M5kov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател 1,8 ВВТ -131
Collapse
X
-
Аз моя стартер и алтернатор ги демонтирах след като преди това свалих всмукателния колектор. Просто не ми е ясно как ще се хване човек да сваля носач, полуоска и след това няква невероятна борба да се изкарат като за 30 мин се разглабя всичко отгоре и за още 10 се свалят и агрегатите.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
M5kov написа:Отдолу няма ли как да се изтика тва чудо :/Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
willow75bg написа:Басии,аз по добре да я паля на бутане бре Ще се ляга под колата мамка му,но поне да спре да вали.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Да си продължа темата.Стартера след като поизмих двигателя съвсем отказа,върти,но не изхвърля бендикса.Свалях го 4 пъти и свален работи.Накрая май се оказа лоша маса към скоростната кутия,засега е о.к.Другия проблем-придърпването на около 1800об.Преминаването през тези обороти трябва да става бързо,т.е. натискаш газта и колата не придърпва,но ако решиш да държиш тези обороти,особенно на ниска предавка,може да ти счупи вратните прешлени.Вчера случайно ме осени идеята да изключа клапана на вариатора и придърпването изчезна.Сега може спокойно да си подържаш оборотите при които колата не работеше като хората.Клапана си работи,достига захранване към него,вариатора явно и той си работи,защото се усеща разликата без него,по тромава е в този диапазон в които той спомага.Как мога да реша проблема,защото без вариатор не е гот,тромава е?
Коментар
-
Провери буксата на датчика на разпределителните валове, мръсна, спукана, и ала бала. измери показанията му и не бързай със сваляне че там си е таковало ангренажа. Друга идея - запали колата като си свалил тръбата от дебитомера до филтърната кутия и си приготви един парцал да запушиш входа на дебитомера, ако угасне е ОК, но ако не угасне търси къде е проблема и от къде смуче въздух - възможна причина за проблема.Баланс вала на място ли е ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Да кажа и аз, вариатора се включва точно на 1800 оборота и се изключва на 4500 .Проблема ти е в петите с които си зацепвал и ако не ми вярваш си направи експеримента без да разглобяваш нищо да дадеш един зъб закъснение на всмукателния вал ,просто отхлаби обтяжната ролка изкарай ремъка от шайбата,завърти вала с един зъб и нахлузи ремъка пак, без да го изкарваш от от шайбите на изпускателния и коляновия валове.А пети за този мотор съм сравнявал на зимбер, с оригинални -уж и едни немски други и всичките бяха видимо с различни ъгли на всмукателния вал.Свържи една лампа 12 волта на клемата на вариатора,закрепи я на чистачките,карай и гледай и ще разбереш.
Коментар
-
Това с лампата съм го правил и си работи клапана,съответно вариатора,перфектно.Мотора е зацепван с пети точно за този двигател,индикатори и т.н.Това с прехвърлянето на един зъб няма как да го направя ей така за проба,не е за 15 мин. работа.На пролет като сменям ремъка и ролките тогава евентуално ще се гледа,но едва ли е от зацепването.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар