колега е дал снимка каде е само, че колата там е десен волан, с ляв волан се пада пред пасажера, леко в ляво до централната конзола. Ако не ти се занимава, или не можеш да го намериш, пусни си маса, отзад на помпата мисля ,че плюса беше черно с лилаво.
Жиците са черна и зелена. Идеята ти обаче никак не е зле и накрая може и с една дебела жица за маса да се реши проблема
И така, ручейчето текна. Не беше краш-бутона (който така и не успях да намеря), а от релетата и бушоните точно над компютъра, вдясно от двигателя. Довечера повече ...
И така, окончателната диагноза беше счупен държач на бушона на бензиновата помпа. Релето и бушона са над компютъра на колата, под черното капаче. Лявото реле и бушон с жълтия цокъл, гледано срещу двигателя - както е показано на снимката, комутират помпата. Беше се отчупила едната от клемите вътре в самият цокъл, при което на моменти е губела контакт. Краш-бутон така и не намерих, въпреки че доста старателно го търсих на всички изброени места - тук и по чуждите форуми. Или на моята кола е бил ампутиран, или просто не е там. Засега остава неясно точното му положение. Благодаря на всички за насоките по отношение решаването на проблема.
Тая кола да не е с обратен волан много различна Същото реле и ма и на пунто/ браво най много жлепчетата да са други но може да се изпилят и готово а основата на бушона сигурно е прегрявала и за това се е развалила .Да не си е оставял без гориво .Сложи друго и готово .Продават се. Те са висящи.
Не, не е с обратен волан. Просто аз съм и 3-ти собственик (в най-добрия случай) и нямам идея какво се е случвало преди мен. Иначе, причината за отказа беше счупена пластинка на слота, където се поставя бушона. Без следи от прегряване или някаква механична намеса. Явно и е дошло времето ...На снимката се вижда как точно е счупено. Да, с висящ го смених, че в магазина за авточасти го гледаха като голям камък това нещо btw, ако знаеш магазин за електро-компоненти за автомобили, ще се радвам да го знам и аз. Може и на ЛС. Благодаря предварително
Благодаря за насоката. Аз лично мислех да запоя проводник директно за остатъка от старата клема, но реших че с висящ цокъл ще стане по-лесно и по-надеждно. Идеята обаче е сполучлива и ще я имам предвид. Благодаря много!
Коментар