Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стягане на скобата на въздуховода ( 1.6 металния колектор )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стягане на скобата на въздуховода ( 1.6 металния колектор )

    Има една скоба която стяга въздуховода там към дроселната клапа където е. Откачих я да махна маркуча, щото имах проблеми с теч и трябваше да бръкна от там. Та ся нямам инструмент. Има ли някакъв лесен начин с подръчни инструменти. Скобата щраква не е със винтче. Пробвах най-отначало на ръка, ама не съм Чък Норис
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    #2
    Клещи не знам дали ще го хванат, ама с тръбен ключ трябва да стане.

    Коментар


      #3
      С керпеден.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #4
        eh4ev07 написа:
        С керпеден.
        Имаме участник познал точните клещи , става и с гарги ама си малко мъка.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Става и с обикновени клещи. Въпросът е защо още се занимаваш с оригиналните скоби.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Същата скоба ама с винт в железариите е 40 стотинки що трябва да си трошиш пръстите.
            Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
            И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
            .

            Коментар


              #7
              Свинска опашка дебела върши идеална работа за там,а и без нищо да караш няма да се извади, не се претеснявай.

              Коментар


                #8
                Е то няма де да иде, въпроса е да не смуче от там. Както и да е благодаря, за съвета за керпедените клещи. Скобата само каза "ТИН-Н-Н" и заспа на място. А и не изглежда побългарявано.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар

                Working...
                X