Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат брава 1.4 не държи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    spark написа:
    Новия TPS като не е белязан горе-долу на око му слагаш същите белязки ли?
    Да.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      А защо смени TPS, как се държеше колата с износени писти? При мен единствено вдига оборотите на празен ход, много ми е странно ако е TPS защо при пускане на климатика ги вдига с 2000об.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #18
        При отпускане на педала ми светваше инжекцията, понякога угасваше понякога не, на компа ми даде грешка на ТРS и готово.
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          Това е TPS-a, който мисля да слагам ако моя е зле, според теб бива ли или е изяден?
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #20
            имам и газ когато започне да не даржи обороти на бензин и да не иска да се форсира като обърна на газ оборотите там са около 5000. не може да смесва бензин и газ зещото съм я направил като мина на газ бензиновата помпа се изключва а и газовия клапан и изпарителя са ми нови.Имам и ламда емулатор не трупа и грешки защото като откача акумолатора и след време пак го закача проблема си оставя.

            Коментар


              #21
              spark написа:
              Това е TPS-a, който мисля да слагам ако моя е зле, според теб бива ли или е изяден?
              За мен си е за смяна.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Това на снимката е резервния, стария е още на колата... значи и резервния не става така ли?
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #23
                  dinko7804 написа:
                  Имам и ламда емулатор не трупа и грешки защото като откача акумолатора и след време пак го закача проблема си оставя.
                  Като махнеш акумолатора не значи че ти изчиства грешките, най-добре я закачи на компа.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #24
                    spark написа:
                    Това на снимката е резервния, стария е още на колата... значи и резервния не става така ли?
                    Според мен доста са ожулени дирите. Ето моето какво беше. Снимката е от телефон, но долу-горе се вижда за какво става дума.
                    Прикачени файлове
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #25
                      NikMar написа:
                      dinko7804 написа:
                      Имам и ламда емулатор не трупа и грешки защото като откача акумолатора и след време пак го закача проблема си оставя.
                      Като махнеш акумолатора не значи че ти изчиства грешките, най-добре я закачи на компа.
                      1.4 чисти всичко с откачване на аку-ра ,и за да светва чека веднага значи нещо тотално е дало фира.Не епрепоръчително да му се сменява смо ТПС, щот трудно се пасва,смени моното за 25 30 лева се намира.
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #26
                        За съжаление проблемьт остана след смяна на TPS. Запалих оборотите плавно паднаха от 1500 до 1000, но като тръгнах и изключих от скорост и останаха на 2000. Като превключа на бензин и падат на 1000, но и на бензин прави проблем макар като че ли по-рядко.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #27
                          cs_aleksandar написа:
                          1.4 чисти всичко с откачване на аку-ра ,и за да светва чека веднага значи нещо тотално е дало фира.Не епрепоръчително да му се сменява смо ТПС, щот трудно се пасва,смени моното за 25 30 лева се намира.
                          Това не е вярно, погледни какво карам аз и тогава ще приказваме.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #28
                            NikMar написа:
                            cs_aleksandar написа:
                            1.4 чисти всичко с откачване на аку-ра ,и за да светва чека веднага значи нещо тотално е дало фира.Не епрепоръчително да му се сменява смо ТПС, щот трудно се пасва,смени моното за 25 30 лева се намира.
                            Това не е вярно, погледни какво карам аз и тогава ще приказваме.
                            И аз карах същото няколко години знам за кво става въпрос,то 1.4 си е таралеж в гащите поне моя беше де.
                            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                            .

                            Коментар


                              #29
                              Явно новия TPS не сме го наместили като хората, изглежда само маркировките не вършат работа.. на загряла кола държи към 1200, но това да е проблема. Караш си на свободна на 1200... бам през някоя дупка - айде оборотите на 1700.. е тва от кво е не знам вече.Някой разглабял ли е стъпковия мотор, че мен ме достраша? Счупиха се 2-3 щипки.. и корпуса се цепна леко и не мърда, трябва яко напъване а не знам тая ос излиза ли или изобщо как се разглабя.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #30
                                spark написа:
                                Явно новия TPS не сме го наместили като хората, изглежда само маркировките не вършат работа.. на загряла кола държи към 1200, но това да е проблема. Караш си на свободна на 1200... бам през някоя дупка - айде оборотите на 1700.. е тва от кво е не знам вече.Някой разглабял ли е стъпковия мотор, че мен ме достраша? Счупиха се 2-3 щипки.. и корпуса се цепна леко и не мърда, трябва яко напъване а не знам тая ос излиза ли или изобщо как се разглабя.
                                и да го изчистиш пак ще е същото ,по скоро го размърдай хубаво и напръскаи с WD
                                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                                Коментар

                                Working...
                                X