Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигател 1,8 ВВТ -131

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Свалих кошницата,маркуча беше доста нацепен и е бил сменян преди.Смених го,но нямах дълго парче при мен и затова свързах помпата с щуцера на капака директно,т.е. не е по-дълъг както беше предния,това проблем ли е?Стегнах добре и затворих,друго там какво може да има нередно,аз поне не виждам,или?Сега пак пада налягането,но се задържа до към 1 атм. и почва по бавно да спада.Малко ми пропуска при тройника за манометъра,може и затова да спада,но пък толкова бързо,едва ли.Чакам я да изстине да пробвам как ще запали.

    Коментар


      #47
      Не разбрах точно какво си направил, но помпата трябва да е в дъното на кошницата, т.е. маркучето е дълго за може помпата да е в най-долна точка потопена в бензин.
      Fiat Coupe 1.8

      Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

      Коментар


        #48
        Ето това с червената линия съм направил.Оригинално гофрирания маркуч е по-дълъг от самото разстояние между помпата и фланеца.Същевременно днес сутринта запалих значително по лесно от преди.Пак пада налягането на горивото,но все пак го задържа за минута,две на около 1-1,5 атм.Може и самия манометър да не е точен,но щом пали лесно и върви май това ще е.Сега остава да боря това придърпване около 1800-2000об на ГАЗ и на бензин.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #49
          Ок, какво организира връзката между щуцера горе и помпата долу ? Част от гофрирания маркуч или някакъв друг ?
          Fiat Coupe 1.8

          Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

          Коментар


            #50
            siluro написа:
            Ок, какво организира връзката между щуцера горе и помпата долу ? Част от гофрирания маркуч или някакъв друг ?
            принципно е гофретата. СЕга за налягането, провери ли О - пръстените на щуцерите и провери ли да не би самите щуцери да имат пукнатини в основата, също така подмени и сокбите на горивните маркучи горе при рейката, провери и тях за пукнатини.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #51
              Е аз знам какво организира връзката, интересува ме колегата какво е сложил вместо гофрето Ако щуцерите пропускат ще му мирише цялата кола на бензин.
              Fiat Coupe 1.8

              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

              Коментар


                #52
                Долу в кошницата сложих маркуч за бензин с вътр.Ф8мм ,само че не е дълъг колкото е оригинално,а точно колкото е разстоянието.Та това пречи ли?О-пръстените при щуцерите не съм ги сменял и дори не съм ги поглеждал,но май ще трябва да ги поогледам,уж не изпускат,защото би миришело на бензин.Скобите при двата маркуча на рейката ги смених,но входящия постоянно го скъсявам,защото се нацепва.Как се сменят като от едната страна са/как беше думата-захванати/директно към тръбата?Освен да сложа нови маркучи и от двете страни да са захванати със скоби?п.с.Като сглабях последни път капака на клапаните и от пренатягане пукнах две от ушите.Това нещо дали ще стане с лепене?Заваряне/аргон/ или втора ръка капак е ясно.

                Коментар


                  #53
                  Този маркуч ще е добре да го махнеш и да си сложиш оригиналния гофриран пластмасов маркуч - дали нов от магазин или 2-ра ръка от което и да е разглобено браво/брава/купе и прочие все тая важното е да е здрав. Нарочно не е гумения, който си сложил. Ако не мирише на бензин - не се занимавай със щуцерите, има вероятност да си намериш в по-голяма част от случаите китайски ментета, от които вече ще започне да мирише. За маркучите на рейката - режат се внимателно с ножовката фабричните скоби и маркуча излиза. Иска се внимателно надяване на новия маркуч и преценка точно как да го стегнеш със скобите, тъй като на металната тръбичка има един отлят О-пръстен представи си го така - тръбичка, след 2-3 см гърбица и пак тръбичка (точно както си решил да е и от двете страни със скобки, и при мен е така). Смени ги и двата, че там знаеш идва бензина под близо 3 атмосфери и ще е лоша ситуация да опръска горещ двигател. Ако искаш ще ти снимам как са сложени при мен ако това ще ти помогне.Колкото до капака и аз пукнах моя горе в дясно почти без никакво усилие. Не се занимавай със заварки после със сигурност ще капе масло. В продавалника, а и тука в обявите като търсих капак предложенията валяха на по 20лв. Е имаше и двама ентусиасти - единия поиска 69лв, другия 80.Препоръчвам ти нова гарнитурка на капака за клапаните и за лулите на свещите ако не си сменил и стягай леко с отверка на кръст докато прилепне без голяма сила. При мен уплътнението беше ново и за да си спестя още едно ново, защото все пак се премачква при стягане взех масло и термоустойчив силикон и нанесох много тънък слой от двете страни. Капака прилепна без грешка.
                  Fiat Coupe 1.8

                  Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                  Коментар


                    #54
                    Ако можеш сложи една снимка на преработените маркучи при рейката да видим за какво иде реч.Иначе ще търся по магазините нова гофра за в кошницата,защото явно обикновения гумен не издържа дълго време,макар да е за бензин.Капак ще се търси втора ръка/дали става от 1,8-113к.с./,гарнитурата там е нова.Между впрочем сега пали идеално студена и топла,кат кола. Остава това забиване и придърпване на 1800-200об.Да не съм валат пак да питам-от задната страна на всмукателния колектор има ли откъде да смуче въздух,т.е. има ли щуцери,датчици,О-пръстенчета разни и т.н. ,защото нищо не се вижда отгоре?

                    Коментар


                      #55
                      Някои дали е запознат капака на клапаните дали става от 1,8-113к.с мотора?

                      Коментар


                        #56
                        Спука ли го Я виж ей този пичага е от Плевен и разполага с 3 броя 1.8 на части, може да ги видиш на място дали са еднакви>http://olx.bg/profile/grande-bos/?page=5
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #57
                          Капака е сменен с такъв от двигател 1,8-113к.с.,става без проблеми,така най-сетне нямам течове на масло.Сега друг проблем-стартера почва да прави мизерии от време на време,не изхвърля бендикса винаги.Къде се намира и дали без подемник мога да го сваля за ревизия?п.с.С тая кола няма да скучая

                          Коментар


                            #58
                            Без подемник , може и да стане, ама преди това пробвай да смениш сегментите през ауспоха Гайката на дебелия кабел се е развила. Често се случва на тоя мотор, особенно ако носещия опорен тампон е заминал. За придръпването много ме съмнява че ламбдата е пътник.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #59
                              Мерси.Това придърпване го има на ГАЗ и бензин и точно около 1800 об.Много е дразнещо,но засега не откривам начин за решаването му.Трябва с М5коv да вземем да я вържем накрая на компа?Иначе след профилактиката на изпарителя и настройка на ухо върви повече от доволно.

                              Коментар


                                #60
                                Ако знаеш какво да гледаш, що да не я вържем От какво подозираш, че може да е, понеже от толкова страници вече забравих, кое си сменял, профилактирал и т.н.
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X