Здравейте,сдобих се с Дедра с въпросния двигател и имам няколко проблема с него,но първо се заех с високите обороти на празен ход на бензин.Колата пали с повечко въртене//5-8об/и държи около 1800 обКакто ме посъветва един колега от форума направих следните неща.1.Чистене на МПХ -с бензин после с обезмаслител,измит и напръскан ВД402.Чистене на Дросела-сваляне,миене с бензин,нова гарнитурка,че беше скъсана3.Клапана на картерната вентилация-беше паднал в мъркуча/не знам как/махнах го въобще,защото не разбрах точно как да го монтирам4.Преглед на въздуховодите-уж няма никъде пробиви5.Напръскани с контактен спрей букси на дебитомер,МПХ,ТПССлед като разкача буксата на МПХ,оборотите падат до 1100,но пак са високи.Сега накъде да се насоча?Четох тук във форума,че може да е от дебитомера ,ако е заминал?п.с.Държи обороти около 1800,след като позагрее/50гр/ ги клати от 1800-1300,нещо такова.Колата е с АГУ,но това по-натам.Давайте насоки накъде да поема.Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигател 1,8 ВВТ -131
Collapse
X
-
Re: Двигател 1,8 ВВТ -131
willow75bg написа:Здравейте,сдобих се с Дедра с въпросния двигател и имам няколко проблема с него,но първо се заех с високите обороти на празен ход на бензин.Колата пали с повечко въртене//5-8об/и държи около 1800 обКакто ме посъветва един колега от форума направих следните неща.1.Чистене на МПХ -с бензин после с обезмаслител,измит и напръскан ВД402.Чистене на Дросела-сваляне,миене с бензин,нова гарнитурка,че беше скъсана3.Клапана на картерната вентилация-беше паднал в мъркуча/не знам как/махнах го въобще,защото не разбрах точно как да го монтирам4.Преглед на въздуховодите-уж няма никъде пробиви5.Напръскани с контактен спрей букси на дебитомер,МПХ,ТПССлед като разкача буксата на МПХ,оборотите падат до 1100,но пак са високи.Сега накъде да се насоча?Четох тук във форума,че може да е от дебитомера ,ако е заминал?п.с.Държи обороти около 1800,след като позагрее/50гр/ ги клати от 1800-1300,нещо такова.Колата е с АГУ,но това по-натам.Давайте насоки накъде да поема.БлагодаряКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Пак талянка, а? :}Ако си нямаш кабел/компютър, пиши да я видим за грешки.По описанието, бих заложил на МПХ.След като го откачиш, предполагам, че компа минава в сервизен режим и за това оборотите са по-високи."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Кабел нямам вече,не питай защо.Между дросела и плочката на газта нямаше уплътнение и аз понеже ми беше чудно изрязах от автомобилна гума едно подобие на такова/поради липса на друго/,кутия на филтъра няма,някакъв "спортен" е боднат.Ще направя пробата и довечера още ще си купя въпросното уплътнение ,за да го монтирам.п.с.Клапана за картерната вентилация пречи ли,че го няма?п.с.Пробата е направена:след като почти запуша отвора на дебитомера,оборотите намалят и се нормализират донякъде.Явно смуче след дебитомера,трябва да сменя гофрето,че е увито с някаква лента.
Коментар
-
Въздушния път е изцяло сменен и сега нямам никъде пробив до колектора.Монтирах ОРИ възд.кутия и филтър,сложих и кихалка.Явно е смукало жестоко въздух щом се загубиха оборотите на ПХ при работа на ГАЗ.Все още няма клапан за картерната вентилация. Как да хвана МПХ дали е в кондиция,само чрез диагностика ли?Проблема си остава все още.
Коментар
-
Проблема е открит.Снощи изпръсках един дезодорант на жената по възможните места за пробив на въздух,но ефект нулев.След това запуших мъркуча за картерната вентилация и О чудо,всичко си дойде на мястото.Оборотите заспаха.Извод:Клапана на картерната вентилация,който стои на дросела беше се извадил и се е пъхнал в самия мъркуч.Отначало намерих пружинката,после самото клапанче и снощи цъфна и шайбата.Подредих всичко както трябва/пружинка,клапанче,шайба/,като шайбата играе ролята на зегерка,за да ограничава самия клапан да не излиза.Мисля да сложа една зегерка след шайбата,за да не може пак да излезе.Следващия проблем е едно уплътнение на водното охлаждане на масления филтър.Смених го и пак протече,не че да е евтино-15лв.,а е най обикновен гумен О пръстен с правоъгълно сечение подобно на уплътнението на самия маслен филтър.Ще го намажа с високотемп.силикон и дано стане този път.п.с.Това форума голЕма работа.Браво на Вас. :D
Коментар
-
Да си продължа с проблемите за решаване.Колата е с монтирана АГУ и най-вероятно мембраните на изпарителя не са сменяни никога.Въпроса ми е:да сменя мембраните с нови или да купя нов бюджетен изпарител?В момента е с BRC AT90E.Тук в наше село продават някакви български по 18лв без водната част.Какво ще ме посъветвате?
Коментар
-
Вземи си нов изпарител, има разни турски дето държат налягане и са по 40-50лв. и да мирясаш, това с мембраните при мен поне винаги е било набутване на едни 20-30лв. без да има особен ефект.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Точно AT90-E е много добър изпарители е с отделна водна камера,моя себеше разцентровал и реших да сложа турски бюджетен под 18 л не можах да го сваля,сега пак съм си с БРЦ-то и водя война с него, мн е труден за настройка.Аз ти предлагам да му намериш мембрани ама оригинални около 30-35лвКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
willow75bg написа:Питанията продължават. Проблема е:Трудно палене сутрин или при продължителен престой на бензин.Трябва стартера да завърти поне 7-10 оборота.Чета тук за някаква адаптация на Хитачито,как става?Дайте насоки,бенз.помпа,регулатор или?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
В голям филм се вкарах с тая Дедра. Едно оправиш друго почне.Капе/по скоро тече/масло някъде около ангренажния капак отдолу само като е запален двигателя.Знам,че трябва да се свали и види,но от къде би могло да е?Някоя семерина,гарнитура на капака на клапаните и да се стича?Понеже е счупен самия предпазен капак на ангренажа и трябва да го сваля има ли ли нещо специфично на което да обърна внимание?Пистовия ремък предполагам се сваля лесно като се завърти опъващата шайба.
Коментар
-
Проблема е локализиран-семерина на разпределителния вал/този към радиатора/.За смяната естествено ще трябва да сваля зъбчатката,съответно ангренажния ремък.Задължително ли това се прави с така наречените пети или е възможно без тях?Примерно да се отбележат белези на трите шайби/две на разпр.вал и на коляновия/.Как точно става опъването на ангр.ремък,знам че е от шайбата,но тя има ли нещо специфично по нея?Идеята е да се справя със собствени средства без да се ходи при сервизи,ако въобще е възможно.п.с.Предпазния капак на клапаните хич не става,така че трябва да търся друг.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар