Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигател 1,8 ВВТ -131

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    M5kov написа:
    Ако знаеш какво да гледаш, що да не я вържем От какво подозираш, че може да е, понеже от толкова страници вече забравих, кое си сменял, профилактирал и т.н.
    три са причините за това нещоЛамбда сонда, дебитомер, или смуче въздух след дебитомера.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #62
      Аз моя стартер и алтернатор ги демонтирах след като преди това свалих всмукателния колектор. Просто не ми е ясно как ще се хване човек да сваля носач, полуоска и след това няква невероятна борба да се изкарат като за 30 мин се разглабя всичко отгоре и за още 10 се свалят и агрегатите.
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #63
        Отдолу няма ли как да се изтика тва чудо :/
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #64
          M5kov написа:
          Отдолу няма ли как да се изтика тва чудо :/
          Има ама трябва да свалиш опорния тампон, но за да свалиш него трябва да свалиш генерацията Просто бръкни и затегни гайката.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #65
            За неговата кола незнам, но за купе-то става. Сваля се предния мост, рейката, после се разкача двигателя и се сваля на долу и стартера е на лице
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #66
              Басии,аз по добре да я паля на бутане бре Ще се ляга под колата мамка му,но поне да спре да вали.

              Коментар


                #67
                willow75bg написа:
                Басии,аз по добре да я паля на бутане бре Ще се ляга под колата мамка му,но поне да спре да вали.
                Огледай първо отгоре. Дали ако свалиш въздуховодите и всмукателния колектор няма да ти е по-лесно. Имай в предвид, че ще ти трябват едни малко по-специални клещи за да шракнеш скобите после на колектора към главата. Аз така свалих моите, това отдолу си е пълно безумие поне при моята кола.
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  #68
                  Да си продължа темата.Стартера след като поизмих двигателя съвсем отказа,върти,но не изхвърля бендикса.Свалях го 4 пъти и свален работи.Накрая май се оказа лоша маса към скоростната кутия,засега е о.к.Другия проблем-придърпването на около 1800об.Преминаването през тези обороти трябва да става бързо,т.е. натискаш газта и колата не придърпва,но ако решиш да държиш тези обороти,особенно на ниска предавка,може да ти счупи вратните прешлени.Вчера случайно ме осени идеята да изключа клапана на вариатора и придърпването изчезна.Сега може спокойно да си подържаш оборотите при които колата не работеше като хората.Клапана си работи,достига захранване към него,вариатора явно и той си работи,защото се усеща разликата без него,по тромава е в този диапазон в които той спомага.Как мога да реша проблема,защото без вариатор не е гот,тромава е?

                  Коментар


                    #69
                    Провери буксата на датчика на разпределителните валове, мръсна, спукана, и ала бала. измери показанията му и не бързай със сваляне че там си е таковало ангренажа. Друга идея - запали колата като си свалил тръбата от дебитомера до филтърната кутия и си приготви един парцал да запушиш входа на дебитомера, ако угасне е ОК, но ако не угасне търси къде е проблема и от къде смуче въздух - възможна причина за проблема.Баланс вала на място ли е ?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #70
                      Датчика на разпр.вал какви стойности би трябвало да има,предполагам съпротивление ще се мери?А това за баланс вала не го разбрах много.Ако става въпрос за тези,който са при ангренажа и се задвижват от едно двойно назъбено ремъче,то отговора е ДА.

                      Коментар


                        #71
                        Да кажа и аз, вариатора се включва точно на 1800 оборота и се изключва на 4500 .Проблема ти е в петите с които си зацепвал и ако не ми вярваш си направи експеримента без да разглобяваш нищо да дадеш един зъб закъснение на всмукателния вал ,просто отхлаби обтяжната ролка изкарай ремъка от шайбата,завърти вала с един зъб и нахлузи ремъка пак, без да го изкарваш от от шайбите на изпускателния и коляновия валове.А пети за този мотор съм сравнявал на зимбер, с оригинални -уж и едни немски други и всичките бяха видимо с различни ъгли на всмукателния вал.Свържи една лампа 12 волта на клемата на вариатора,закрепи я на чистачките,карай и гледай и ще разбереш.

                        Коментар


                          #72
                          Това с лампата съм го правил и си работи клапана,съответно вариатора,перфектно.Мотора е зацепван с пети точно за този двигател,индикатори и т.н.Това с прехвърлянето на един зъб няма как да го направя ей така за проба,не е за 15 мин. работа.На пролет като сменям ремъка и ролките тогава евентуално ще се гледа,но едва ли е от зацепването.

                          Коментар

                          Working...
                          X