Както някои знаят, скоро си правих охладителната система и се наложи да свалям АБ за дълго време. По принцип никога не съм имал проблеми с откачане на АБ, но след последното откачане усетих малка разлика в работата на колата. При палене (без значение при студен или при топъл ДВГ) в първите 5-10 сек оборотите са леко нестабилни. Като мина газ, пак ми трябват около 5-10 сек за да настъпя смело газта.Днес свалих за около 10 мин АБ и ЕКУ-то (до АБ е) да огледам термостата за евентуални течове. После монтирах всичко и запалих. Пали веднага, но е малко нестабилна в първите 5-10 сек. Включих лаптопа към ГИ и се втрещих - бензиновите времена над 6 мс, а газовите - над 9 мс. При изключване на ГИ, бензиновите времена не се променят, което е добре. Но не са ли твърде високи? Дали има значение, че съм свалял АБ и трябва малко време, за да се нормализират? За отбелязване е, че ламбдата ми умряла и е "закотвила" на 0,8. Може ли и това да е причината?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странни времена на инжекторите
Collapse
X
-
Доста са високи. Пробвай да откачиш ламбда сондата и виж тогава какви ще станат времената,мисля че е заради нея.Другата възможна причина е да дърпа въздух от някъде(на мен ми се е случвало) и затова вдига времената за да oсигури бензин спрямо въздуха. По специално виж маркучите от газовите инжектори до колектора.
-
kiriluz1 написа:...Другата възможна причина е да дърпа въздух от някъде(на мен ми се е случвало) и затова вдига времената за да oсигури бензин спрямо въздуха. По специално виж маркучите от газовите инжектори до колектора.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
S_BANKOV написа:sok1 написа:Смених ламбдата и времената паднаха с по 2 мс. :DStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Времената трябва да са еднакви и на двата вида гориво, защото ЕКУ-тата работят заедно и когато времената не са еднакви съответно ще имаш проблем с единия вид гориво, защото съответното ЕКУ ще прави корекции за да се доближат максимално нещата, от там проблем. При мен не бяха еднакви времената и сутрин при палене на бензин падаше едно клатене на мотора, направо си късаше тампоните и като минеше на газ всичко беше ок, но на бензин лошо. След като се направиха еднакви времената проблемите на бензин изчезнаха след няколко цикъла на сутрешно палене.punto HGT
Коментар
-
didich написа:Времената трябва да са еднакви и на двата вида гориво, ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
didich написа:До колко видях на мойта "кочинка", газовите времена се правят да са еднакви с тези на бензин, на бензин нищо не се пипа, следователно при еднакви времена газаджията като е в час, не ти "обозва" бензиновото ЕКУ и всичко е ОКФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Тя газта като е бавногоряща иска по-голям аванс. Газовата дюза за да има същото време на впръскване, е необходимо точно определено налягане в газовата рейка. Както и началното и време за отваряне да е същото като на бензиновата, за да съвпадат времената при всякакъв режим. Което ще рече че дюзата при 6 ms при всички случаи ще впръсква поне двойно повече отколкото при 3 ms. И двигателя да се е удавил тотално, освен ако не е запушена нещо или повредена или двигателя просто работи под някакво страшно натоварване което няма откъде да дойде в случая.
Коментар
-
Може и да са на еднакви времена като ги разпробиеш достатъчно ще паднат времената. Лошото е че масовите газови инжектори не работят добре в ниските времена(3,5 мс.например) иначе съм карал с валтек 3 ома разпробит на 2,2 мм при 1,9 по калкулатор и времената на газ и бензин бяха еднакви.А иначе при откачане на ламбда сондата при мен забива 5,5 мс на тихи обороти а нормално са 3,5мс. пробвал съм.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар