Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава 1.4 не държи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат брава 1.4 не държи обороти

    Колата ми е брава 1.4 Проблема е в това. Като я запаля и поработи извесно време педала на газта се осеща как се издърпва от мотора за оборотите и тогава започват проблемите а те са като стане това колата гасне като натисна петала на газта или ще огасне или много полека ще започне да вдига оборотите и като стигнат 3000 хиляди се изфорсира и тогава вари а паднат ли под дях пак има проблеми карам извесно време по някога се оправя колата заработва както треябва а понякога не се оправя въздушния филтър е нов маслото също на диагности ка съм ходил няма грешки предполагам да не би да е датчика за оборотите или за положението на дриселната клапа.

    #2
    колега откачи буксаата на стъпковия мотор виж има ли промяна , може и дюзата да ти се е позапушила
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      И при мен има подобен проблем от няколко дни. Сутрин оборотите на бензин играят 1500-1000 периодични, като цъкна на метан - 2000. Като изключа от скорост понякога си остават на 3000. В събота мисля с контактен спрей да напръскам буксите на стъпковото моторче, температурния датчик и с WD40 докъдето мога стъпковото моторче без да го разглабям. Ако не стане ще видя какво е положението с дроселовата клапа. Имам една резервна, но не знам къде да ида да ми я сменят, че трябва настройка на компютър.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Нема въздух.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Защо кат няма въздух ще държи 3000об? Тука MAF и такива екстри няма.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            Аз преди години имах същия проблем и се оказа TPS смених го и се оправи.
            Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

            Коментар


              #7
              spark написа:
              Защо кат няма въздух ще държи 3000об? Тука MAF и такива екстри няма.
              Сместа става прекалено богата. За проба махни въздушния филтър и пробвай така.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Не знам дали ще е от това. Преди като ми беше замърсен филтъра и прехвърлех на метан на незагрял двигател колата гаснеше, сега си е ОК.Сега като загрее след 5-10мин градско се оправя. Както си стоях на светофара и оборотите бяха около 1000, като пуснах климатика станаха 2000, а по принцип ги вдига само с около 200... @KRASI CVETKOV: Как настрои позицията на новия TPS?
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за съветите ще ги пробвам един по един и ще кажа какво е станало.

                  Коментар


                    #10
                    Изкаръх си въздушния филтар и пак нямаше никаква промяна оборотире пак са високи когато бяха високи откачих кабела на мотора за оборотите и нямаше никаква промяна за жалост.

                    Коментар


                      #11
                      Остава да се отвори моното и да се види пистите на дроселовата клапа как са. Само не я сваляй, щото се настройва с комп. Там където се захваща с болтовете не са дупки, а улеи и ако се сваля трябва много точно да се маркира. За оборотите на празен ход значение има и показанието на синия температурен датчик на термостата. Не съм го откачал досега по време на работа на мотора и не знам какво трябва да се случи.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Остава да се отвори моното и да се види пистите на дроселовата клапа как са. Само не я сваляй, щото се настройва с комп. Там където се захваща с болтовете не са дупки, а улеи и ако се сваля трябва много точно да се маркира. За оборотите на празен ход значение има и показанието на синия температурен датчик на термостата. Не съм го откачал досега по време на работа на мотора и не знам какво трябва да се случи.
                        Няма толкова страшно от свалянето, на моята съм го правил няколко пъти, като предварително бележа на 2 места за по-сигурно. После си палиш и за по-сигурно без да буташ педала я оставяш да си къкри 4-5 мин да се самонастрои. Понеже пистите ми се бяха поизтъркали накрая от моргата за 10 лв. си взех здрав потенциометър / то си е баш такова/ и нямах никави проблеми при смяната.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          Днес светна и лампата на инжекциона в движение и след около минута изгасна... няма да е от филтър. Странното е, че като пусна климатика и колата е на свободна без газ днес вдигна 3000об, спирам го падат на 1000. Не знам тея като са ми оправяли компресора дали не са го минали през пароструйка и да прави мизерии от това. Но и без пуснат климатик пак понякога вдига обороти. На TPS-a ли бележиш? Новия TPS като не е белязан горе-долу на око му слагаш същите белязки ли?
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Динко, не си споменал на какво гориво караш.Преди 2 месеца имах сходен проблем. На бензин мени оборорите от 1-3к без значение загряла не загряла. Или много високи или иска да гасне. Това беше придружено и не реагиране на колата. Караш си с 60 кротично, натискаш педала реакция никаква. На газ изобще или вървеше без проблем или изобща не палеше. Оказа се, че газовия клапан изпуска и смесва горивата, когато съм на бензин.Не казвам, че това ти е проблема-споделям дано да е от полза.Става въпрос за същия двигател без клима.Лек ден и успех с проблема.
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #15
                              Kay_ написа:
                              Динко, не си споменал на какво гориво караш.Преди 2 месеца имах сходен проблем. На бензин мени оборорите от 1-3к без значение загряла не загряла. Или много високи или иска да гасне. Това беше придружено и не реагиране на колата. Караш си с 60 кротично, натискаш педала реакция никаква. На газ изобще или вървеше без проблем или изобща не палеше. Оказа се, че газовия клапан изпуска и смесва горивата, когато съм на бензин.Не казвам, че това ти е проблема-споделям дано да е от полза.Става въпрос за същия двигател без клима.Лек ден и успех с проблема.
                              Добра идея
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X