а се оказа че има лоша маса до самия компютър. А е възможно и въздух да дърпа и от това да даде грешка стъпков мотор ако не може да удържи оборотите. На място колкото и да си играя да форсирам и какво ли не - лампата НЕ светва. До събота ще я карам така... че нямам време за сервизи.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #37
                Да попитам за моноинжекциона,как се разделя на две части.Проблема следния вдигаше си оборотите и като си бях в отпуск я карах на мастор да я закача на компа и да каже къде я боли,няма грешки казва но смени първо температурен датчик,че най ефтин.Почистих стъпково моторче не че му имаше нещо заработи си колата но пак започна да си вдига оборотите кога иска,писна ми минах през една морга купих моноинжекцион но е от кола без газова а моята е с плочка между двете части,та някой ако е правил тая операция да сподели,всички болтове свалени има две втулки законтрени.Вчера откачам акомулатора да сменя масата и колата замърка след запалване и 20 километра без гадното самофорсиране на двигатела,
                dimon

                Коментар


                  #38
                  Днес след дълго мотане сложих друг моноинжекцион,запали си добре и без гадния мирис на неизгорял бензин,утре пробно пътуване и да видим как ще бъде.
                  dimon

                  Коментар


                    #39
                    Спарк, спри да го пипаш тоя тпс вземи един дезодорант запали и пръскаи около моното. Просто открии от къде смуче въздух.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      S_BANKOV: При мен проблема изчезна от самосебе си. След смяна и на стъпковото моторче, първия ден беше добре... на другата сутрин пак 3000об. 2-3 дни беше така, светваше и лампата за грешки... и изведнъж всичко се нормализира. Само дето съм разбутал и TPS-a и на свободен ход държи към 1000-1050об и малко загрява в задръствания. Грешките ги изчистих в един сервиз, бяха TPS и стъпков мотор. Преди няколко години пак така няколко дни вдигаше оборотите, но това беше 3-4 дни и се оправи без да бутам нищо... ако и другата седмица няма ядове ще разбутам TPS-а да паднат малко оборотите.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар

                      Working...
                      X