Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странни времена на инжекторите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странни времена на инжекторите

    Както някои знаят, скоро си правих охладителната система и се наложи да свалям АБ за дълго време. По принцип никога не съм имал проблеми с откачане на АБ, но след последното откачане усетих малка разлика в работата на колата. При палене (без значение при студен или при топъл ДВГ) в първите 5-10 сек оборотите са леко нестабилни. Като мина газ, пак ми трябват около 5-10 сек за да настъпя смело газта.Днес свалих за около 10 мин АБ и ЕКУ-то (до АБ е) да огледам термостата за евентуални течове. После монтирах всичко и запалих. Пали веднага, но е малко нестабилна в първите 5-10 сек. Включих лаптопа към ГИ и се втрещих - бензиновите времена над 6 мс, а газовите - над 9 мс. При изключване на ГИ, бензиновите времена не се променят, което е добре. Но не са ли твърде високи? Дали има значение, че съм свалял АБ и трябва малко време, за да се нормализират? За отбелязване е, че ламбдата ми умряла и е "закотвила" на 0,8. Може ли и това да е причината?
    Прикачени файлове
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    #2
    Доста са високи. Пробвай да откачиш ламбда сондата и виж тогава какви ще станат времената,мисля че е заради нея.Другата възможна причина е да дърпа въздух от някъде(на мен ми се е случвало) и затова вдига времената за да oсигури бензин спрямо въздуха. По специално виж маркучите от газовите инжектори до колектора.

    Коментар


      #3
      kiriluz1 написа:
      ...Другата възможна причина е да дърпа въздух от някъде(на мен ми се е случвало) и затова вдига времената за да oсигури бензин спрямо въздуха. По специално виж маркучите от газовите инжектори до колектора.
      Няма ли да се вдигнат оборотите в този случай?
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #4
        Смених ламбдата и времената паднаха с по 2 мс. :D
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          sok1 написа:
          Смених ламбдата и времената паднаха с по 2 мс. :D
          Още, още трябва да паднат, до към 3 и нещо и да са еднакви
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            sok1 написа:
            Смених ламбдата и времената паднаха с по 2 мс. :D
            Още, още трябва да паднат, до към 3 и нещо и да са еднакви
            Слави, газовите и бензиновите времена няма как да са еднакви.А и има някаква разлика при четене с МЕС и със АГ. При четене с МЕС бензиновите времена са около 3.65 (на бензин) и около 4 мс (на газ). При четене с "газовата" програма времената са съответно 4 и 4,40 мс.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              Времената трябва да са еднакви и на двата вида гориво, защото ЕКУ-тата работят заедно и когато времената не са еднакви съответно ще имаш проблем с единия вид гориво, защото съответното ЕКУ ще прави корекции за да се доближат максимално нещата, от там проблем. При мен не бяха еднакви времената и сутрин при палене на бензин падаше едно клатене на мотора, направо си късаше тампоните и като минеше на газ всичко беше ок, но на бензин лошо. След като се направиха еднакви времената проблемите на бензин изчезнаха след няколко цикъла на сутрешно палене.
              punto HGT

              Коментар


                #8
                didich написа:
                Времената трябва да са еднакви и на двата вида гориво, ...
                Ако говориш за бензиновите времена да са еднакви при работа на газ и на бензин, да, прав си. Но това е идеалният вариант. Имаше някакъв допуск за процент за разлика между тези времена. От 2008 г., откакто съм на газ, нямам никакви проблеми при работа на двата вида гориво. А едно нещо като работи добре, по-добре да не се пипа.
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #9
                  До колко видях на мойта "кочинка", газовите времена се правят да са еднакви с тези на бензин, на бензин нищо не се пипа, следователно при еднакви времена газаджията като е в час, не ти "обозва" бензиновото ЕКУ и всичко е ОК
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    ...газовите времена се правят да са еднакви с тези на бензин, ...
                    Съмнявам се това да е истина.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      didich написа:
                      До колко видях на мойта "кочинка", газовите времена се правят да са еднакви с тези на бензин, на бензин нищо не се пипа, следователно при еднакви времена газаджията като е в час, не ти "обозва" бензиновото ЕКУ и всичко е ОК
                      Поради естеството на двете горива няма как да са еднакви времената, газта гори по-бавно и винаги при добре настроена система газовото време е малко по-високо от бензиновото. Единствено бензиновото време на впръскване на бензин и на газ трябва да е постоянно, тогава сместа е добра и няма нужда ЕКУ-то да компенсира с корекция.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        Тя газта като е бавногоряща иска по-голям аванс. Газовата дюза за да има същото време на впръскване, е необходимо точно определено налягане в газовата рейка. Както и началното и време за отваряне да е същото като на бензиновата, за да съвпадат времената при всякакъв режим. Което ще рече че дюзата при 6 ms при всички случаи ще впръсква поне двойно повече отколкото при 3 ms. И двигателя да се е удавил тотално, освен ако не е запушена нещо или повредена или двигателя просто работи под някакво страшно натоварване което няма откъде да дойде в случая.
                        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                        FIAT Punto sx 75 '94

                        Коментар


                          #13
                          sok1 написа:
                          didich написа:
                          ...газовите времена се правят да са еднакви с тези на бензин, ...
                          Съмнявам се това да е истина.
                          И с право.Просто Дидича не е разбрал.Прави се времето на бензин да е еднакво и на газ и на бензин.+- 0.1мс
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Може и да са на еднакви времена като ги разпробиеш достатъчно ще паднат времената. Лошото е че масовите газови инжектори не работят добре в ниските времена(3,5 мс.например) иначе съм карал с валтек 3 ома разпробит на 2,2 мм при 1,9 по калкулатор и времената на газ и бензин бяха еднакви.А иначе при откачане на ламбда сондата при мен забива 5,5 мс на тихи обороти а нормално са 3,5мс. пробвал съм.

                            Коментар

                            Working...
                            X